kalinka293 Opublikowano 24 Października 2017 Opublikowano 24 Października 2017 (edytowane) Witam, wydaje mi się że spalanie w moim 1.9tdi BRB jest nieco za wysokie. Zaznacze że samochód nie posiada filtra DPF mimo iż jest to jednostka BRB(oryginalnie nie posiadala). Samochód jest po programie i wymianie turba z awx i aktualnie posiada 168 KM. Wzrost spalania nie jest z tego co mi sie wydaje związany z tą modyfikacją ponieważ zauważyłem to przed tym zabiegiem. Konkrety: ta sama trasa po kupnie samochodu w granicach 5,5l aktualnie jest litr więcej jak nie lepiej czyli 6,5-7l (120km trasy po wioskach, dosyć płynne), miasto wczesniej w granicach 7-8l aktualnie 11-12l (miasto od 4-9km). Są to wyniki nie tylko z fisa ale także wynikające z obliczeń. Dodam jeszcze że nie jeżdże praktycznie w ogóle na klimatyzacji bo spalanie byłoby już w ogóle kosmos jak dla mnie. Koła 225/40/18. Kola kręca się lekko hamulce nie trzymają. Dodam że samochód czasem poddymi bardziej niż standardowy diesel. Podrzucam logi A4 B7 1.9tdi BKE 011-001-xxx.CSV A4 B7 1.9tdi BKE 013-023-001.CSV A4 B7 1.9tdi BKE BS EGR-003.CSV A4 B7 1.9tdi BKE BS TURBO 11.CSV A4 B7 1.9tdi BKE DYN 001-008-003.CSV A4 B7 1.9tdi BKE-001-003-004.CSV LOdyn01-001-008-003.CSV Edytowane 24 Października 2017 przez kalinka293
Tracer39 Opublikowano 24 Października 2017 Opublikowano 24 Października 2017 Auto było rozgrzane jak robiłeś logi? W logach temperatura wynosi niecałe 60 stopni, na liczniku pokazuje 90 czy mniej?
kalinka293 Opublikowano 24 Października 2017 Autor Opublikowano 24 Października 2017 Przy statycznych nie byla dogrzana, przy dynamicznych już powinna być
Tracer39 Opublikowano 24 Października 2017 Opublikowano 24 Października 2017 Z tego co widać to masz ujemne bipy, czyli do sprawdzenia filtr paliwa, vacu pompa i połączenia wtyczek pompowtrysków w listwie. Turbo przeładowuje, sprawdź podciśnienia i spróbuj wyczyścić geometrie. W logach dynamicznych dawka wtrysku wynosi max 70mg co jak dla mnie to trochę za dużo, ale niech na ten temat wypowie się jakiś tuner. Spróbuj jeszcze ustawić kąt synchronizacji na 0.0 bo w tej chwili jest -1
kalinka293 Opublikowano 25 Października 2017 Autor Opublikowano 25 Października 2017 Dzięki za zainteresowanie i odpowiedź. W najbliższym czasie postaram się to zrobić, problem będzie z czyszczeniem geometrii. Posiadam z poprzedniego turba gruszke, warto spróbować wymienić na tą starą? wydawała się być lepsza. Zauważyłem również u siebie chyba problem z EGRem. Zaślepić go na próbę?
kamil-vag Opublikowano 25 Października 2017 Opublikowano 25 Października 2017 Jak zaślepisz EGR to będzie wywalało Ci błąd, musiałbyś wspomóc się programowo... Gruszki nie ruszaj, bo każda jest regulowana indywidualnie pod dane turbo... Logi możesz powrzucać tu: https://log.malonetuning.com/ I przydałby się jeszcze log 003+008+011
kalinka293 Opublikowano 25 Października 2017 Autor Opublikowano 25 Października 2017 (edytowane) https://log.malonetuning.com/chart/33993#H8KLCABNwq7DsFkCA23CjksKw4MwDETDr8KiwrUFTT%2FCuUzDsELCrcKFY0jDrSDDiyXDqcOpGyfCtHTDocKlw57Cmxk0DMOwSMOPe8KIwoxeUsKZM8KYwpM1FU5Jw4LCm8K3w5PCgMOnw4hCw4pwwpjDuGJRw5TChAvDkhJqw6PDqMKMw4ExOlLDisKsFV7CjErDoWrDiDlcf2HCkMOgR8Odw4fCtsOkwp84G8OoGsO4w5rDhsK3NsOuwr%2FCmMKKwqY8T2HDv8Klw6vCrcO9AMO2bsKFwr%2FDrAAAAA%3D%3D https://log.malonetuning.com/chart/33990#H8KLCAAEwq%2FDsFkCA23Di0EKw4JADMKFw6HCu2TCncKABcKtw57CpcOMYsK0YQzDlEnDicKkw5J6eh1FcTHDi8O3w73CvGHCgMKLw57DjsKSwpnCksOpMhfDgF3DgMKKwpPCmjzDuDUREmfCtsOoDMKfwpLDr2xOwq7CtFJcwqU%2Bw7BUSxxHw5p%2BBCbDqcOqw69LYcO%2FC3vChMKuw4HChzbDt20%2Bfjkuwq5lwp7DhMKrdn0IT8KJGh7CiMOSAAAA