Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Podwyższenie zawiechy


verus

Rekomendowane odpowiedzi

Ja też mam obniżoną zawiechę orginalnie (kod 1BE) własnie sobie mierzyłem i mam dokładnie to co Ty ,

i uważam ze jest okej a powiedz czemu chcesz podniesc zawieche?

Wpadnij na spota jakiegoś w KR wtedy pogadamy i porównamy

No i porównaliśmy, moje siedzi duużo niżej :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale czyli co ?? nie masz 1BV tylko jakieś inne progresywne sprężyny czy jak ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale czyli co ?? nie masz 1BV tylko jakieś inne progresywne sprężyny czy jak ??

No właśnie nie mam pojęcia, ale jeździ się super ( pomijając dziury, krawężniki, progi zwalniające,itp :decayed: ) Zdjęcia i opis spężyn są kilka postów wyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam zgoła inny problem ,mam zawias serie ale mam quattro a tam jest podobno inaczej niż w ośce . Z chęcią bym się zamienił z kimś kto ma s.line zawieche w czterołapie na moją . generalnie plus jest taki że ciężko mi o coś zawadzić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie :quattro: jest wszystko innaczej.Na geometri wyszło ,że mam zawieche na wyboiste drogi,fakt ,stoi wysoko.Czy to początek modelu off road hehe?

Wrzuć jakieś foto, jak to wygląda

Proszę nie mieszać modeli w jednym temacie.

Odpowiedź wydzielona do tematu

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18332.msg274487#msg274487

[spedyt]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość dzikidzidz

a czy wielkość silnika nie ma znaczenia w przypadku specyfikacji zawiechów?

sie mi tak widzi...

U mnie jest zawieszenie bardzo obniżone ( w zasadzie tylko to jest z pakietu s-line, ale bez żadnych oznaczeń) tak , że na progu się zatrzymuje, żeby nie dobić zjeżdzając... :no:

Cegłę leżącą na płask też zachaczam....

Ale jak to się trzyma w zakrętach :kox:

Do podwyzszenia komplet spręzynek 1500 zeta + wymiana i mamy wóz drabiniasty :)

pozdrawiam

dzidz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra a teraz jasno i wyraźnie :)

poszukuje spręzyn 1BE

i teraz tak jak to rozpoznać bo jakos sie nie doczytałem

chyba ze ktos z was ma do sprzedania 1BE chetnie kupie za rozsądna cene :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra a teraz jasno i wyraźnie :)

poszukuje spręzyn 1BE

i teraz tak jak to rozpoznać bo jakos sie nie doczytałem

chyba ze ktos z was ma do sprzedania 1BE chetnie kupie za rozsądna cene :P

Sam bym kupił 1BE ale żeby miały -20mm :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak coś to będe miał ori amorki s-line -20mm na sprzedaż..używki w dobrym stanie..sprężyny poszły już do klubowicza :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u Ciebie jest inaczej..Kuniak miał -60z przodu i było git..Panowie żeby zawieszenie dobrze chodziło musi być wszystko sprawne..Lookier miał gwint w b5 i chyba -70 i jeździło się bardzo komfortowo..i w dodatku miał 19".

Ja u siebie mam -35 i nie wiem czy nie zrobie -40..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie mam -35 i nie wiem czy nie zrobie -40..

to jak bedziesz sie pozbywał to daj mi info :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...