krislouder Opublikowano 5 Października 2017 Opublikowano 5 Października 2017 (edytowane) Siema, szukam rozwiązania problemu, chodzi o A4 B5 1.8T 150 km LPG kod silnika ANB 99r, po rozgrzaniu się silnika na wolnych obrotach nie równo pracuje, do tego odczuwalne jest szarpanie w granicach 2000-3500 obr/min ale tylko na lpg. Poniżej wstawiam logi z VAGA, może ktoś będzie w stanie pomóc. Ostatnio wymieniane rzeczy : Przepływomierz z Bosch'a na NGK/NTK ( wcześniej gasł mi przy hamowaniu ) , Świece na NGK PFR6Q, oraz cewka na 4 cylindrze na BERU (z racji tego że w logach pojawił się błąd P0300 i P0304) Z logów udało mi się wyczytać, że sygnał z przepływki jest za niski, ale po odpięciu jej jest tak samo, nie równo pracuje i szarpie. 18014 - Rough Road/Engine Torque Signal from ABS: Electrical Malfunction P1606 - 35-10 - - - Intermittent 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-00 - - 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 35-10 - - - Intermittent 16688 - Cylinder 4 Misfire Detected P0304 - 35-10 - - - Intermittent 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-00 - - Readiness: 0000 0000 Z góry dzięki za wskazówki i sory gdybym coś źle napisał ale to 1 post na tym forum :-) Edytowane 4 Grudnia 2017 przez krislouder
przem8 Opublikowano 5 Października 2017 Opublikowano 5 Października 2017 Tak nie wyglądają logi. Poczytaj jak je się robi i zrób dynamiczne na PB parami 2+33, 3+20 i 115+118. Część błędów jest sporadycznych więc skasuj i sprawdź czy się pojawią. Problem może leżeć m.in w źle wyregulowanym lpg ale bez zrobienia prawidłowych logów nikt Ci tu nic nie wywróży
krislouder Opublikowano 5 Października 2017 Autor Opublikowano 5 Października 2017 Ok dzięki za info, bo troche świeżak jestem w tych tematach LPG regulowałem po zakupie czyli w czerwcu, a nie równo pracuje tak samo na PB i LPG
przem8 Opublikowano 5 Października 2017 Opublikowano 5 Października 2017 To, że regulowałeś lpg to nie znaczy, że jest to dobrze zrobione Ile dałeś za ten przepływomierz?
krislouder Opublikowano 5 Października 2017 Autor Opublikowano 5 Października 2017 Około 300zł, podobno parametry ma takie same jak oryginał bosch, jutro dodam logi jak ogarnę z czym to się je
mszark Opublikowano 5 Października 2017 Opublikowano 5 Października 2017 Przepływki w zamienniku są g... warte. Cewki trzeba było zamienić miejscami zanim wymieniłeś. Skłaniałbym się ku lpg. Rozjechały się mapy, wtrysk padł, dziura w wężyku.
krislouder Opublikowano 6 Października 2017 Autor Opublikowano 6 Października 2017 Zrobiłem logi dynamiczne na pb wzorując się na poradniku z YT (3 bieg od 1500 obr do 4000 obr), prosiłbym o ocenę 002 http://vaglog.com/log-002_la0lzh2.html 020 http://vaglog.com/log-020_24Xdu.html 031 http://vaglog.com/log-031_1V5gB.html 032 http://vaglog.com/log-032_5u6ZN.html 033 http://vaglog.com/log-033_Y5w8p.html 115 http://vaglog.com/log-115_L92TI.html 118 http://vaglog.com/log-118_049ft.html
przem8 Opublikowano 6 Października 2017 Opublikowano 6 Października 2017 Logi w benzynie robimy do odcinki i najlepiej parami jak CI pisałem. Z tych logów to wychodzi, że turbo nie pompuje. Do sprawdzenia zawór n75, bo wygląda jakby nie pracował. Przepływkę ciężko ocenić, bo za mało obrotów
krislouder Opublikowano 9 Października 2017 Autor Opublikowano 9 Października 2017 Dodaje logi na pb i lpg, Drugi problem : po wymianie oleju i filtra, zapala mi się kontrolka od ciśnienia oleju, tylko i wyłącznie przy mało dynamicznym przyspieszaniu i około 1800 obr, zawsze przy tych samych obr Benzyna 003+020 http://vaglog.com/log-003_020_BhLw2h9.html 002 + 033 http://vaglog.com/log-002_033_vU7h1QW.html 115+118 http://vaglog.com/log-115_118_ZY28R0k.html LPG 003+020 http://vaglog.com/log-003_020_645lns.html 002+033 http://vaglog.com/log-002_033_o5bQ64.html 115+118 http://vaglog.com/log-115_118_cRNhj.html
Łukasz13 Opublikowano 9 Października 2017 Opublikowano 9 Października 2017 Zacznij od wymiany przepływki na org. bosch po numerach 06A906461D, zamienniki nie pracują dobrze i wskazują bzdury. Potem kolejne logi i dalsze rozwiązywanie problemów.
krislouder Opublikowano 27 Listopada 2017 Autor Opublikowano 27 Listopada 2017 (edytowane) Odświeżam temat, nadal mam problem z wypadaniem zapłonów, świece nowe, cewki nowe beru, najczęściej pojawiają się te błędy ( bez roznicy LPG czy PB) 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 35-00 - - 16688 - Cylinder 4 Misfire Detected P0304 - 35-00 - - 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-00 - - Ostatnio wymieniałem jeszcze odme i zawór odpowietrzania skrzyni korbowej (ten grzybek) Zapłon wypada na 4 cylindrze - jak może być przyczyna? Drugi problem jest taki że po tym jak wymieniłem olej zaczęła zapalać się kontrolka ciśnienia oleju, tylko i wyłącznie przy 1600 obr - kontrolka pomruga sobie i gaśnie Edytowane 27 Listopada 2017 przez krislouder
przem8 Opublikowano 27 Listopada 2017 Opublikowano 27 Listopada 2017 Mierzyłeś ciśnienie oleju? Zmieniałeś tą przepływkę? Jaki filtr oleju założyłeś, bo czasem na lipnym zamienniku mogą się takie cyrki dziać Pasowałoby powtórzyć log 2+33 skoro ubogo. Możesz jeszcze sprawdzić kompresję na cylindrach, bo rozumiem, że to wypadanie występuje zarówno na pb jak i lpg?
krislouder Opublikowano 27 Listopada 2017 Autor Opublikowano 27 Listopada 2017 Ciśnienie jeszcze nie mierzone, przepływka ta sama NGK, filtr Manna, wrócę z logami Zaplon wypada na lpg i pb, Dzięki za odpowiedz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się