Sprężyny

    20 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Gość darecki84

    mam pytanie czy sprężyny z awanta podchodzą do sedana wzrokowo są mniejwiecej podobne

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    W każdym katalogu masz podział do jakiego nadwozia mają być , więc na oko to mogą być podobne ale nie takie same

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Myślę że są inne choćby ze względu na max dopuszczalną ładowność pomiędzy Avantem a zwykłym - może się mylę

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość Quattro

    są inne na 100%

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość darecki84

    dlatego sie pytam bo mam do kupienia uzywki wyciągniete z awanta v6 i porownując z moimi obecnymi seryjnymi są identyczne

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    więc jak założysz sprężyny z avnta do sedana bedziesz miał sztywniejsze auto, czy sie myle ?? :wink:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    więc jak założysz sprężyny z avnta do sedana bedziesz miał sztywniejsze auto, czy sie myle ?? :wink:

    na chlopski rozum to tak powinno byc ze sedan bedzie sztywniejszy tylko ze tez powinna nam sie zwiekszyć ladowność auta :wink:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    więc jak założysz sprężyny z avnta do sedana bedziesz miał sztywniejsze auto, czy sie myle ?? :wink:

    na chlopski rozum to tak powinno byc ze sedan bedzie sztywniejszy tylko ze tez powinna nam sie zwiekszyć ladowność auta :wink:

    ale chyba nie bedzie taka jak u Ciebie w aucie :wink:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Hehe dobre dark no ja na osi tylnej mam 11 ton :P no ale Ok koniec Ot wracjamy do tych spreżynek :wink:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Moim zdaniem to te sprężyny różnią się tylko swoją sztywnością

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Witam mam autko audi b5 i planuję obniżyć ale nie wiem na jakie sprężyny czy na sportowe czy na standardowe chodzi mi o to żeby zakryło mi nadkole felgą 16/17 i żebym nie szorował podwoziem po ulicach jestem na zawieszeniu standardowym i jest wysoko bo kiedyś zamocowałem alu 17 i było wysoko

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Sprobuj -30,-40 jakies springi, chociaz to nie bedzie do konca taki efekt, jakiego oczekujesz. Standardowe 1BE na pewno sie nie sprawdzi w tym przypadku.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    -40 i amortyzator o skroconym skoku i powinno być dobrze. jak cos bede mial na sprzedaż sprężyny na przod -40mm

    ---------- Post dopisany 29-09-2012 at 13:59 ---------- Poprzedni post napisany 28-09-2012 at 15:17 ----------

    Od czego są te sprężyny?

    Przód 2 różowe 1 zielona

    Tył 3 białe 1 zielona

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Od czego są te sprężyny?

    Przód 2 różowe 1 zielona

    Tył 3 białe 1 zielona

    przód: 1BE klasa wagowa 0JF

    tył: 1BE klasa wagowa 0YF/0YG

    czyli komplet 1BE z Avanta 1.9tdi

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    mam pytanko czy mogę włożyć do 1.9 avanta b6 sprezyny eibacha -30 ale od 2.5 tdi quattro? Czy również siądzie te 30 mm?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    nie wiem jak w B6 ale w B5 sprezyny tylne roznia sie w Q od oski, obstawiam ze tu bedzie podobnie

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    ... a to lipa ....

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy