Pimpq Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Jak w temacie Chciałbym usunąć emblemat jaki i inne literki Jak sie do tego zabrać ? Oraz czy coś trzeba bedzie jeszcze po tym zrobić ps jeżeli juz był temat to wybaczcie ale nie znalazłem pozdrawiam
Dibo Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Kawałek żyłki do podwadzenia emblematów, potem wyczyść klej benzyną ekstrakcyjną. Tak poza tym to był temat na forum. Użyj
_Solar_ Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Kawałek żyłki do podwadzenia emblematów, potem wyczyść klej benzyną ekstrakcyjną.A na koniec przetrzec jakąs pastą G3 i po kłopocie emblemat tez bedziesz usuwał
Dibo Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Ja polerowałem Tempem. A co do emblematu to OOOO na klapie muszą być
_Solar_ Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 A co do emblematu to OOOO na klapie muszą być :wink4 koniecznie muszą być :> ja u siebie resztę oznaczen mam wywalonych
Pawlo 2004 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Zyłka, szpachelka, ale ze szpachelką trzeba być delikatnym zeby nie porysać lakieru. Pózniej benzyna ekstracyjna, moze być nawet rozpuszczalnik, zapewniam ze z lakierm nic się nie stanie, na koniec pasta polerska, polecam Farecla G3 i po bólu. 15 minut i pozamiatane
freon Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Z innych postów które gdzieś na Forum są na pewno dodam, że niektórzy na początku grzali znaczki suszarką - wtedy łatwiej odchodziły.
Dibo Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Z innych postów które gdzieś na Forum są na pewno dodam, że niektórzy na początku grzali znaczki suszarką - wtedy łatwiej odchodziły. Ale potem ktoś wynalazł żyłkę i nie trzeba grzać
freon Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Ale mi chodziło o pre-grzanie i post-linkę jako zdwojoną siłę...
Tas2die4 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Grzanie suszarka jest dobre na klej ktory zostaje po sciagnieciu emblematu, przerabialem to wczoraj. Czyli najpierw zylka, pozniej benzyna ekstrakcyjna na szmatke, pozniej ewentualnie suszarka na bardziej uporczywy klej, znowu benzyna a na koniec pasta tempo.
_Solar_ Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 taki mały OT jak któs by chciał z powrotem zamontowac znaczki to polecam tasme gombeczkowa dwustronna do luster trzyma jak diabli
Młody Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Było już http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=8922.0 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=8936.0 Jest tego dużo na forum wątek do zamknięcia http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=933.0
Kriss-82 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Czyli bez podgrzewania z samą żyłką sobie poradze, czy ciężko będzie? Do tego teraz są niskie temp. i blacha na aucie jest w ogóle nie nagrzana, a to by ułatwiło zadanie! I teraz nie wiem czy próbować na "zimno"???
Tas2die4 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 emblemat sciagniesz bez nagrzewania, pozniej wiecej zabawy jest z klejem,ale i bez nagrzewania powinno dac rade, tylko pozniej radzilbym uzyc pasty polerskiej jakiejs, bo zostaje naogol jakis slad po znaczku i kleju.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się