Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Szarpie przy 1300 do 2000 obrotów. Pomocy


krzys19-92

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszysykich. Mam nadzieje ze mial ktos taki problem i go rozwiazal poniewaz brak pomyslu... 

A wiec silnik 1.9tdi awx przy przyspieszaniu miedzy 1300 a 2tys obrotow silnik szarpie dlawi go tylko na 3 4 i 5 biegu. Taka sytuacja jest tylko gdy na liczniku osiagnie temp 90 stopni... ponizej nic sie nie dzieje.

W sierpniu wymienione kompletne sprzeglo z dwumasem olej i wszystkie filtry wraz z paliwa...

Robione logi vcds  i wszystko jest OK

nie mam juz pomyslow... mial ktos taki problem lub moze ktos cos podpowie? Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi robione to wrzuć tu... Zobaczymy. Temperatura na zegarach 90, a do ECU ile idzie ? ? ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kamilkiero napisał:

odepnij przepływke i sprawdź czy coś się zmieni

Odpialem i auto nie ma mocy wgl ale szarpanie  nie wystepuje w tym przypadku gdy kostka jest odpieta...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zaczął od dogięcia konektorów pompowtrysków, a właściwie to na pierwszym cylindrze powinno wystarczyć , bo zazwyczaj tam jest problem :decayed:

Więcej na drugiej stronie tego tematu :

W sterowniku silnika nie ma żadnych błędów ?

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, krzys19-92 napisał:

Odpialem i auto nie ma mocy wgl ale szarpanie  nie wystepuje w tym przypadku gdy kostka jest odpieta...

moim zadniem to jest powód szarpania, jak masz na podmianę przepływke załóż inna i będzie wiadomo na 100% czy to to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, piotrsob1 napisał:

Ja bym zaczął od dogięcia konektorów pompowtrysków, a właściwie to na pierwszym cylindrze powinno wystarczyć , bo zazwyczaj tam jest problem :decayed:

Więcej na drugiej stronie tego tematu :

W sterowniku silnika nie ma żadnych błędów ?

 

Nie ma.wgl.bledow na kompie... a listwe wymienialem niedawno.na inna i doginalem.. ale to nic nie pomoglo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć logi, jak przepływka to będzie widać czy tnie dawkę... 

013+018+023 - statyczne i mogą być też podczas jazdy, z momentu w którym szarpie

003+008+011 - dynamicznie... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, krzys19-92 napisał:

Nie ma.wgl.bledow na kompie... a listwe wymienialem niedawno.na inna i doginalem.. ale to nic nie pomoglo

Błędy od luźnych konektorów nie pojawiają się od razu jak zacznie szarpać, tylko dopiero jak już silnik mało z ramy nie wypadnie podczas przyspieszania :decayed:

Na starej listwie też problem występował i po wymianie na drugą ( Była nowa ? ) nic kompletnie się nie zmieniło ?

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, piotrsob1 napisał:

Błędy od luźnych konektorów nie pojawiają się od razu jak zacznie szarpać, tylko dopiero jak już silnik mało z ramy nie wypadnie podczas przyspieszania :decayed:

Na starej listwie też problem występował i po wymianie na drugą ( Była nowa ? ) nic kompletnie się nie zmieniło ?

Przed wymiana tak samo bylo jak i po wymianie na inna. Nie byla nowa tylko z innego audi podmienilem ale o tym samym oznaczeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, krzys19-92 napisał:

Przed wymiana tak samo bylo jak i po wymianie na inna. Nie byla nowa tylko z innego audi podmienilem ale o tym samym oznaczeniu.

No to mało prawdopodobne by to konektory były przyczyną, jeżeli po takiej podmiance nie było choćby małej zauważalnej różnicy   :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, krzys19-92 napisał:

Panowie a jesli na vagu pokazuje 76stopni temp silnika a na zegarach 90?  Czyzby tutaj moglby byc problem?

Wskaźnik na desce nie ma liniowej charakterystyki, mniej więcej od około 80 do 100 stopni pokazuje on kierownikowi równe 90, po to by ten się nie stresował że mu temperatura chłodziwa skacze :P:D

Tak że te 76 stopni widziane przez ECU wcale nie znaczy że któryś z czujników jest uszkodzony, a jeśli by nawet , to nie powinno to być powodem szarpania :whistling:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.11.2017 o 00:56, piotrsob1 napisał:

Wskaźnik na desce nie ma liniowej charakterystyki, mniej więcej od około 80 do 100 stopni pokazuje on kierownikowi równe 90, po to by ten się nie stresował że mu temperatura chłodziwa skacze :P:D

Tak że te 76 stopni widziane przez ECU wcale nie znaczy że któryś z czujników jest uszkodzony, a jeśli by nawet , to nie powinno to być powodem szarpania :whistling:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam i rozwiazal ktoś ten problem tego szarpania w audi z silnikiem awx?? Bo tak przeglądam fora i na żadnym nikt nie opisał czy tak czy nie?? Pytam bo też mam takie szarpania i nie mam już pomysłu co dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.11.2017 o 13:04, kamilkiero napisał:

moim zadniem to jest powód szarpania, jak masz na podmianę przepływke załóż inna i będzie wiadomo na 100% czy to to

U mnie też to jest, ale tylko na 4 i 5 biegu jak mu mocno wdepne. Problem jest od 1600 do 2200 obr, później już nie szarpie. 

Odpiecie przeplywki nie jest żadnym tropem, aczkolwiek jest spore prawdopodobieństwo że to właśnie ona. 

Mialem taki przypadek że mi delikatnie szarpalo i nie było wiadomo dlaczego. Logi nic nie pokazywały. Pewnego dnia padła mi przepływka i wymieniłem na nową. O dziwo problem zniknął ale tylko na kilka miesięcy. Później znów to samo i objaw identyczny. Przyzwyczaiłem się i przestałem mocno butowac auto z dołu na 4 i 5 biegu. W sumie, zdrowiej dla auta ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale u mnie jest tak że samochod szarpie nie przy gwałtownym dodawaniu gazu tylko na przykład jadę samochodem utrzymując obroty ok 1600 i w tedy szarpie albo ok 1800 szarpie jak by jeden cylinder miał wypadanie. Korekty są w granicach od -0.30 do 0.30 bipy maks 15 nowe uszczelki na pd zrobione gniazda pompek wiązka wymieniona wałek z popychaczami nowy pompa vacum nowa wszystko wyregulowane błędów nie ma pompki też podmienione. A szarpanie jak było tak jest nic się nie zmienilo

Edytowane przez Dawidz87
Dodanie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...