hasq Opublikowano 5 Września 2017 Opublikowano 5 Września 2017 Witam, jestem świeżo po zmianie na b5 z 1.8t anb Zauważyłem że przy wciśnięciu gazu do oporu na 3/4 biegu da się odczuć coś w rodzaju "skoków " przyspieszania. Niby obroty nie skaczą, ale tyłkiem czuję że nie idzie równo. Myślę czy to nie jest wada n75 ale z racji że nie mam skąd dorwać na podmiane, więc chciałbym się dowiedzieć czy te objawy pasują zanim zamówię nowy. Ktoś przerabiał podobny temat?
przem8 Opublikowano 10 Września 2017 Opublikowano 10 Września 2017 Zrób logi dynamiczne, a nie w ciemno będziesz coś wymieniać
medmaxx Opublikowano 11 Września 2017 Opublikowano 11 Września 2017 brzmi jak kończąca się świeca/cewka. Jak wyżej, logi prawdę Ci powiedzą.
koloboro Opublikowano 11 Września 2017 Opublikowano 11 Września 2017 miałem takie coś w bfb wymiemnilem n75, bez zmian. Komp żadnych błędów nie wykazywał. Logi ok. Dopiero jak dostałem zapasową cewkę i zacząłem podmieniać, trafiłem na trzecim cylindrze. Cewka mówila powoli papa. Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
hasq Opublikowano 11 Września 2017 Autor Opublikowano 11 Września 2017 dzięki za odzew wracam teraz do poznania, w czwartek postaram się zrobić logi i tu wrzucę
hasq Opublikowano 17 Września 2017 Autor Opublikowano 17 Września 2017 zagadka chyba (niestety) się rozwiązała. Wszystko wskazuje na to że uszczelka pod głowicą jest padnięta
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się