Przemek.1997 Opublikowano 4 Października 2017 Autor Opublikowano 4 Października 2017 (edytowane) Mam nadzieję że gdzieś znajdę. Jeszcze jakby udało Ci się uzykać te dane ile podaje przepływomierz u Ciebie to bym był wdzięczny. Mam jeszcze pytanie odnośnie ssania. Ile czasu mniej więcej lub do ilu stopni auto a chodzić na ssaniu? Edytowane 4 Października 2017 przez Przemek.1997
Przemek.1997 Opublikowano 4 Października 2017 Autor Opublikowano 4 Października 2017 Mam jeszcze pytanie z całkoem innej beczki a nie będę zakładał nowego tematu i zaśmiecał forum, mógłby mi ktoś podesłać zdjęcie wnętrza bagażnika od góry? Tam powinna być sama blacha czy jakaś tapicerka?
k232 Opublikowano 4 Października 2017 Opublikowano 4 Października 2017 6 godzin temu, Przemek.1997 napisał: Mam jeszcze pytanie z całkoem innej beczki a nie będę zakładał nowego tematu i zaśmiecał forum, mógłby mi ktoś podesłać zdjęcie wnętrza bagażnika od góry? Tam powinna być sama blacha czy jakaś tapicerka? Wpisz sobie w Google i zobacz w grafice jak jest pokazane.
k232 Opublikowano 4 Października 2017 Opublikowano 4 Października 2017 6 godzin temu, Przemek.1997 napisał: Mam nadzieję że gdzieś znajdę. Jeszcze jakby udało Ci się uzykać te dane ile podaje przepływomierz u Ciebie to bym był wdzięczny. Mam jeszcze pytanie odnośnie ssania. Ile czasu mniej więcej lub do ilu stopni auto a chodzić na ssaniu? U mnie działa jakieś 1.5 minuty nie ważne czy gorąco czy zimno.
jacek70 Opublikowano 4 Października 2017 Opublikowano 4 Października 2017 1 minutę temu, k232 napisał: wnętrza bagażnika od góry? Tam powinna być sama blacha czy jakaś tapicerka? Blacha z takimi trójkątnymi otworami.
jacek70 Opublikowano 4 Października 2017 Opublikowano 4 Października 2017 W dniu 3.10.2017 o 10:09, Przemek.1997 napisał: 100mg/s i że to ma być przy ok 5 tyś rpm ale nie wiem czy to prawda Można powiedzieć że prawda. (około 105 przy odcince) 60mG to stanowczo za mało.
Przemek.1997 Opublikowano 4 Października 2017 Autor Opublikowano 4 Października 2017 No to u mnie ssanie działa tak ok. 3 minut teraz jak jest chłodniej, jak było cieplej chyba krócej chodziło. Ok czyli przepływka do podmiany na 100%. Myślę że wtedy spalanie pójdzie w dół a co za tym idzie sonda powinna stać niżej. No to okej bo myślałem że powinna być jakaś tapicerka. Chyba narazie wiem wszystko. W razie problemów będę pisał. Dzięki Wam za dotychczasową pomoc, pozdrawiam
Przemek.1997 Opublikowano 7 Listopada 2017 Autor Opublikowano 7 Listopada 2017 Witam ponownie. Na razie nie udało mi się znaleźć przepływki ale zrobiłem gruszkę gdyż membrana jednak przepuszczała. Spalanie minimalnie mniejsze, błędu od przepływki jak dotąd nie było ale sonda dalej stoi wysoko noi te wartości na tym 26 bloku w VCDS o których pisałem wyżej, ewidentnie widać że 2 cylinder coś chrzani. Na pierwszym cylu pokazuje ok 1,1V na drugim aż 1,5-1,6V a trzeci i czwarty 0,9-1V. Od czego są te wartości? W czym może być problem na tym drugim cylindrze że jest aż taka różnica?
k232 Opublikowano 7 Listopada 2017 Opublikowano 7 Listopada 2017 A cholera wie co to za wartości, w jakim zakresie pracuje Ci ta sonda? Sprawdź na zimnym silniku kompresje i będziesz dużo wiedział..
Przemek.1997 Opublikowano 7 Listopada 2017 Autor Opublikowano 7 Listopada 2017 Na jałowym spada do -25% a napięcie ok 0.7V. A mam jeszcze pytanie odnośnie przepływki, te ok 100 mg/s jakie powinien dawać ma być na jałowym czy w trakcie jazdy przy obciążeniu?
k232 Opublikowano 7 Listopada 2017 Opublikowano 7 Listopada 2017 9 minut temu, Przemek.1997 napisał: Na jałowym spada do -25% a napięcie ok 0.7V. A mam jeszcze pytanie odnośnie przepływki, te ok 100 mg/s jakie powinien dawać ma być na jałowym czy w trakcie jazdy przy obciążeniu? 100 mg to powinien pokazywać w czasie jazdy przy 6 tysiącach obrotów. A rusza się napięcie sondy czy stoi cały czas na 0.7V?
