bialy986 5 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 Dokładnie ATF, ja mam zalany po regeneracji maglownicy. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabanmat 6 Opublikowano 26 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 Witam Panowie Potrzebuję kupić płyn na dolewkę... mechanik radził dolać a nie wymieniać bo różne cuda się zdarzają po wymianie... I tak.. płyn jest zielony, ale nie wiem jaki dokładnie...bo ja go nie wymieniałem za swojej kadencji. i pytanie... co kupić... - Czy płyn syntetyczny z ASO G004000M2 - Czy odpowiednik oryginału dawnego mineralnego G002000 np. Febi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Rzeszotarski 0 Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 (edytowane) mam przy sobie butelke plynu Audi G 004 000m2 i z tylu na 3 stronie jest skład oleju i pisze ,,lekki olej mineralny" więc to nie jest syntetyk z tego wynika. Febi syntetyczny jest dużo rzadszy od oleju Ori. ja bym lał Oryginał z Aso G004000M2. (nawet dzisiaj kupiłem) albo z ciekawości wlałbym LHM do Citroena, (następnym razem) Edytowane 19 Listopada 2016 przez Przemek Rzeszotarski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ew89cia 7 Opublikowano 15 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2017 (edytowane) Szukałem odpowiedzi na pytanie co zalać w podpiętych tematach a4 b6/b7 i nie znalazłem (tutaj nie zaglądałem). Poszedłem do ASO, kupiłem G004000M2. Właśnie wróciłem z ASO zadowolony z siebie, wszedłem na forum i przypadkiem trafiłem na ten temat. Okazuje się, że nie dość iż przepłaciłem za ori ok 50zł (zakupione 2 l w cenie 49zł/szt. ), to TOTAL LHM PLUS lepszy od ori. Załamka.... Edytowane 15 Lutego 2017 przez ew89cia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turzol 28 Opublikowano 15 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2017 Szukałem odpowiedzi na pytanie co zalać w podpiętych tematach a4 b6/b7 i nie znalazłem (tutaj nie zaglądałem). Poszedłem do ASO, kupiłem G004000M2. Właśnie wróciłem z ASO zadowolony z siebie, wszedłem na forum i przypadkiem trafiłem na ten temat. Okazuje się, że nie dość iż przepłaciłem za ori ok 50zł (zakupione 2 l w cenie 49zł/szt. ), to TOTAL LHM PLUS lepszy od ori. Załamka....Nie rozumiem w czym Total Lhm ma być lepszy od ori ? Zalewam ori G004 do wszystkich aut VAG i 0 jakichkolwiek problemów od lat. Kupuje w Aso skody za Ok 38zl/litrWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mily 4 Opublikowano 18 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 Ten temat się kręci już od 3-4 lat i cały czas jest mówione to samo, w całym wątku jest mowa w zasadzie o 4 płynach: - G004000M2 nikt do końca nie wie, nawet sprzedawcy raz mówią że to minerał innym razem że syntetyk, - Febi 6161 który pojawił się chyba jako zamiennik G004000M2, przyczym ten 6161 jest syntetykiem a na zbiorniczku jest napisane że ma być minerał - Febi 6162 który wygląda że jest dedykowany do naszych aut bo jest mineralnym - Citroen LHM Plus który ma podobno najlepsze parametry Ja miałem G004000M2 i zatarłem na nim pompę (może zbieg okoliczności), ale na nowej pompie miałem już Febi 6162 układ chodził ciężko, wymieniłem na LHM Plus i jest tak jak powinno być. Przy nowej pompie nie zalewałem G004000M2 bo uważam że jest on jakiś podejrzany, co to znaczy "lekki olej mineralny", a w wielu sklepach widnieje jako syntetyk. Drugi fakt który mnie przekonał to, to że Citroen zjadł zęby na układach hydraulicznych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ew89cia 7 Opublikowano 21 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 Dnia 18.02.2017 o 22:28, mily napisał: Ten temat się kręci już od 3-4 lat i cały czas jest mówione to samo, w całym wątku jest mowa w zasadzie o 4 płynach: - G004000M2 nikt do końca nie wie, nawet sprzedawcy raz