Tomek1_2 Posted October 22, 2017 Posted October 22, 2017 Witam mam plan zrobic swapa z 1.8 ADR na 1.8T jaki wybrac kod silnika zeby był dobry do dalszej modyfikacji mocy?
Tomek1_2 Posted October 22, 2017 Author Posted October 22, 2017 14 minut temu, Łukasz13 napisał: apu, anb, a najlepiej awt. a czym np. AEB rozni sie od tych silnikow bo moc maja chyba taka sama
Łukasz13 Posted October 22, 2017 Posted October 22, 2017 Aeb, ajl to starsza konstrukcja oparta na starszym sterowniku, gaz na lince, brak mapsensora. Apu, anb to nowszy sterownik me7.5 programowanie po kablu itd. mapsensor, elektorniczna przepustnica, najnowyszy jest awt który posiada dodatkowo sonde szerokopasmową i jest najlepszy pod względem łatwości i bezpieczeństwa strojenia pod większe moce. 1
soulmaster3m Posted October 22, 2017 Posted October 22, 2017 W skrócie AEB to taki dziadek każdego następnego 1.8T
Tomek1_2 Posted October 22, 2017 Author Posted October 22, 2017 a przy przekladce na apu anb czy na awt oprocz silnika,dolotu, wiazki,kompa oraz imo bedzie jeszcze cos potrzebne?
Sulfur Posted October 22, 2017 Posted October 22, 2017 Ja proponuje sprzedać B5 i kupić B6 z 1.8T. Zabawa może i fajna, ale niezbyt sensowna ekonomicznie.
Tomek1_2 Posted October 22, 2017 Author Posted October 22, 2017 2 minuty temu, Sulfur napisał: Ja proponuje sprzedać B5 i kupić B6 z 1.8T. Zabawa może i fajna, ale niezbyt sensowna ekonomicznie. po przekladce oraz podniesieniu mocy jest duza frajda z jazdy a mam okazje kupic cala bude za smieszne pieniadze i sam moge sobie przelozyc silnik tylko to bedzie moj pierwszy swap i nie wiem dokladnie czy oprocz wyzej wymienionych rzeczy cos jeszcze trzeba przekladac
jacek70 Posted October 22, 2017 Posted October 22, 2017 26 minut temu, Tomek1_2 napisał: czy oprocz wyzej wymienionych rzeczy cos jeszcze trzeba przekladac Tyle - wystarczy .
booolek Posted January 12, 2018 Posted January 12, 2018 Jestem po swapie z adr na apu..troszke cześci trzeba,jak coś to pisz podpowiem.
Tomek1_2 Posted January 13, 2018 Author Posted January 13, 2018 8 godzin temu, booolek napisał: Jestem po swapie z adr na apu..troszke cześci trzeba,jak coś to pisz podpowiem. Dzięki booolek ja też już jestem po swapie z adr na aeb no trochę gratow jeszcze musiałem dokupić
booolek Posted January 13, 2018 Posted January 13, 2018 Szkoda ze aeba wsadziles. Ciężko go dzisiaj modzić.
Tomek1_2 Posted January 13, 2018 Author Posted January 13, 2018 2 godziny temu, booolek napisał: Szkoda ze aeba wsadziles. Ciężko go dzisiaj modzić. Byla okazja to kupilem takiego jeszcze w planie jest chipowanie a co jeszcze moge zrobic zeby wyciagnac z niego ponad 200km?
booolek Posted January 13, 2018 Posted January 13, 2018 Właśnie ze względu na chipowanie aeb jest ciężki.
Bulio Posted February 16, 2018 Posted February 16, 2018 (edited) A jezeli chodzi o ajl to mozna cos robic czy lepiej nie zawraca sobie glowy?? Czy on juz jest wyciagniety na maksa? Edited February 16, 2018 by Bulio
manfred19 Posted February 17, 2018 Posted February 17, 2018 Ajl to to samo co aeb. Tylko mapa inna i wydajniejsza pompa paliwa w baku. Na seryjnych gratach niewiele więcej ugrasz mocy.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now