https://log.malonetuning.com/chart/33994#H8KLCADCo8Kvw7BZAgNNw4tBCsKEMAzChcOhwrtkw53CgMK6wpjDi8KULsKqwoYaw5BGw5IoOsKnH8KrMMK4fMOfw6PDtx4GWXrDjsKESWVbC8K4JsK4worCsyh%2Fw6nCmg4SZcOSaATDj8KTd1JDEzwwHlzCi8KnwonDo8KIw6fCn0A5TXYnwoXDrHV0DsOawpvDo2ZSw5bCmcKtasO7CcOhB3fDo8OCwpbCjQAAAA%3D%3D https://log.malonetuning.com/chart/33995#H8KLCADDicKvw7BZAgNNw4tBCsKAMAxEw5HCu2TDncKAbsK8wox0UTXDlMKANsKSRlFPwq9WEMKXw7PChsOfwrbDkMOLw5xxIsKMKsOrwpLDgVXDnj04wonDsknDt3QQKcKRBiN4wp%2FCtMKRGsKaw6DCjmHDp8KneMKbMAx4fATDinHCtMKSZMKyw59RO8KoC8KHw5UkLxNbw5HDhsO7C8KPDsKVZMKNAAAA https://log.malonetuning.com/chart/33997#H8KLCADDmsKvw7BZAgN1wo%2FDiw7DgiAQRcO%2FwoU1JMOiwqPDqsK3NF3CjDLCoSQVGhjCmsOqw5cLbUJcwozDizlnw648w7pePMODw6vDoTwqG0PCnsKTwpDCh0FWOMKFw6g%2BWEopLHrCjEAodsOjF8KMwqQowqhVw4HDqmpiw4%2FCjMOOwqAyQMKQwpAqPEnCihk5c20GwoxRw682RkRnR8Oaw5bClMOOH1HClGbDsMKNw4d3HmseH3l8w6bDscKFw4fDncKfwpXDrXDDiBTDkjzCucOtf8OdDcODF2vCrcOfw6p6AQAA https://log.malonetuning.com/chart/33996#H8KLCADDrMKvw7BZAgN1wo%2FDnQ7DgiAMRsOfwoVrSMKcP1PCn2XDocKiSsODSCYsUMKWw6nDkwtbXMK8w6gue8OOw7fCtWnDl8KJZ3g9wpxHZWPDiGMSw7LCoGXChUPCiMOuwoNlwpTDgsKiw4cIwoRiNX7DgkjCisKCwpoVw4zCrjbDlk7DrwwqAwQJwqnDgsKTwqTCmMKRM8OXw43CgDHDqsK9wq0Rw5HDmcKewpYzJcO5J8KKahh8w6bDscKFw4cNwo%2FDrzvDqcKdwptHHsK3PMK%2Bw70wZAppHMOcw7J%2Fw5Nqw70Fwo8jwrcBegEAAA%3D%3D https://log.malonetuning.com/chart/33998#H8KLCAALwrHDsFkCA3XCj8OLDsOCIBBFw7%2FChTUkw6LCo8Oqwrc0XcKMMsKhJBUaGMKaw6rDlwttQlzCjMOLOWfDrjzDul48w4PDq8OhPCobQ8KewpPCkMKHQVY4woXDqD5YSiksesKMQCh2w6MXwozCpCjCqFXDgcOqamLDj8KMw47CoDJAwpDCkCo8ScKKGTlzbQbCjFHDrzZGRGdHw5rDlsKUw44fUcKUZsOwwo3Dh3ceax4feXzDpsOxwoXDh8Odwp%2FClcOtcMOIFMOSPMK5w61%2Fw50Nw4MXa8Ktw5%2FDqnoBAAA%3D Nie wiem czy w taki sposób miałem podlinkować. Jeśli nie to podpowiedzcie jak to mam dobrze zrobić to zeedytuje. Logi niestety robił mi ktoś i aktualnie nie posiadam kabla - ma do mnie dopiero dotrzeć to porobię te o które prosisz. Chyba że ktoś z okolic Rzeszowa chciałby pomóc to chętnie bym skorzystał. Odnośnie przeładowywania. Regulacja sztangą by nie pomogła? Edytowane 25 Października 2017 przez kalinka293
kamil-vag Opublikowano 25 Października 2017 Opublikowano 25 Października 2017 (edytowane) Na logach widać, że turbo przeładowuje, N75% wysterowane na max, żeby zbić ciśnienie bez rezultatu... widać to też przy przepływie powietrza w 003 - ale Tracer39 już Ci to pisał... Na początek bym wyczyścił turbo i zobaczył co będzie... u kogo robiłeś program ? ? ? Jakiś polecany tuner ? Edytowane 26 Października 2017 przez kamil-vag
kalinka293 Opublikowano 25 Października 2017 Autor Opublikowano 25 Października 2017 program robiłem w HP Performance. Z czyszczeniem turba będzie problem, sam się raczej tego nie podejme.
kalinka293 Opublikowano 3 Listopada 2017 Autor Opublikowano 3 Listopada 2017 Dzisiaj udalo mi sie sprawdzic turbine. Tzn odkrecilem gruszke i ruszalem sztanga. Zero oporow chodzi luzniutko. Sprawdzilem przy okazji wezyki idace do zaworu n75 i sa cale. Wymienilem rowniez filtr paliwa i powietrza. Spalanie w dalszym ciagu przy delikatnej jezdzie po miescie bez korkow 11 litrow...tragedia
kalinka293 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2018 Powodem przeładowywania turba niestety nie było zapieczona geometria. Uszkodzona była jak i geomateria tak i wirnik..coś musiało przelecieć poprzedniemu właścicielowi. Turbina została wymieniona na zregenerowaną. Została dokonana również korekta programu. Spalanie spadło w trasie do 5,5l. Także jest ok. Miasto dalej kuleje około 10l ale już przeżyje. Podejrzewam że wymiana na ori termostat by pomogło. Temat do zamknięcia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się