Tomek1_2 Opublikowano 22 Października 2017 Opublikowano 22 Października 2017 Witam mam plan zrobic swapa z 1.8 ADR na 1.8T jaki wybrac kod silnika zeby był dobry do dalszej modyfikacji mocy?
Łukasz13 Opublikowano 22 Października 2017 Opublikowano 22 Października 2017 apu, anb, a najlepiej awt.
Tomek1_2 Opublikowano 22 Października 2017 Autor Opublikowano 22 Października 2017 14 minut temu, Łukasz13 napisał: apu, anb, a najlepiej awt. a czym np. AEB rozni sie od tych silnikow bo moc maja chyba taka sama
Łukasz13 Opublikowano 22 Października 2017 Opublikowano 22 Października 2017 Aeb, ajl to starsza konstrukcja oparta na starszym sterowniku, gaz na lince, brak mapsensora. Apu, anb to nowszy sterownik me7.5 programowanie po kablu itd. mapsensor, elektorniczna przepustnica, najnowyszy jest awt który posiada dodatkowo sonde szerokopasmową i jest najlepszy pod względem łatwości i bezpieczeństwa strojenia pod większe moce. 1
soulmaster3m Opublikowano 22 Października 2017 Opublikowano 22 Października 2017 W skrócie AEB to taki dziadek każdego następnego 1.8T
Tomek1_2 Opublikowano 22 Października 2017 Autor Opublikowano 22 Października 2017 a przy przekladce na apu anb czy na awt oprocz silnika,dolotu, wiazki,kompa oraz imo bedzie jeszcze cos potrzebne?
Sulfur Opublikowano 22 Października 2017 Opublikowano 22 Października 2017 Ja proponuje sprzedać B5 i kupić B6 z 1.8T. Zabawa może i fajna, ale niezbyt sensowna ekonomicznie.
Tomek1_2 Opublikowano 22 Października 2017 Autor Opublikowano 22 Października 2017 2 minuty temu, Sulfur napisał: Ja proponuje sprzedać B5 i kupić B6 z 1.8T. Zabawa może i fajna, ale niezbyt sensowna ekonomicznie. po przekladce oraz podniesieniu mocy jest duza frajda z jazdy a mam okazje kupic cala bude za smieszne pieniadze i sam moge sobie przelozyc silnik tylko to bedzie moj pierwszy swap i nie wiem dokladnie czy oprocz wyzej wymienionych rzeczy cos jeszcze trzeba przekladac
jacek70 Opublikowano 22 Października 2017 Opublikowano 22 Października 2017 26 minut temu, Tomek1_2 napisał: czy oprocz wyzej wymienionych rzeczy cos jeszcze trzeba przekladac Tyle - wystarczy .
booolek Opublikowano 12 Stycznia 2018 Opublikowano 12 Stycznia 2018 Jestem po swapie z adr na apu..troszke cześci trzeba,jak coś to pisz podpowiem.
Tomek1_2 Opublikowano 13 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2018 8 godzin temu, booolek napisał: Jestem po swapie z adr na apu..troszke cześci trzeba,jak coś to pisz podpowiem. Dzięki booolek ja też już jestem po swapie z adr na aeb no trochę gratow jeszcze musiałem dokupić
booolek Opublikowano 13 Stycznia 2018 Opublikowano 13 Stycznia 2018 Szkoda ze aeba wsadziles. Ciężko go dzisiaj modzić.
Tomek1_2 Opublikowano 13 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2018 2 godziny temu, booolek napisał: Szkoda ze aeba wsadziles. Ciężko go dzisiaj modzić. Byla okazja to kupilem takiego jeszcze w planie jest chipowanie a co jeszcze moge zrobic zeby wyciagnac z niego ponad 200km?
booolek Opublikowano 13 Stycznia 2018 Opublikowano 13 Stycznia 2018 Właśnie ze względu na chipowanie aeb jest ciężki.
Bulio Opublikowano 16 Lutego 2018 Opublikowano 16 Lutego 2018 (edytowane) A jezeli chodzi o ajl to mozna cos robic czy lepiej nie zawraca sobie glowy?? Czy on juz jest wyciagniety na maksa? Edytowane 16 Lutego 2018 przez Bulio
manfred19 Opublikowano 17 Lutego 2018 Opublikowano 17 Lutego 2018 Ajl to to samo co aeb. Tylko mapa inna i wydajniejsza pompa paliwa w baku. Na seryjnych gratach niewiele więcej ugrasz mocy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się