Przemek.1997 Opublikowano 7 Listopada 2017 Autor Opublikowano 7 Listopada 2017 Napięcie skacze, różne wartości, co chwila się zmieniają, na rozgrzanym właśnie w okolicach 0.7V ale jak nie ma temperatury to mniej, a jak przygazuje na postoju i spadnie z obrotów ten współczynnik czy co to jest spada właśnie na -25%, jak jest nie rozgrzany to mniej.
Przemek.1997 Opublikowano 8 Listopada 2017 Autor Opublikowano 8 Listopada 2017 Dziś coś się zaczęło dziać. Mianowicie doszły mi zamówione ceramizery, do silnika+paliwa. Zastosowałem oba. Gdy auto chodziło te 15 min po zastosowaniu tego do silnika podłączyłem sobie VAGa. Błędów jak na razie nie ma ale sonda spadła niżej, ma mniejsze napięcia, zdarzy się że podskoczy do 0.75V ale zaraz spada niżej. Przepływka też podaje mniej, wcześniej było 4-5 mg/s teraz tak 3,5 4,5 mg/s. Zobaczymy co będzie dalej.
Przemek.1997 Opublikowano 23 Listopada 2017 Autor Opublikowano 23 Listopada 2017 Witam, niestety z przepływką były dalej problemy. Zaczęły minimalnie falować obroty na ssaniu, na rozgrzanym silniku nie mógł utrzymać obrotów co sprawiało że nieraz silnik gasł, była ewidentna dziura w mocy w pewnym zakresie obrotów, od ok 1,5k do 2,5k rpm, szarpanie podczas jazdy no i oczywiście ten sam błąd. Odpiąłem wtyczkę i pojeździłem bez przepływki. Auto trochę odżyło ale spalanie poszło w górę. Kupiłem więc nowy oryginalny przepływomierz, dziś go założyłem. Auto nie odbyło jeszcze jazdy ale na postoju wszystko ok. Pięknie schodzi z obrotów, obroty nie falują, ciut lepiej odpala, błędu nie ma, no i w blokach pomiarowych też się poprawiło. Sonda teraz pięknie pracuje (bardzo szybko zmienia wartości), w tym bloku 26 te wartości na pierwszym i drugim cylindrze zmalały, zwłaszcza na drugim, a ilość powietrza teraz na rozgrzanym silniku na jałowym to tylko ok 2,60 g/s. Dam jeszcze znać jak trochę pojeżdżę. W każdym razie przyczyną pewnie był przepływomierz.
k232 Opublikowano 23 Listopada 2017 Opublikowano 23 Listopada 2017 O widzisz, elegancko, że coś się ruszyło Ile dałeś za przepływomierz? Oryginał to pewnie z Boscha tak?
Przemek.1997 Opublikowano 23 Listopada 2017 Autor Opublikowano 23 Listopada 2017 Tak, Boscha, a o cenę to powiem może w ten sposób- DROGO JAK... Ale poczytałem jeszcze o tych przepływkach zamiennikach i zrezygnowałem... Używkę też kupiłem na podmianę ale okazało się że było jeszcze gorzej bo na mojej starej było ok 4g/s tak jak pisałem na początku a na tej używce było 240g/s, o dziwo silnik chodził ale czuć było benzynę. Dobrze że mogłem go odesłać. Po tym zdarzeniu postanowiłem kupić nowy oryginał, jak widać pomogło. Zobaczę jeszcze jak się będzie zachowywało wszystko w czasie jazdy. Za to mam jeszcze pytanie odnośnie tłumika, założyłem temat ale nikt nie daje odpowiedzi, otóż mam do wymiany tłumik środkowy. Auto jest głośne, jakby było na przelocie. Mi zależy na ciszy i nie wiem czy kupować nowy tłumik czy używkę w dobrym stanie? Bo słyszałem że te nowe bywają jeszcze głośniejsze i że wytrzymują góra kilka lat...
k232 Opublikowano 24 Listopada 2017 Opublikowano 24 Listopada 2017 A nie da rady wspawać jakiejś rurki ?
Przemek.1997 Opublikowano 24 Listopada 2017 Autor Opublikowano 24 Listopada 2017 Jak wspawam rurkę to będzie głośno a mi zależy na cichym wydechu. Zastanawiam się nad oryginalną używką
k232 Opublikowano 24 Listopada 2017 Opublikowano 24 Listopada 2017 Oryginalna używka to będzie raczej najlepsze rozwiązanie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się