Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z odpowietrzeniem układu hamulcowego w Audi A3


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.ostatnio czyscilem zaciski tylnych kol bo byly zabrudzone i zapieczone cylinderki.po zamontowaniu probowalem odpowietrzyc uklad sposobem jeden pompuje a drugi przy odpowietrzniku.zrobilem tak zaczynajac od pt,lt.pp.lpNic to nie pomoglo(dodam ze auto posiada system asr.)pozniej uzylem urzadzenia z allegro do odpowietrzania za okolo 100pln i dalej to samo.dwa dni temu podlaczylem urzadzenie TRW ycb 350 uslawilem cisnienie na 2bar i zaczynalem od pt lt.pp.lp,z kazdego kola polecialo 200ml plynu bez powietrza.i dalej nic,slaby hamulec i pedal leci w podloge.dodam ze jak zdemontowalem tylne zaciski to zalozylem korki na przewody zeby plyn sie nie wylal z ukladu,

Opublikowano

Jeżeli nie osuszyles zbiorniczka to masz zapowietrzone tylne zaciski.

Opublikowano

Witam Dew,o co chodzi z tym osuszeniem zbiorniczka,bo nie wiem o co chodzi.?

Opublikowano (edytowane)

Był płyn w zbiorniczku czy nie ? Był moment  że go zabrakło? 

Edytowane przez Dev
Opublikowano

Plyn byl na 100% w zbiorniczku.

Opublikowano

Masz zapowietrzone tylne zaciski

Opublikowano

Musisz go w ręku odpowietrzyć bo inaczej i z litr płynu przelejesz i dalej bedzie zapowwietrzony

Opublikowano

Tak sa zapowietrzone,pytanie jak pozbyc sie tego powietrza,w piatek pompowalem maszyna 2.2bara w uklad i plyn szedl czysty bez powietrza,vagiem tez pompe uruchomilem i dalej lipa.hamulec jest ale pedal idzie w podloge.czytalem Twoje wypowiedzi w ktorych pisales zeby odpowietrzac na kzyz,tego nie probowalem. ?

Opublikowano
16 minut temu, cowboy1 napisał:

Tak sa zapowietrzone,pytanie jak pozbyc sie tego powietrza,w piatek pompowalem maszyna 2.2bara w uklad i plyn szedl czysty bez powietrza,vagiem tez pompe uruchomilem i dalej lipa.hamulec jest ale pedal idzie w podloge.czytalem Twoje wypowiedzi w ktorych pisales zeby odpowietrzac na kzyz,tego nie probowalem. ?

Tylne Zaciski odpowietrza się w rekach

Opublikowano

ok,jak to zrobic ?

 

Opublikowano

Zadzwoń jutro to Ci powiem

Opublikowano

ok.

Opublikowano

Siema odgrzewając temat u mnie podobny problem tylko zaczęło się to po wymianie zacisku tylnego prawego na febi (stał ręczny). Nie uleciało zbyt dużo płynu z układu, zacisk wymieniony wszystko na swoim miejscu przyszedł czas na odpowietrzenie i tu zaczęły robić się problemy. Przelane z 1.5 l płynu zaciski odpowietrzane każdy po koleji uruchomiona procedura odpowietrzania pompy abs , tylny zacisk odpowietrzany w ręce czyli zblokowany zestawem do wciskania ,cylinderek skierowany w dół i metodą pompuj trzymaj z założonym wężykiem na odpowietrznik. Nic nie zdaje rezultatu pedał jest miękki i po odpaleniu wpada, może ktoś ma jakieś pomysły co może być nie tak? Pozdro

Opublikowano

Po odpaleniu w każdym aucie wpada. 

 

Opublikowano

Tego jestem świadomy dziś walczyłem jeszcze z odpowietrzaniem tego ścierwa w ręce, poszło kilka bombli, finalnie jednak dalej pedał jest miękki zastanawia mnie tylko jedno, z ciekawości zacisnąłem przewód elastyczny tak aby sprawdzić czy napewno problem leży w kole w którym wymieniłem zacisk, przy zaciśniętym przewodzie hamulec jest żyleta i teraz pytanie czy mam takiego pecha i nowy zacisk okazał się być wadliwy czy też może problem cały czas tkwi w odpowietrzeniu. Dziś w ruch poszedł gumowy młotek i faktycznie dzięki niemu coś tam wylatywało widocznie jeszcze nie wszystko pozostaje chyba tylko odpowietrzenie ciśnieniowe specjalnym sprzętem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...