Plastiq Opublikowano 9 Listopada 2017 Opublikowano 9 Listopada 2017 Witam Ostatnio mam problem z samochodem po odpaleniu , skaczące obroty brak siły i strzelanie w dolot nie mocno ale słychać . Po przejechaniu paru metrów samochód zaczyna jechać normalnie. Sprawdziłem błędy na komputerze i pokazało mi takie : 16804 - System katalizatora poniżej progu wydajności strona 1 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem . 16518 - Sonda lambda brak zmian napięcia (strona 1 czujnik 1) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem . 16486 - Przepływomierz niskie napięcie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem . 16706 - Czujnik obrotów silnika brak sygnału brak osprzętu / nie związany ze sprzętem . Jak myślicie od czego zacząć Sondy Lambda? Proszę o porady i Pomoc dzięki z Góry .
Karol_ok9 Opublikowano 10 Listopada 2017 Opublikowano 10 Listopada 2017 U mnie było podobnie po odpaleniu na zimno nie chciał wcale jechac szczelał w dolot nie wiem jakie były błendy bo nie miałem jeszcze kabla pomogło czyszczenie przepływki specjalnym preparatem
Plastiq Opublikowano 10 Listopada 2017 Autor Opublikowano 10 Listopada 2017 Ok sprawdzę i wyczyszczę jak tylko będę miał wolna chwile . Dzieki
Plastiq Opublikowano 15 Listopada 2017 Autor Opublikowano 15 Listopada 2017 Witam . Dziś miałem problem z odpaleniem samochodu , cewka wymieniona nie mam pojęcia co by tu z nim zrobić oto film . I tak z 8 razy zanim zadziałał . Takie problemy występowały wcześniej . I do tego zamyka sie samochód za każdym razem .
sitar Opublikowano 16 Listopada 2017 Opublikowano 16 Listopada 2017 Ciężko wywnioskować coś z tego filmu ale podczas odpalania gasną ci kontrolki i nie kręci ?
Plastiq Opublikowano 16 Listopada 2017 Autor Opublikowano 16 Listopada 2017 Tak przy odpaleniu gaśnie wszystko i nie kreci tak jakby przerywał , a po chwili zaczyna kręcić dalej po pojawieniu się kontrolek
Plastiq Opublikowano 16 Listopada 2017 Autor Opublikowano 16 Listopada 2017 17 minut temu, sitar napisał: Ciężko wywnioskować coś z tego filmu ale podczas odpalania gasną ci kontrolki i nie kręci ? Dokładnie , i ten problem nigdy się nie pojawia gdy samochód jest nagrzany tylko jak ostygnie .
sitar Opublikowano 16 Listopada 2017 Opublikowano 16 Listopada 2017 Jeśli masz dobry aku to rozrusznik na stół
muunv Opublikowano 16 Listopada 2017 Opublikowano 16 Listopada 2017 No ja tez bym szedl w strone rozrusznika. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Plastiq Opublikowano 16 Listopada 2017 Autor Opublikowano 16 Listopada 2017 Dzisiaj byłem u mechanika i sprawdziliśmy błędy . Musze znaleźć jakiegoś speca żeby znalazł przyczynę a nie wymieniał wszystko po kolei ;P ( ten mechanik myśli o katalizatorze co myślicie o tym ? ) Sprawność katalizatora za mała (bank 1 ) stały Czujnik obrotów silnika - brak sygnału nieciągły Sygnał z przepływomierza powietrza za niski nieciągły mieszanka za bogata (bank 1 ) nieciągły.
sitar Opublikowano 16 Listopada 2017 Opublikowano 16 Listopada 2017 Wydaje mi się że rozrusznik jest walnięty i pobiera bardzo dużo prądu podczas rozruchu, a jak napięcie bardzo spada mogą wyskakiwać różne błędy...
zwonko Opublikowano 17 Listopada 2017 Opublikowano 17 Listopada 2017 (edytowane) 3 błędy są nieciągle, więc duże prawdopodbieństwo że w wyniku zgaśniecia/problemów z paleniem. Katalizatora jest ciągły, ale może być połaczony z bogatą mieszanka, a że masz LPG to duża doza prawdopodbieństwa że od tego. Słabo widać co się dzieje. Natomiast sam kiedyś jeszcze w punciaku miałem problem, auto raz paliło raz nie, kontrolki gasly przy kreceniu itp. Winna była klema, która zaśniedziała, obrobiła się w konsekwencji styk był słaby. Proponuje to sprawdzić bo to nic nie kosztuje. katalizator się demontuje i ogląda, nie trzeba od razu wymieniać. Wprawny majster oceni do czego się nadaje. Nie spodziewałbym się żeby miał związek z kontrolkami, cięzkim paleniem. Bardziej auto byłoby mulaste. Warto też obejrzeć wtyczki do czujników i kable (tycho co wywalają błędy), może próbowac odpiąć MAF. Edytowane 17 Listopada 2017 przez zwonko
xamer Opublikowano 29 Listopada 2017 Opublikowano 29 Listopada 2017 Masy przeczyść bo coś za dużo tego Ci wywaliło... katalizator nie nic wspólnego z czujnikiem obrotów... poza tym jak odpalisz i staniesz za samochodem to wieje z rury wydechowej czy nic nie leci bo jak się katalizator zapcha to słabo z tym tematem i słyszałbyś dzwonienie jakby cegła latała Ci w wydechu... Poszukaj jakiegoś elektryka samochodowego bo to raczej nic z mechaniki tak przynajmniej mi się wydaje ale mogę się mylić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się