SotoM Opublikowano 1 Października 2017 Opublikowano 1 Października 2017 Chłodnica egru nie ma nic do tych objawów, ja u siebie w chlodniczce nie mam już wogle tych klap, wyciąłem tylko pokrywę aby ją zmknac, podciśnienie zaślepione i jeżdżę. Jeśli Dpf masz na pokładzie to egr bym wymienił... Nowy VDO 600zł Jak chcesz mogę Ci odsprzedać egr - mam na stanie praktycznie nowke. Nie wiem czy dziś dam radę ale jutro mogę zrobić fotkę i ci podesłać jeśli byłbyś zainteresowany...
mass143 Opublikowano 1 Października 2017 Autor Opublikowano 1 Października 2017 Właśnie nie wiem czy jest sens go wymieniać na nowy i dalej truć silnik sadzami i czekać na kolejną usterkę tego zaworu;P
SotoM Opublikowano 1 Października 2017 Opublikowano 1 Października 2017 Mając Dpf egr musi działać, przez nie prawidłowa pracę Dpf umrze
mass143 Opublikowano 1 Października 2017 Autor Opublikowano 1 Października 2017 Rozmawiałem z Pawelkiwi na ten temat i powiedział, że bez problemu mogę wyłączyć sam Egr.. to już sam nie wiem?
SotoM Opublikowano 2 Października 2017 Opublikowano 2 Października 2017 Wszystko można... Zamkniesz egr Dpf będzie się wypalał ale częściej niż dotychczas do tad aż jego życie się skończy... W jakim czasie to się okaże... Porządny tuner może zrobić też taki myk w ecu -że egr jest wyłączony ale gdy ecu włącza tryb dopalania dpfu to egr zaczyna działać.... Tylko nie możesz go zaslepic... Piszę to co wiem od wspólas który robi takie rzeczy...
mass143 Opublikowano 3 Października 2017 Autor Opublikowano 3 Października 2017 Na razie jeżdżę z odpietym. W przeciągu miesiąca i tak będzie egr i dpf off i program
mass143 Opublikowano 6 Października 2017 Autor Opublikowano 6 Października 2017 No i lipa, z odpietym Egr pojeździłem niecały tydzień i kontrolka DPF na blacie. W trasie wpiąłem kostkę i od razu uruchomiło się wypalanie. Po kilku kilometrach zgasła. Zamawiam nowy zawór EGR, w duszy te kombinacje...
SotoM Opublikowano 8 Października 2017 Opublikowano 8 Października 2017 Jakiej firmy i jakie pieniądze?
mateusztbg Opublikowano 17 Października 2017 Opublikowano 17 Października 2017 Miałem podobny problem z tymi "falującymi obrotami" na zimnym silniku i smrodem z wydechu. Auto odstawiłem do pawelkiwi do warsztatu gdzie, wywalili mi dpf, zaślepili egr, wymieniłem rozrząd (synchro oczywiście na minus ustawione) I problem rozwiązany. Także polecam słuchać rad Pawelkiwi 1
scania1213 Opublikowano 18 Października 2017 Opublikowano 18 Października 2017 19 godzin temu, mateusztbg napisał: Miałem podobny problem z tymi "falującymi obrotami" na zimnym silniku i smrodem z wydechu. Auto odstawiłem do pawelkiwi do warsztatu gdzie, wywalili mi dpf, zaślepili egr, wymieniłem rozrząd (synchro oczywiście na minus ustawione) I problem rozwiązany. Także polecam słuchać rad Pawelkiwi A na ile ustawiłes synchro? Mi ostatnio tuner przed zabiegiem kazał na -2 ustawić i nie wiem co zrobić
mass143 Opublikowano 22 Października 2017 Autor Opublikowano 22 Października 2017 Mateusz- rozmawialiśmy kiedyś na pm U mnie jest -1 i też ok, za falujące obroty odpowiadał EGR, teraz jest ori. SotoM - chyba okolice 450 zł płaciłem u znajomego w sklepie, nie pamiętam już dokładnie. U mnie temat rozwiązany auto śmiga bezproblemowo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się