Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Przeładowuje turbina


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam posiadam b6 po programie (przed programem tez był ten problem). Auto przeładowuje pod obciążeniem powinno teraz ładować 1.5 a ładuje 1.8 bar. Wymienione turbo, n75, wszystkie węże podciśnienia i dalej to samo. Ktoś jakieś pomysły? :facepalm: w programie egr, przepływka off. Skoro egr jeszcze nie zaślepiłem może on się jakoś do tego przyczynić?

Opublikowano (edytowane)

Logi masz jak zrobić ? ? ? 

EGR jakby puszczał, to auto byłoby mułowate, a u Ciebie raczej w drugą stronę :P

Turbo używka czy jakieś po regeneracji ? Może kwestia ustawienia śruby zderzakowej lub cięgna gruszki ? ? ?

Edytowane przez kamil-vag
Opublikowano

Hej logów nie mam jak zrobić. Turbo używka z takiego samego modelu, jak ją kupiłem to nic nie wskazywało na to jakby ktoś w niej grzebał. A jak sprawa wygląda z map sensorem? Może on się do tego przyczynić?

Opublikowano

Po logach łatwiej było by dojść, a tak to wsadzasz kasę na podmianę części i sam widzisz, że bez efektów... 

Opublikowano

Znajdę logi ze strojenia i podeślę

Opublikowano

A N75 założyłeś nówkę ori czy używkę lub zamiennik ? :naughty:

Opublikowano

pewnie geometria się przycina i tyle po co szukać głupio zrób logi i będzie widać :D

Opublikowano

Pisze, że podmienił turbo i to samo... Więc może problem jest z wysterowaniem, a nie samą turbiną... ale logi pokażą co go boli...

Wysłane z Xiaomi Mi 4 LTE przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

zrób logi to się zobaczy :D

Edytowane przez MarekMiskiewicz
Opublikowano

Tak ori n75. Znajdę logi i podeślę

Opublikowano (edytowane)

Witam. Co może być przyczyną tego przeładowania, dodam ,że z autem niema żadnych problemów

http://vaglogi.pl/log-011_L11ctqJ.html

Edytowane przez burton
Opublikowano

Przeładowanie. N75 zbija ciśnienie, wysterowaniem na maxa, ale bez rezultatu...

 

Lepiej jakby był log 003+011, wtedy widać zależność MAP od MAF

Opublikowano (edytowane)

Turbina była czyszczona.

 

Edytowane przez burton
Opublikowano

Zapieczona geometria, przycięty N75, uszkodzona sprężyna w gruszce...

Opublikowano (edytowane)

Dzięki. Dodam jeszcze ,że to przeładowanie jest największe jadąc na 5 biegu (AWX) . Na 4  dochodzi max 2550 a robiąc pomiar na 3 jest w normie.

Zrobiłem  test , Który wyeliminował N 75. Przy 3 tyś obr. podałem poprzez trójnik powietrze z atmosfery na gruchę od turbo i zero reakcji.

Pozostaje turbo i grucha

http://vaglogi.pl/log-003_011_013_Jmkyh.html

................................................................................................

Koledzy, jeśli log na 3 biegu wygląda tak  http://vaglogi.pl/log-011_8st24nr.html  a na 5-tce tak http://vaglogi.pl/log-011_L11ctqJ.html to można wykluczyć zacinającą się sztangę w gruszce? 

................................................................................................

Problem rozwiązany, przyczyną były łopatki w turbinie ,które zapiekały się w wyniku wysokiej temperatury. Jak pisałem wcześniej turbinka była wyczyszczona i geometria chodziła bez najmniejszych oporów. W grupie 11 BS sztanga też chodziła prawidłowo a mimo to turbo za dużo dmuchało. 

Edytowane przez burton

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...