Misiek992 Opublikowano 9 Listopada 2017 Opublikowano 9 Listopada 2017 Witam Silnik 2.0 tdi 170 BRD ROCZNIK 05/2007 Najpierw w korku zapaliła się kontrolka dpf. Pojechałem go wypalić jak zaczęłam jechać na 4 biegu 3200 obrotów po chwili wyskoczyła kontrolka świecy żarowej spadła moc turbo słychać. Zatrzymałem się zgasilem silnik odpaliłem to samo brak mocy kontrolka świecy, po jakimś czasie wyskoczył Check. Zadzwoniłem do kilku warsztatów mówią że dpf zabity! Raczej nie da wypalić! Teraz pytanie wypalać próbować go zrealizować czy wy***ać . Jestem jutro umówiony do kreatora mocy zna ktoś ten warsztat http://www.kreatormocy.pl/ Podpowiedzcie co robić 1
TomekTdi Opublikowano 9 Listopada 2017 Opublikowano 9 Listopada 2017 (edytowane) W Kreatorzmocy robiłem dwa autka właśnie z tematami DPF'ów i byłem jak najbardziej zadowolony. DPF'a póki tego nikt nie sprawdza możesz wyciąć, wyprogramować w ECU i przy okazji lekko podkoksować autko Edytowane 9 Listopada 2017 przez TomekTdi
Misiek992 Opublikowano 9 Listopada 2017 Autor Opublikowano 9 Listopada 2017 Robią to w cenie wywalenie dpf-a tzn. podnoszą moc 36 minut temu, TomekTdi napisał: W Kreatorzmocy robiłem dwa autka właśnie z tematami DPF'ów i byłem jak najbardziej zadowolony. DPF'a póki tego nikt nie sprawdza możesz wyciąć, wyprogramować w ECU i przy okazji lekko podkoksować autko
TomekTdi Opublikowano 9 Listopada 2017 Opublikowano 9 Listopada 2017 Ja płaciłem dodatkowo, ale to było jakiś czas temu teraz może się pozmieniało
Misiek992 Opublikowano 11 Listopada 2017 Autor Opublikowano 11 Listopada 2017 (edytowane) I po temacie dpf był w 130% za***any nie wiem jak to możliwe ale tak. Ciekawe czy teraz jakieś nieprawidłowości się nie pokażą. Mieliście jakieś błędy problemy po wycięciu DPF'ów? Edytowane 11 Listopada 2017 przez Misiek992
TomekTdi Opublikowano 11 Listopada 2017 Opublikowano 11 Listopada 2017 Czasem DPF zużywa się sam z siebie lub po tym ,że osprzęt silnika np wtryski padają i pierwszą ich ofiarą jest DPF. Na pewno sprawdzali Ci autko kompem, nic nie mówili szczególnego ?
Misiek992 Opublikowano 11 Listopada 2017 Autor Opublikowano 11 Listopada 2017 (edytowane) Tak z pół godz. na chamowni spędził z kompem ze 150 kilometrów przejechał powiedział że turbo ma leciutki luz ale bez paniki i olej do wymiany. Słuchać go wygląda to że ma pojęcie o temacie ale jak zapytałem o pompę oleju to powiedział a co ma tam się dziać podczas wymiany oleju zarzucają miche sprawdzają smok i układ smarowania co mnie zdziwiło. Po niedzieli zmiana oleju. Ale nauczyłem się czegoś wiem już jak prawdziwa 170 km powinna się zbierać jest kolosalne różnica przed z zapchanym depeefem a wyjebaniu. Edytowane 11 Listopada 2017 przez Misiek992
piotrsob1 Opublikowano 12 Listopada 2017 Opublikowano 12 Listopada 2017 W dniu 11.11.2017 o 12:32, Misiek992 napisał: Ale nauczyłem się czegoś wiem już jak prawdziwa 170 km powinna się zbierać jest kolosalne różnica przed z zapchanym depeefem a wyjebaniu. No dziwne by było, jakby nie było różnicy
piotrsob1 Opublikowano 12 Listopada 2017 Opublikowano 12 Listopada 2017 W dniu 11.11.2017 o 12:32, Misiek992 napisał: Tak z pół godz. na chamowni spędził z kompem ze 150 kilometrów przejechał To na budziku cały czas by musiało być 300 km/h , żeby w pół godziny nawet na rolkach hamowni przejechał te 150 km
Misiek992 Opublikowano 12 Listopada 2017 Autor Opublikowano 12 Listopada 2017 (edytowane) 2 godziny temu, piotrsob1 napisał: To na budziku cały czas by musiało być 300 km/h , żeby w pół godziny nawet na rolkach hamowni przejechał te 150 km To pewnie dłużej trwało dokładnie nie mierzylem czasu Edytowane 12 Listopada 2017 przez Misiek992
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się