wesolek19922 Opublikowano 21 Września 2017 Opublikowano 21 Września 2017 Witam. Od paru dni mam problem z mocą w mojej audi. Mianowicie auto wkręca się bez problemów na obroty na biegu jałowym, jednak podczas jazdy nie ma siły. Rozpędza się bardzo wolno, Auto utrzymuje predkosc pod gore. Turbo nie przeladowuje, wl/wył zapłonu podczas jazdy też nic nie zmienia. Dodam że przy rozpędzaniu w okolicach 1300-1800 obrotów klekocze dużo bardziej niż kiedykolwiek. Sprawdzałem już prace sztangi turbiny, zawór n75 , oraz wężyki podcisnienia. Wszystko w porzadku. Niestety nie mam dostępu do Vag coma. Gdzie szukać przyczyny ? Czy przepływomierz ma tu coś do rzeczy? Za wszelkie rady będę bardzo wdzięczny. Przeszperalem już tysiące tematów na forum jednak co wypowiedź to inna diagnoza. Może ktoś miał podobny problem i wspomoże rada
wesolek19922 Opublikowano 21 Września 2017 Autor Opublikowano 21 Września 2017 Pisałem wyżej że nie mam dostępu do vag com
tkamicki5 Opublikowano 21 Września 2017 Opublikowano 21 Września 2017 (edytowane) Logi zrob, moze byc przeplywka, jakby co mam ori w pełni sprawną Boscha. A no brak dostepu do vaga... To odłącz przepływke i pprzejedz sie i zobacz czy bedzie roznica jakas Edytowane 21 Września 2017 przez tkamicki5
wesolek19922 Opublikowano 21 Września 2017 Autor Opublikowano 21 Września 2017 Właśnie sprawdzałem tak jak mówisz i szczerze to nie ma żadnej roznicy. Ile sobie życzysz za przeplywke jeżeli to będzie sprawca awarii ?
tkamicki5 Opublikowano 21 Września 2017 Opublikowano 21 Września 2017 Jesli roznicy nie ma to jakby wlasnie siadla ale trzeba by sie na 100% upewnić. Równe 100zł myśle za przepływke jak coś.
wesolek19922 Opublikowano 21 Września 2017 Autor Opublikowano 21 Września 2017 Spróbuję jutro podmienić od ojca przeplywke i dam znać co i jak. Jak coś to bym wziął jeżeli to będzie to
tkamicki5 Opublikowano 22 Września 2017 Opublikowano 22 Września 2017 9 godzin temu, wesolek19922 napisał: Spróbuję jutro podmienić od ojca przeplywke i dam znać co i jak. Jak coś to bym wziął jeżeli to będzie to Nie ma problemu, sprawdz sobie na spokojnie.
wesolek19922 Opublikowano 22 Września 2017 Autor Opublikowano 22 Września 2017 (edytowane) Przepływomierz podmienilem i nadal jest to samo niestety. Nie mam pojęcia co jeszcze sprawdzić. A zauważyłem dodatkowo że jak zdjalem rurę od intercoolera to w rurze znajduje się minimalna ilość oleju. Dodam że samochód nie bierze oleju bo w miarę regularnie sprawdzam i nic nie ubywa. Edit: Dorwalem kabel OBD od znajomego jednak mam niepełną wersje VAG. Logi próbowałem robic ale niestety nie mam gdzie sie bezpiecznie rozpędzic zeby przytrzymac auto do 4500 obr/min. wrzuce to co logowalem, moze z tego cos sie uda wyciągnąć... Logi: http://vaglog.pl/log-003_008_011_10FFKVp.html Edytowane 23 Września 2017 przez wesolek19922 Logi
tkamicki5 Opublikowano 22 Września 2017 Opublikowano 22 Września 2017 (edytowane) 2 godziny temu, wesolek19922 napisał: W ic praktycznie zawsze w tych motorach nie znaczna ilosc oleju jest, zerkne na logi jak na komputer siąde. Moze jakas nieszczelnosc jest. Nie kopci auto? Edytowane 22 Września 2017 przez tkamicki5
wesolek19922 Opublikowano 22 Września 2017 Autor Opublikowano 22 Września 2017 12 minut temu, tkamicki5 napisał: W ic praktycznie zawsze w tych motorach nie znaczna ilosc oleju jest, zerkne na logi jak na komputer siąde. Moze jakas nieszczelnosc jest. Nie kopci auto? jak sie mu depnie mocno na wolnych obrotach to puszcza taka mała chmurke jasnego dymu a wiekszego dymienia nie zaobserwowalem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się