Dastek Opublikowano 23 Października 2017 Opublikowano 23 Października 2017 Witam mam problem z moją A4 B5 1.8T ANB, ostatnio na postoju zauważyłem dziwne odgłosy. Pierwsza sprawa to tak jak na tym pierwszym filmiku takie dzwonienie podczas puszczania pedału gazu i z tego co udało mi się wyczytać to turbo do regeneracji ponieważ klapa z WG jest luźna. Z drugim odgłosem mam problem (takie głośne stukanie tyk tyk tyk tyk) identyczny dźwięk jak na drugim filmiku. Może ktoś potwierdzić moje domysły co do pierwszego filmiku oraz pomóc dojść przez co tak stuka identycznie jak na drugim? Co do drugiego to wyczytałem już że może to być łańcuszek ale też pompa olejowa i zatkany smok. Proszę o pomoc, pozdrawiam Filmik numer 1 :https://www.youtube.com/watch?time_continue=20&v=oRMKJEQrAaEFilmik numer 2: https://www.youtube.com/watch?v=BdkUJm3515M
przem8 Opublikowano 23 Października 2017 Opublikowano 23 Października 2017 Te odgłosy i stuki masz na zimnym i ciepłym? Wszystkie te objawy pasują do napinacza/łańcuszka rozrządu. Sprawdź ciśnienie oleju, zdejmij pokrywę zaworów i sprawdź czy są ślady od łańcuszka i czy napinacz ugina się przy próbie wciśnięcia. Jeśli nie czyściłeś smoka to lepiej to uczynić, nawet profilaktycznie
Dastek Opublikowano 23 Października 2017 Autor Opublikowano 23 Października 2017 Dzisiaj dopiero zauważyłem te stuki z drugiego filmiku, te z pierwszego już wcześniej i dużo na ten temat czytałem i wszyscy mówili zgodnie że klapa z WG sobie świergocze Jutro z rana zobaczę czy stuka też na zimnym. Dodam że 2mc temu wymieniłem olej z 5w50 Mobila Peak Life na 5w40 Gold Specola.
Dastek Opublikowano 25 Października 2017 Autor Opublikowano 25 Października 2017 Dzisiaj sprawdzałem na zimnym i przez pierwsze 10 sekund słychać te stuki później są dużo mniejsze. Zaczyna być głośno po rozgrzaniu dobrze silinika. W weekend oddaje auto na czyszczenie smoka i sprawdzenie pompy, dodatkowo zobaczę ten napinacz i łańcuszek. Będę dawał znać co z tego wyjdzie, pozdro
gawri456 Opublikowano 26 Października 2017 Opublikowano 26 Października 2017 To klapa WG. Mam to samo u siebie, zdejmowałem katalizator i luźno sobie lata
jakimamtakimam Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 Jak kolega wcześniej, WG, nie szukaj problemu gdzie indziej bo pójdizesz w koszta, d owymiany/regeneracji turbo
Emejcz Opublikowano 3 Listopada 2017 Opublikowano 3 Listopada 2017 Nie gadaj. U mnie wystarczyło kiedyś lekkie naciągnięcie sztangi WG nakrętkami i przestało świergolić. Koszty zerowe.
Marcin Gugu33 Opublikowano 21 Listopada 2017 Opublikowano 21 Listopada 2017 W dniu 25.10.2017 o 17:04, Dastek napisał: Dzisiaj sprawdzałem na zimnym i przez pierwsze 10 sekund słychać te stuki później są dużo mniejsze. Zaczyna być głośno po rozgrzaniu dobrze silinika. W weekend oddaje auto na czyszczenie smoka i sprawdzenie pompy, dodatkowo zobaczę ten napinacz i łańcuszek. Będę dawał znać co z tego wyjdzie, pozdro kolego jak problem?
bongo1994 Opublikowano 11 Czerwca 2019 Opublikowano 11 Czerwca 2019 Witam podepne się pod temat. a o to mój problem dzwonienie przy dodawaniu gazu. Napinacz łańcucha nowy. VID_20190611_201716.mp4 VID_20190611_202818.mp4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się