w30011993 Opublikowano 8 Listopada 2017 Opublikowano 8 Listopada 2017 Witam serdecznie, moze Państwo umieją mi pomoc ? posiadam audi a4 b7 2.0 tdi, które bardzo często wchodzi w tryb awaryjny. Została zregenerowana turbina - niestety nic to nie dało. Została wymieniona turbina na inną jest trochę lepiej, ale wciąż wchodzi w tryb awaryjny. Kolejne działanie jakie podjął warsztat to wymiana EGR i znowu samochód wchodzi w tryb awaryjny. Teraz został wymieniony czujnik od turbiny i niestety dzisiaj znowu zaprowadziłam auto do warsztatu. Może ktoś z was umie rozwiązać mój problem, bo Panowie z warsztatu są chyba już bezradni.
DanielMod Opublikowano 8 Listopada 2017 Opublikowano 8 Listopada 2017 Dokładnie bez logów nic nie wiadomo , jak wchodzi w tryb awaryjny to napewno sterownik daje info o błędach. Może trafiasz na warsztaty które mają wogole problemy z diagnostyka Twojego auta i wymieniają wszystko w ciemno.
w30011993 Opublikowano 8 Listopada 2017 Autor Opublikowano 8 Listopada 2017 Cały czas mówią, że jest „niedoładowanie”. Jeżeli chodzi o logi to zapytam przy kolejnej wizycie.
golden87 Opublikowano 9 Listopada 2017 Opublikowano 9 Listopada 2017 18 godzin temu, w30011993 napisał: Cały czas mówią, że jest „niedoładowanie”. Jeżeli chodzi o logi to zapytam przy kolejnej wizycie. Jesli chodzi o logi, to poszukaj pod hasłem "logi dynamiczne" jak zrobić, i kogos w miare ogarnietego z Twojej okolicy zeby pomogl Ci to zrobic np z forum Tak jak koledzy mowia, bez logow to wrozenie ale na poczatek sprawdzilbym weze podcisnienia i n75.
kamil-vag Opublikowano 9 Listopada 2017 Opublikowano 9 Listopada 2017 Po pierwszej trefnej diagnozie podziękował bym tym panom...
golden87 Opublikowano 9 Listopada 2017 Opublikowano 9 Listopada 2017 19 minut temu, kamil-vag napisał: Po pierwszej trefnej diagnozie podziękował bym tym panom... Ta dokladnie jak kolega mowi, bo sie okaze, ze niepotrzebna byla regeneracja tej turbiny ktora robilas, skoro efektu nie dalo, ale zaloze sie nikt oczywiscie do tego sie nie przyzna....
wyzyk83 Opublikowano 9 Listopada 2017 Opublikowano 9 Listopada 2017 skoro jest niedoładowanie to albo jakaś nieszczelność albo źle turbo zregenerowane
w30011993 Opublikowano 28 Listopada 2017 Autor Opublikowano 28 Listopada 2017 Zdjęcie z komputera w warsztacie. Proszę o pomoc. Moje auto ponownie wróciło do warsztatu.
wyzyk83 Opublikowano 28 Listopada 2017 Opublikowano 28 Listopada 2017 miałeś napisane że masz wrzucic logi a nie błędy
w30011993 Opublikowano 28 Listopada 2017 Autor Opublikowano 28 Listopada 2017 Witam a logi coś pomogą jak silnik nie zawsze wchodzi w tryb awaryjny ? Ostatnio przejechał 500 km prędkością autostradowa i nic dopiero po powrocie wyjechałam jeszcze ra na autostradę i przy 120 km/h tryb awaryjny się włączył tryb awaryjny wchodzi po wyżej 100 km/h
wyzyk83 Opublikowano 28 Listopada 2017 Opublikowano 28 Listopada 2017 jak by nie pomagały to by ci nikt tu ich nie kazał zamieszczać
w30011993 Opublikowano 29 Listopada 2017 Autor Opublikowano 29 Listopada 2017 Auto stoi ponownie w warsztacie szukają dalej przyczyny zapytam się czy robili logi i dam znać
golden87 Opublikowano 29 Listopada 2017 Opublikowano 29 Listopada 2017 27 minut temu, w30011993 napisał: Auto stoi ponownie w warsztacie szukają dalej przyczyny zapytam się czy robili logi i dam znać Nie zrobili.... po pewnie nawet nie wiedzą jak Ogolnie, widze tutaj chcieli Ci pomoc, zebys w pewien sposób zdiagnozowała sobie co jest uszkodzone, i nie dała mechanikowi powymieniac nie potrzebnych elementów... Niestety czesc naszych fachowców to wymieniacze a nie mechanicy którzy wymieniaja po kolei elementy zamiast szukac zrodla problemu...
w30011993 Opublikowano 29 Listopada 2017 Autor Opublikowano 29 Listopada 2017 Chodzi o to ze nie mogę sam grzebać bo mam gwarancje i jak zacznę sam grzebać to ja stracę
golden87 Opublikowano 29 Listopada 2017 Opublikowano 29 Listopada 2017 18 minut temu, w30011993 napisał: Chodzi o to ze nie mogę sam grzebać bo mam gwarancje i jak zacznę sam grzebać to ja stracę Ale to ze robiaclogi nigdzie nie widac, nie grzebiesz nic mechanicznie... tylko szczytujesz do komputera wartosci wyswietlana przez Twoj komputer samochodu... To jakby Ci ktos zabronił nagrywać filmik pokazujacy Twoja usterke... ;-) Poszukaj kogoś ogarniętego na forum kto umie logować a oprócz logowania je interpretować bo to drugie jest nawet trudniejsze... z wielka flacha whiskey sie umawiaj i z gotowa diagnoza mozesz jechac do swoich wymieniaczy
w30011993 Opublikowano 29 Listopada 2017 Autor Opublikowano 29 Listopada 2017 To właśnie niby są fachowcy zajmują się tylko audi i volkswagen . Chyba trzeba będzie tak zrobić bo nie mam innego wyjścia juz 10 wizyta u nich i nie ma skutku
golden87 Opublikowano 29 Listopada 2017 Opublikowano 29 Listopada 2017 2 godziny temu, w30011993 napisał: To właśnie niby są fachowcy zajmują się tylko audi i volkswagen . Chyba trzeba będzie tak zrobić bo nie mam innego wyjścia juz 10 wizyta u nich i nie ma skutku Teraz jeszcze pomysl, ile niepotrzebnych rzeczy moglo zostac wymienione, bo obstawiam ze przy kazdej wizycie bylo jeszcze: a wymienilismy dodatkowo to, bo to moglo byc powodem bla bla bla.... Mam nadzieje ze nie bedzie to kosmiczna kwota bo bym ich za jaja powiesil.
w30011993 Opublikowano 29 Listopada 2017 Autor Opublikowano 29 Listopada 2017 Wszystko robią za darmo nie muszę za nic płacić bo to w ramach gwarancji
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się