kakasz Opublikowano 4 Października 2017 Opublikowano 4 Października 2017 Witam jestem tu w miare nowy. Wczoraj na aukcji zakupilem a4b6 z silnikiem 1.8t. Rocznik 2001 150 koni. Sprzedajacy podaje ze pompa wody przestala chodzic i sprzedaje poniewaz nie ma zamiaru wymieniac ani bawic sie w to. Auto kupione za grosze i jestem pytania na jakie koszty powinienem sie przygotowac. Czy wystarczy wymienic rozrzad? Czy glowica do roboty? Jesli ktos ma pier**lic to lepiej niech sie nie wypowiada. Oczekuje konkretnycj wypowiedzi.
adrian242424 Opublikowano 4 Października 2017 Opublikowano 4 Października 2017 Wszystko zależy w jakich warunkach padła pompa wody jeśli silnik przegrzany to mogło wywalić uszczelkę pod głowicą, mógł pęknąć blok lub głowica w najlepszym przypadku wystarczy wymiana rozrządu z pompą. Bez dokładnych oględzin to wróżenie z fusów.Wysłane z mojego HTC Desire 626 przy użyciu Tapatalka
wyzyk83 Opublikowano 4 Października 2017 Opublikowano 4 Października 2017 albo przypieczone pierścienie
kakasz Opublikowano 17 Października 2017 Autor Opublikowano 17 Października 2017 Zdjalem glowice i tak: zadny zawor nie pokrzywiony, na zadnym tloku ani zaworze niema sladu odbicia. Jedyne co to czarny nagar na tlokach i zworach wydechowych. Dzisiaj udam sie do mechanika ktory oceni stan glowicy.
kakasz Opublikowano 10 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2018 Witam. W sobote zamontowalem zregenreowana glowice w moim a4 b6. Po montazu i podlaczeniu osprzetu przyszla proba odpalenia. Lecz po podlaczeniu akumlator zaczela wariowac pompa abs i wiatrak zaczal chodzic na full obrotach. Zegary sie nie swieca i wywala bezpiecznik 20a od sterowania silnikiem. Wywala takze dwa inne bezpieczniki 5a, od klimatyzacji i od telefonu. Samochod stal 3 miesiace na dworze i czekal na nowa glowice. Akumlstor byl wyladowany do zera i zostal podlaczony booster pod klemy aby go obudzic. Jakies teorie?
koloboro Opublikowano 10 Stycznia 2018 Opublikowano 10 Stycznia 2018 szukaj zwarcia Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
kakasz Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2018 (edytowane) Jedyne co znalazlem to spalona wiazka w ecu. Jutro postaram sie to zalutowac. I spalony modul komfortu. Dodam ze pod akumlator zostal podlaczony booster na 24v. Gdzie moge jeszcze szukac problemu? Edytowane 3 Kwietnia 2018 przez kakasz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się