qruku Opublikowano 2 Września 2017 Opublikowano 2 Września 2017 (edytowane) Witam serdecznie! Przedstawiam moją A4 2.0TFSI QUATTRO manual 6b 200 KM Silnik: BWE Lakier: LX7Z Dolphin Gray Przebieg w momencie zakupu: 245k Wyposażenie ori: Pakiet zewnętrzny S-Line Pakiet wewnętrzny Sport Wersja E4J Skórzana tapicerka Bi-Xenon + spryski Alarm Centralny zamek 8 x airbag Klimatronic Kolorowy FIS Schowki pod fotelami Siatki za fotelami Elektrycznie regulowany odcinek lędźwiowy Zdalne domykanie szyb i szyberdachu z kluczyka RNSE Bluetooth Zmieniarka na 6 płyt w schowku Full pakiet światło 4 x elektryczne szyby Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka Elektrycznie składane lusterka Zawias 1BE Alu 17 + opony Good Year Eagle F1 235/45 Servotronic ABS, ESP itd. Wielofunkcyjna trójramienna kiera Podgrzewane spryskiwacze Elektryczny szyberdach Podłokietnik McDonald Kieszeń na narty Hamulce 320 / 288 Plany: Felgi lato 18 lub 19 - AVUS III 18" 8J ET45 Nowe opony lato - Michelin Pilot Sport 4 225/40/18 Dystanse - przód 15 mm, tył 17 mm zrobione Program + DP Wydech a'la S4 - zrobione Dokładka tylnego zderzaka s4 - zrobione Oznaczenia na klapie bagażnika out zrobione Nakładki rs4 + podstopnica Wyłączenie pipczenia pasów - zrobione Bose - zrobione czaki22 Wymiana zbiorniczka płynu chłodniczego na nowy - zrobione Aux Bluetooth zrobione Lustra s4 - zrobione Czyszczenie nagaru + ogarnięcie bolączek 2.0T - zrobione winner4 PDC tył - zrobione czaki22 Mapy RNSe 2017 - zrobione H4mm3R Tylna ramka klubowa - zrobione Tazio Moduły Led w tylną rejestrację - zrobione Spryski mgiełkowe - zrobione Osłony podszybia DRL LED - zrobione krystianeos Niższe springi przód lub talerzyki b5 Oświetlenie wewnętrzne LED Dokładka Cupra - zrobione Pewnie coś się jeszcze znajdzie Serwisy: - 2.10.2016 przebieg 245 100 (wymiana oleju, filtry: oleju, kabinowy, powietrza, paliwa, czyszczenie miski + smoka, płukanka, nowe świece, nabicie klimy) - 16.09.2017 przebieg 255 000 (kompletne czyszczenie z nagaru, wymiana zaworu DV, wymiana uszczelnień wtryskiwaczy, wymiana szklanki popychacza pompy, usunięcie odmy) - 5.10.2017 przebieg 255 430 (wymiana kompletnego sprzęgła, wysprzęglika, koła dwumasowego, olej + płukanka, filtr oleju, powietrza, kabinowy, nowy płyn chłodniczy) - 30.05.2018 przebieg 260 000 (wymiana poduszki silnika i poduszki skrzyni biegów) - 23.10.2018 przebieg 265 387 (wymiana oleju, filtry: powietrza + oleju, wymiana osłon gumowych przegubów, wymiana rolki alternatora, uszczelnienie pokrywy zaworów) 2016: 2018: 2019: Edytowane 21 Października 2019 przez qruku 1
black4 Opublikowano 2 Września 2017 Opublikowano 2 Września 2017 Witaj, B. ładna wersja silnik + wypas. Gdzie zdołałeś taką sztukęznależć? Orientujesz się czy dotychczas miał jakieś poważniejsze naprawy? PS. Dobrze, że 5W40 zalewasz, Pozdrawiam
afroo. Opublikowano 2 Września 2017 Opublikowano 2 Września 2017 Jest bix, a nie ma czujnika światła. Pakiet interior sport, a sufit jasny. Bez sensu ktoś to skonfigurował. ; ) Do planów dodaj kontrolę napędu pompy oleju i czyszczenie smoka w misce żeby za jakiś czas nie było niemiłej niespodzianki na fisie. : ) Blisko masz do gregora więc dp i program tam zapewne wykonasz? : )
