Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 2.0 170 DPF


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam 

Silnik 2.0 tdi 170 BRD 

ROCZNIK 05/2007

Najpierw w korku zapaliła się kontrolka dpf. 

Pojechałem go wypalić jak zaczęłam jechać na 4 biegu 3200 obrotów po chwili wyskoczyła kontrolka świecy żarowej spadła moc turbo słychać. 

Zatrzymałem się zgasilem silnik odpaliłem to samo brak mocy kontrolka świecy, po jakimś czasie wyskoczył Check. 

Zadzwoniłem do kilku warsztatów mówią że dpf zabity! Raczej nie da  wypalić! 

Teraz pytanie wypalać próbować go zrealizować czy wy***ać . 

Jestem jutro umówiony do kreatora mocy zna ktoś ten warsztat 

http://www.kreatormocy.pl/

Podpowiedzcie co robić 

 

1510179549335.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

W Kreatorzmocy robiłem dwa autka właśnie z tematami DPF'ów i byłem jak najbardziej zadowolony. DPF'a póki tego nikt nie sprawdza możesz wyciąć, wyprogramować w ECU i przy okazji lekko podkoksować autko :wink:

 

Edytowane przez TomekTdi
Opublikowano

Robią to w cenie wywalenie dpf-a tzn. podnoszą moc

36 minut temu, TomekTdi napisał:

W Kreatorzmocy robiłem dwa autka właśnie z tematami DPF'ów i byłem jak najbardziej zadowolony. DPF'a póki tego nikt nie sprawdza możesz wyciąć, wyprogramować w ECU i przy okazji lekko podkoksować autko :wink:

 

 

Opublikowano

Ja płaciłem dodatkowo, ale to było jakiś czas temu teraz może się pozmieniało :)

Opublikowano (edytowane)

I po temacie dpf był w 130% za***any nie wiem  jak to możliwe ale tak. 

Ciekawe czy teraz jakieś nieprawidłowości się nie pokażą. 

Mieliście jakieś błędy problemy po wycięciu DPF'ów? 

Edytowane przez Misiek992
Opublikowano

Czasem DPF zużywa się sam z siebie lub po tym ,że osprzęt silnika np wtryski padają i pierwszą ich ofiarą jest DPF.

Na pewno sprawdzali Ci autko kompem, nic nie mówili szczególnego ?

Opublikowano (edytowane)

Tak z pół godz.  na chamowni spędził z kompem ze 150 kilometrów przejechał  powiedział że turbo ma leciutki luz ale bez paniki i olej do wymiany. 

Słuchać go wygląda to że ma pojęcie o temacie ale jak zapytałem o pompę oleju to powiedział a co ma tam się dziać podczas wymiany oleju zarzucają miche sprawdzają smok i układ smarowania co mnie zdziwiło. Po niedzieli zmiana oleju. 

Ale nauczyłem się czegoś wiem już jak prawdziwa 170 km powinna się zbierać jest kolosalne różnica przed z zapchanym depeefem a  wyjebaniu. 

Edytowane przez Misiek992
Opublikowano
W dniu 11.11.2017 o 12:32, Misiek992 napisał:

Ale nauczyłem się czegoś wiem już jak prawdziwa 170 km powinna się zbierać jest kolosalne różnica przed z zapchanym depeefem a  wyjebaniu. 

No dziwne by było, jakby nie było różnicy :decayed::hi:

Opublikowano
W dniu 11.11.2017 o 12:32, Misiek992 napisał:

Tak z pół godz.  na chamowni spędził z kompem ze 150 kilometrów przejechał 

To na budziku cały czas by musiało być 300 km/h , żeby w pół godziny nawet na rolkach hamowni przejechał te 150 km :decayed::hi:

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, piotrsob1 napisał:

To na budziku cały czas by musiało być 300 km/h , żeby w pół godziny nawet na rolkach hamowni przejechał te 150 km :decayed::hi:

To pewnie dłużej trwało dokładnie nie mierzylem   czasu 

Edytowane przez Misiek992

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...