MishaGD Opublikowano 6 Listopada 2017 Opublikowano 6 Listopada 2017 Wiem ze temat rzeka ale nie mam już pomysłów na niedogrzanym silniku przy większym obciążeniu w okolicach 2-3tys obrotów zaczyna szarpać i po chwili mruga check. Powyżej 3tys idzie już normalnie . Jak przyspieszam delikatnie jest wszystko ok. Silnik rozgrzany to jest ok czasem zdazy się ze szarpnie. Dzieje się tak na lpg na benzynie czuć jakby bardzo delikatne i to nie zawsze. Świece wymienione na platynowe NGKCewki sprawdzone Listwa wtryskowa lpg również wymieniono ale nie przyniosło żadnego efektu Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
przem8 Opublikowano 6 Listopada 2017 Opublikowano 6 Listopada 2017 Elementy odmy sprawdzałeś? To kolanko, trójnik i zaworek? Jak możesz to zrób logi dynamiczne. Jaki masz kod silnika, bo sprawa raczej nie dotyczy auta z profilu?
MishaGD Opublikowano 7 Listopada 2017 Autor Opublikowano 7 Listopada 2017 Teraz zobaczyłem ze nie ten dział [emoji849] Pacjent A4b6 1,8T BFB Nie mam kabla narazie. Odme jutro sprawdzę ale czy przez to wypadały by zapłony i to odrazu wszystkie 1,2,3,4 Chodzi o ten wężyk ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
przem8 Opublikowano 7 Listopada 2017 Opublikowano 7 Listopada 2017 (edytowane) Raczej o 2, 5, 6 ale sprawdzenie całego układu odpowietrzenia skrzyni korbowej nie zaszkodzi Jak sprawdzane były te cewki? Edytowane 7 Listopada 2017 przez przem8
MishaGD Opublikowano 7 Listopada 2017 Autor Opublikowano 7 Listopada 2017 Cewki sprawdzali w Aso wymienili jedna na nowa Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się