qruku Opublikowano 4 Września 2017 Autor Opublikowano 4 Września 2017 (edytowane) W dniu 2.09.2017 o 23:25, black4 napisał: Witaj, B. ładna wersja silnik + wypas. Gdzie zdołałeś taką sztukęznależć? Orientujesz się czy dotychczas miał jakieś poważniejsze naprawy? PS. Dobrze, że 5W40 zalewasz, Pozdrawiam Dzięki sprowadzona z Watykanu , serwisowana do końca w ASO. Poważniejszy serwis dopiero przed nią; powoli zabieram się za temat kompletnego czyszczenia z nagaru, wpadnie Oil Catch Tank zamiast odmy, wymiana kompletnego rozrządu z pompą wody, wymiana napinacza i łańcucha, wszystkie filtry + olej, płyn chłodniczy, zawór DV, czyszczenie smoka + miski, kontrola pompy oleju, wymiana szklanki, kontrola turbinki itp. Pewnie część rzeczy zostanie wymieniona profilaktycznie ale chce mieć spokojną głowę na jakiś czas bo rocznie robię jakieś 10k km. W dniu 2.09.2017 o 23:47, afroo. napisał: Jest bix, a nie ma czujnika światła. Pakiet interior sport, a sufit jasny. Bez sensu ktoś to skonfigurował. ; ) Do planów dodaj kontrolę napędu pompy oleju i czyszczenie smoka w misce żeby za jakiś czas nie było niemiłej niespodzianki na fisie. : ) Blisko masz do gregora więc dp i program tam zapewne wykonasz? : ) Hehe no bez sensu ale kto bogatemu zabroni; ogólnie czujniki to było chyba jakieś zło dla kupującego (brak czujnika światła, PDC przód + tył, tempomatu ). Ale i tak ją lubię będzie ewentualnie co modzić. Co do programu i dp zapewne oczywiście wykonam tam Edytowane 21 Października 2019 przez qruku
Animal Opublikowano 5 Września 2017 Opublikowano 5 Września 2017 Bardzo ładna sztuka i dobre plany Powodzenia w realizacji. Na pewno będę śledził
robertjudi Opublikowano 5 Września 2017 Opublikowano 5 Września 2017 Program zrobisz i bolączki motory , bedzie smigac Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
qruku Opublikowano 8 Września 2017 Autor Opublikowano 8 Września 2017 (edytowane) Dzisiaj przyjechał dedykowany OCT pod 2.0TFSI jakość wykonania naprawdę elegancka a nie jakiś chiński badziew nie ukrywam że co do moda oraz firmy wzorowałem się na koledze arek_cccp za tydzień montaż + kompletne czyszczenie z nagaru Edytowane 8 Września 2017 przez qruku
Animal Opublikowano 11 Września 2017 Opublikowano 11 Września 2017 Myślę, że po czyszczeniu poczujesz różnicę
robertjudi Opublikowano 12 Września 2017 Opublikowano 12 Września 2017 Kurde ładna sztuka do tego manual+ 4 buty takiej szukam
qruku Opublikowano 18 Września 2017 Autor Opublikowano 18 Września 2017 Zgodnie z zapowiedzią uskutecznił się zabieg kompletnego czyszczenia układu dolotowego (kanały i zawory ssące, kierownice powietrza, przepustnica, dysze wtryskiwaczy, kolektor dolotowy wraz z klapami sterującymi przepływem. Efekty przed i po widać na poniższych fotach. Widok z przed czyszczenia raczej był do przewidzenia. Dodatkowe zostały wykonane czynności: całościowa diagnostyka komputerowa adaptacja przepustnicy oraz klap kolektora do ustawień fabrycznych logi dynamiczne (sprawdzenie zapłonów, ciśnienia paliwa i powietrza doładowanego oraz przepływu powietrza w układzie) wymiana zaworu zwrotnego turbosprężarki DV usunięcie odmy PCV wymiana uszczelnień wtryskiwaczy paliwa wymiana szklanki pompy paliwa (miała już ewidentnie dość) Silnik bez błędów w eleganckiej kondycji. Po w/w zabiegach zdecydowanie lepsze przepływy, silnik odżył stał się bardziej elastyczny i szybciej wkręca się na obroty. Rozrząd dobrze ustawiony i w fajnej kondycji, łańcucha i napinacza nie słychać także jednak na razie zostaje. Zresztą od ostatniej wymiany w ASO ma przelot 70k km. Co by nie było tak kolorowo w opłakanym stanie jest sprzęgło i teraz pilnie muszę to ogarnąć.
