Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wspomaganie - płyn G004000M2 to to samo co G002000?


MARTiiii

Rekomendowane odpowiedzi

do Twojego auta wlewasz zielony mineralny

Febi sobie odpusc, ja zawsze leje LHM Total-a, bije na głowe nawet ori

TOTAL LHM PLUS OLEJ HYDRAULICZNY 1L POZNAŃ (3854547239) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale mnie zbijasz z tropu, to G004000M2 jest mineralny czy syntetyczny? jak juz mam 1.5 litra to bym go zalal. a nastepnym razem wlalbym lhm. ale czy G004000M2 to mineralny olej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam sie miotasz jak Żyd po pustym sklepie, to jest mineralny płyn, zawsze był, jest i bedzie

---------- Post dopisany at 21:20 ---------- Poprzedni post napisany at 21:19 ----------

wyciągnij zbiorniczek, przepłukaj go benzyna ekstrakcyjną, przedmuchaj spręzarka przewody, zalej świezym

pojezdzij jeden dzien i jeszcze raz to samo, 1.5l Ci wystarczy, na płukanke i wymiane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziekuje :) o to mi chodzilo...

---------- Post dopisany 16-01-2014 at 14:42 ---------- Poprzedni post napisany 11-01-2014 at 21:22 ----------

Dev... tak mnie zbiles z tropu ze kupilem ten LHM :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu i ja się zabrałem za wymianę.

W serwisie VW 1L/49zł i starczył na przepompowanie układu aż do czystego zielonego koloru.

A tutaj "ku przestrodze", gdyby ktoś się zastanawiał czy warto wymienić i nie jest to pepsi :grin:

(na palcu z miarki wyglądał na przezroczysty)

9eabe27a0876.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam mały dylemat zauważyłem niski poziom płynu w układzie wspomagania (a4 b6 1,9 tdi), niestety nie wiem co wlewał poprzedni właściciel (płyn ma kolor bursztynowy), na korku widnieje napis że układ należy zalewać olejem mineralnym. Znalazłem w garażu białą butelkę Febi z olejem mineralnym 6162 (zielony płyn). W związku z tym, że auto odstawiam w przyszłym tyg. do mechanika (na wymianę rozrządu, oleju, płynów itp.) czy mogę do tego czasu dolać w/w olej 6162?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam mały dylemat zauważyłem niski poziom płynu w układzie wspomagania (a4 b6 1,9 tdi), niestety nie wiem co wlewał poprzedni właściciel (płyn ma kolor bursztynowy), na korku widnieje napis że układ należy zalewać olejem mineralnym. Znalazłem w garażu białą butelkę Febi z olejem mineralnym 6162 (zielony płyn). W związku z tym, że auto odstawiam w przyszłym tyg. do mechanika (na wymianę rozrządu, oleju, płynów itp.) czy mogę do tego czasu dolać w/w olej 6162?

Szczerze nie mieszał bym płynów skoro nie wiesz co jest w układzie. Co znaczy że jest niski poziom na tym bagnecie jest poniżej dolnej kreski czy w ogóle nie ma na bagnecie płynu? Jak jest na bagnecie poniżej kreski to tydzień wytrzymasz chyba że masz wyciek. Wymień cały płyn z przepłukaniem układu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy wymienialem dzis pompe wspmagania,i zalalem go plynem ferbi i weszlo 2 setki oleju i na bagnecie pokazuje max?????ile wchodzi do calego ukladu???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba było usunac wszystko co było

wchodzi ok 0.5 litra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy to lepiej kupić Orion w serwisie czy lepiej Lhm total?

Koledzy to lepiej kupić Orion w serwisie czy lepiej Lhm total? Tylko widzę total plus. Jest jakaś różnica miedzy zwykłym a plus?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest dobre.

http://www.petrostar.pl/oleje/oleje_przekladniowe/xado/xado_atomic_oil_chf_1l,p1955474636

Co nie zmienia faktu że LHM też.[emoji12]

Kuźwa po LHM nic nie rdzewieje a po tym fabrycznym głównie audi magle sieczka.

A i to i to minerał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo LHM ma juz 60 lat a olej vw tylko 25 :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak by tego nie nazywał to i tak bedzie dobry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema wszystkim

Miałem ten sam problem i dylemat. W starym A4B5 zalany miałem zielony Febi, którego później wymieniłem na SWAG-a. Z tego co się orientowałem to Febi i SWAG to jedno i to samo tylko etykieta inna. Teraz mam A4B7 i właśnie w sobotę dokonałem wymiany oleju we wspomaganiu bo też miałem niski poziom i nie bardzo wiedziałem co mam dolać, a że kolor miał bursztynowo-czerwonawy to stwierdziłem że nie dolewam nic tylko wymieniam. W mojej hurtowni nie mieli Febiego tylko SWAG-a, którego kupiłem i zalałem. I jak narazie jest ok i mam nadzieję że będzie ok. Czy ktoś z Was ma może jakieś doświadczenia z tym SWAG-iem???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam oleju ATM tylko ATF. Jest opisane na forum B5 o tym oleju poczytaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...