mówią że to minerał innym razem że syntetyk, - Febi 6161 który pojawił się chyba jako zamiennik G004000M2, przyczym ten 6161 jest syntetykiem a na zbiorniczku jest napisane że ma być minerał - Febi 6162 który wygląda że jest dedykowany do naszych aut bo jest mineralnym - Citroen LHM Plus który ma podobno najlepsze parametry Ja miałem G004000M2 i zatarłem na nim pompę (może zbieg okoliczności), ale na nowej pompie miałem już Febi 6162 układ chodził ciężko, wymieniłem na LHM Plus i jest tak jak powinno być. Przy nowej pompie nie zalewałem G004000M2 bo uważam że jest on jakiś podejrzany, co to znaczy "lekki olej mineralny", a w wielu sklepach widnieje jako syntetyk. Drugi fakt który mnie przekonał to, to że Citroen zjadł zęby na układach hydraulicznych. W weekend zalałem ten G004000M2, z racji tego że już go kupiłem w ASO. Zalałbym LHM Plus, no ale jak już pisałem wcześniej przegapiłem ten temat. Zobaczymy co to będzie, mam nadzieję że nie zajeżdżę pompy, czas pokaże. Na wymianę u mnie wystarczył równo litr, jedna osoba w kanale z butelka na cienkim wężyku na stary olej, druga najpierw na sucho kręciła kierownicą, następnie odpalała auto, trzecia dolewała na bieżąco aby nie zapowietrzyć układu. Czas pracy - ok 1h (wraz z czyszczeniem zbiorniczka benzyną ekstrakcyjną). Stary olej czarny (na liczniku 330 tys, conajmniej od 100 tys nie byl wymieniany, co bylo wczesniej nie wiem). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekT81 0 Opublikowano 21 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 33 minuty temu, ew89cia napisał: W weekend zalałem ten G004000M2, z racji tego że już go kupiłem w ASO. Zalałbym LHM Plus, no ale jak już pisałem wcześniej przegapiłem ten temat. Zobaczymy co to będzie, mam nadzieję że nie zajeżdżę pompy, czas pokaże. Na wymianę u mnie wystarczył równo litr, jedna osoba w kanale z butelka na cienkim wężyku na stary olej, druga najpierw na sucho kręciła kierownicą, następnie odpalała auto, trzecia dolewała na bieżąco aby nie zapowietrzyć układu. Czas pracy - ok 1h (wraz z czyszczeniem zbiorniczka benzyną ekstrakcyjną). Stary olej czarny (na liczniku 330 tys, conajmniej od 100 tys nie byl wymieniany, co bylo wczesniej nie wiem). Trzeba było przepłukać cały układ najpierw. Do wymiany płynu najlepiej zakupić dwie litry. Jedną przepłukujesz układ a drugą zalewasz. Koszt wyższy ale pewność że nic się nie podzieje jest większa. Ja u siebie tak zrobiłem i jest GIT. A układ zalałem FEBI zielonym choć też długo się wahałem i zastanawiałem. Ale zalałem i już od dwóch lat jest OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ew89cia 7 Opublikowano 21 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 5 minut temu, BartekT81 napisał: Trzeba było przepłukać cały układ najpierw. Do wymiany płynu najlepiej zakupić dwie litry. Jedną przepłukujesz układ a drugą zalewasz. Koszt wyższy ale pewność że nic się nie podzieje jest większa. Ja u siebie tak zrobiłem i jest GIT. A układ zalałem FEBI zielonym choć też długo się wahałem i zastanawiałem. Ale zalałem i już od dwóch lat jest OK. Po ok 700-800ml leciał już zielony czysty płyn. Nie widziałem sensu przelewać drugiego litra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekT81 0 Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Dnia 21.02.2017 o 12:21, ew89cia napisał: Po ok 700-800ml leciał już zielony czysty płyn. Nie widziałem sensu przelewać drugiego litra To w takim razie wydaje się że robota wykonana jak trzeba :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnnythebest 4 Opublikowano 20 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2017 Odwiedzając dzisiaj ASO dowiedziałem się, że cały czas w sprzedaży jest zielony płyn mineralny G002000 więc skąd wcześniejsze informacje, że go nie ma już w ASO? Natomiast wymiana płynu wg nich