Kamyk Opublikowano 25 Października 2017 Opublikowano 25 Października 2017 (edytowane) panowie, kompletnie mi obcy dział motoryzacji jaka firma jest potentatem ? które samochody/producenci sa warci zainteresowania? ducato iveco czy transity, a może renault jumper lub jeszcze inne? jakby się wypowiedział ktoś z jakąś wiedzą, byłbym zobowiązany Edytowane 25 Października 2017 przez Kamyk
wypsiu Opublikowano 25 Października 2017 Opublikowano 25 Października 2017 Jeśli dużo będziesz jeździł to tylko sprinter 3,0 . Komfort i bezawaryjność gwarantowane [emoji6] . Jeśli chodzi o kręcenie się w koło komina to pewnie coś z grupy Ducato , Citroen , Peugeot , Renault . Ivona w euro 6 jest prawdopodobnie do d*py i słaby serwis .Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
dzik Opublikowano 26 Października 2017 Opublikowano 26 Października 2017 my mamy w firmie Mastera 2013rok z pewnym przebiegiem około 150 tyś - kompletnie bezproblemowe auto i bardzo bardzo polecam. Wcześniej mieliśmy LT ale Master przy nim to kurka Sokół Milenium
mojeA4 Opublikowano 29 Października 2017 Opublikowano 29 Października 2017 Renault master, jeśli miedzynarodowka to wejkam, agregat thermo king- tylko i wyłącznie, -30/+30, do tego drukarka, kalibracja, atp, zabudowa frc (tzn ze utrzyma minusowa Temp) master jest sprawdzony u mnie, póki co odpukać przez 1,5 roku 2 auta powyżej 220tys km i nic się nie działo, wiadomo serwis, przegląd auta itp, sprinter drogi i ciężki, Fiat zdarzały się awarie i ciężki. wspominam o wadze, gdyż na legalu załadujesz na to auto do 500-550kg
xBladex Opublikowano 3 Listopada 2017 Opublikowano 3 Listopada 2017 Jeśli dużo będziesz jeździł to tylko sprinter 3,0 . Komfort i bezawaryjność gwarantowane [emoji6] . Jeśli chodzi o kręcenie się w koło komina to pewnie coś z grupy Ducato , Citroen , Peugeot , Renault . Ivona w euro 6 jest prawdopodobnie do d*py i słaby serwis .Wysłane z iPhone za pomocą TapatalkKupić 3.0 w V to nie problem.. tylko potem koszta utrzymania są dość wysokie.jesli nie zależy ci na roczniku a na bezawaryjnej jedźcie to polecam sprintera z silnikiem 2.9 .. komfort jazdy może i mały ale silnik nie do zajechania.
granatowy Opublikowano 3 Listopada 2017 Opublikowano 3 Listopada 2017 W dniu 2017-10-29 o 10:03, mojeA4 napisał: master jest sprawdzony u mnie, póki co odpukać przez 1,5 roku 2 auta powyżej 220tys km wspominam o wadze, gdyż na legalu załadujesz na to auto do 500-550kg Gdzie robicie takie duże przebiegi ? Macie stałe zlecenia - kółka ? Co wozicie ? Kwiaty ? Jedzenie ? Oczywiście nie musisz podawać nazw firm itd.
mojeA4 Opublikowano 4 Listopada 2017 Opublikowano 4 Listopada 2017 No uzbierało się, 15-16 tys się robiło na początku w 3-4tyg, teraz kierowcy na dniówkach, Wiec jak się da, staram się robić raczej krótkie traski. Od razi napisze, nie nie oram kierowców, jeśli robi Express to na drugi dzień ma wolne, zrobi tylko Podlot pod następny załadunek i tyle. Wozi się wszystko co wymaga utrzymania Temp, czasami ale baaaardzo rzadko Neutral, zwykle wożę leki, czasem jakieś mrożonki, stawkowo różnie, czasem mniej, czasem więcej. Ogólnie nie jest zle, trochę w tym siedzę stad może łatwiej... my mastery 2.3 i teraz kolejne auto takie samo, z tym ze już euro6, na wejkamie jak pisałem wyżej, żeby kierowca miał trochę wygody...
GILI Opublikowano 5 Listopada 2017 Opublikowano 5 Listopada 2017 Jeśli chcesz auto pod zabudowę,to Iveco lub Renault,to auta z porządną ramą. Jak chcesz ładować polegalu to może być Sprinter przeładowany łamie się pierwszy. Epoka bardzo wytrzymałych silników w busach się skończyła...
Kosmita Opublikowano 11 Listopada 2017 Opublikowano 11 Listopada 2017 Mój brat ma w Ducato w chłodni. Jak będziesz chciał coś konkretnie się dopytać to zadzwoń
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się