qruku Opublikowano 19 Września 2017 Autor Opublikowano 19 Września 2017 2 godziny temu, Animal napisał: Dobra robota! Dzięki Animal W sumie to podziękowania dla osoby która to wszystko ogarnęła. Jakby ktoś był zainteresowany na południu takim serwisem mogę podesłać namiary. Z racji że wpadł trochę inny pomysł powyższy zestaw OIL CATCH TANK mam do sprzedania. Jakby ktoś był zainteresowany info na priv.
Animal Opublikowano 19 Września 2017 Opublikowano 19 Września 2017 Co masz na myśli pisząc, że masz inny pomysł zamiast OCT?
black4 Opublikowano 19 Września 2017 Opublikowano 19 Września 2017 Witaj! Profi service, widać, że mają pojęcie o Tfsi Uchyl rąbka tajemnicy jaki inny pomysł mod-ów wpadł po drodze? Pozdrawiam
robertjudi Opublikowano 19 Września 2017 Opublikowano 19 Września 2017 Kawał dobrej roboty! Można widzieć ile dałeś za auto w takiej konfiguracji, może być PW. Z góry dzięki. Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
qruku Opublikowano 19 Września 2017 Autor Opublikowano 19 Września 2017 (edytowane) 10 godzin temu, Animal napisał: Co masz na myśli pisząc, że masz inny pomysł zamiast OCT? 10 godzin temu, black4 napisał: Uchyl rąbka tajemnicy jaki inny pomysł mod-ów wpadł po drodze? A takie ustrojstwo mi zamontowano zamiast odmy (zdjęcie poglądowe) PCV Delete Kit. Z tego co jeszcze dodatkowo wyczytałem w internetach dość popularny mod na "zachodzie". Przewaga nad Oil Catchem taka że jest bezobsługowy i nie trzeba opróżniać co jakiś czas tanka. Po za tym co zapamiętałem / zrozumiałem w serwisie cały ewentualny syf który trafiał w dolot idzie w wydech i tam jest utylizowany. Edytowane 19 Września 2017 przez qruku
Animal Opublikowano 20 Września 2017 Opublikowano 20 Września 2017 12 godzin temu, qruku napisał: A takie ustrojstwo mi zamontowano zamiast odmy (zdjęcie poglądowe) PCV Delete Kit. Z tego co jeszcze dodatkowo wyczytałem w internetach dość popularny mod na "zachodzie". Przewaga nad Oil Catchem taka że jest bezobsługowy i nie trzeba opróżniać co jakiś czas tanka. Po za tym co zapamiętałem / zrozumiałem w serwisie cały ewentualny syf który trafiał w dolot idzie w wydech i tam jest utylizowany. Ciekawa teoria. Nigdy się w to nie zagłębiałem ale nie bardzo rozumiem jak ten syf miałby dostać się w wydech i co z odpowietrzeniem skrzyni korbowej?
afroo. Opublikowano 20 Września 2017 Opublikowano 20 Września 2017 Po usunięciu odmy wnioskuję, że cały zabieg nie został wykonany u gregora, który ma na ten temat w B7 swoje zdanie. : ) Pewnie Dominik maczał w tym palce? ; ) Mimo wszystko czyszczenie przydatne i jak tylko zamierzmy dłużej furką polatać to warto to zrobić.
Rekomendowane odpowiedzi