powinna odbywać się tak, że wyciągamy strzykawką zawartość zbiornika i wlewamy nowy, jeździmy tak np. pół roku i wtedy powtarzamy akcję. Twierdzą, że powinno się tak robić bo jeśli mamy syf w zbiorniku to i w całym układzie, i że nagła wymiana płynu w całym układzie może doprowadzić do rozszczelnienia Jakieś przemyślenia hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vas 0 Opublikowano 24 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2017 Kurde,ależ ten wątek jest schizofreniczny. Mniej więcej co 5 stron pojawia się konkluzja sprzeczna z poprzednią.Wysłane z mojego SM-G928C przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnnythebest 4 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2017 Dnia 24.06.2017 o 23:29, Vas napisał: Kurde,ależ ten wątek jest schizofreniczny. Mniej więcej co 5 stron pojawia się konkluzja sprzeczna z poprzednią. Wysłane z mojego SM-G928C przy użyciu Tapatalka Hehe popieram Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vas 0 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2017 Zwłaszcza, że Febi 6161 występuje na stronie prawie każdego sklepu jako zamiennik G004000, więc (na logikę) albo nie lejemy żadnego, albo oba. PSWarsztat, który mi wybrał 6161 (A5 z 2007) dzwonił na moją prośbę do ASO w Gliwicach i wg nich obecne zalecenie to G004000M2, czyli 6161 jest ok. Wysłane z mojego SM-G928C przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabanmat 6 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2017 (edytowane) Dnia 20.05.2017 o 23:34, johnnythebest napisał: Odwiedzając dzisiaj ASO dowiedziałem się, że cały czas w sprzedaży jest zielony płyn mineralny G002000 więc skąd wcześniejsze informacje, że go nie ma już w ASO? Płyn mineralny nie jest już w sprzedaży, trwale wycofany z oferty... od jakiś... 10 lat O ile dobrze pamiętam w 2006r przeszli z minerała, na syntetyk. Edytowane 27 Czerwca 2017 przez cabanmat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnnythebest 4 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2017 8 minut temu, cabanmat napisał: Płyn mineralny nie jest już w sprzedaży, trwale wycofany z oferty... od jakiś... 10 lat O ile dobrze pamiętam w 2006r przeszli z minerała, na syntetyk. Będę na dniach w ASO to jeszcze raz potwierdzę i wtedy wrzucę fote Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyzyk83 34 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2017 (edytowane) w aso jest tylko dostępny g00400m2 jest nastepcą i mieszalny z g00200 i można stosować zamiennie normę G00400M2 spełnia febi 6161 natomiast febi 6162 spełnia rekomendacje BMW i nie nadaje sie do oooo Edytowane 27 Czerwca 2017 przez wyzyk83 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabanmat 6 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2017 (edytowane) 2 godziny temu, johnnythebest napisał: Będę na dniach w ASO to jeszcze raz potwierdzę i wtedy wrzucę fote Czekamy. Najszybciej.. będzie, gdy udamy się z tym zapytaniem do naszego forumowicza który pracuje w ASO https://a4-klub.pl/profile/16277-m1chal/ Edytowane 27 Czerwca 2017 przez cabanmat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabanmat 6 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2017 1 godzinę temu, wyzyk83 napisał: natomiast febi 6162 spełnia rekomendacje BMW i nie nadaje sie do oooo Niby tak.. ale ja kupiłem do siebie na dolewkę bo miałem min., dolałem do max... jeżdżę już ponad pół roku i nic się nie dzieje :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabanmat 6 Opublikowano 7 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2017 Dnia 27.06.2017 o 22:09, johnnythebest napisał: Będę na dniach w ASO to jeszcze raz potwierdzę i wtedy wrzucę fote Kolego skonfrontowałeś to już ??? Bo cały czas czekamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się