Vexart Opublikowano 10 Listopada 2017 Opublikowano 10 Listopada 2017 Witam, ostatnio zauważyłem nierówną pracę silnika, obroty nie spadają lecz czuć coraz szarpanie. Przy ostatniej podróży zaczął migać check engine i po chwili przestał wyskoczyły błędy z wypadaniem zapłonu na 3 cylindrach. Z takich objawów to prawdopodobnie cewki i możliwe że świece. Tylko czy można to jakoś sprawdzić, dla pewności. Żeby nie okazało się po zakupie ze to nie to. Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
booka2 Opublikowano 10 Listopada 2017 Opublikowano 10 Listopada 2017 pokaż screena z VCDS`a jakie CI błędy wywalają
Vexart Opublikowano 10 Listopada 2017 Autor Opublikowano 10 Listopada 2017 Używam vag'a nie oryginalny i nie ma opisanych błędów ale są numery to co wyskoczyło: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8E0 909 518 AF Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G01 0003 Software Coding: 0016701 Work Shop Code: WSC 05311 6 Faults Found: 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16686 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0302 - 008 - Please Register/Activate - Intermittent 16685 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0301 - 008 - Please Register/Activate - Intermittent 17584 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1176 - 001 - Please Register/Activate 16688 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0304 - 008 - Please Register/Activate - Intermittent 16826 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0442 - 001 - Please Register/Activate
diesel1473 Opublikowano 11 Listopada 2017 Opublikowano 11 Listopada 2017 Zdejmij pokolei każda z cewek na odpalonym silniku. Jak cewka jest sprawna to zauważysz zmianę w pracy silnika, w przypadku niesprawnej cewki nie zauważysz różnicy i wtedy będziesz miał winowajcę. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Vexart Opublikowano 11 Listopada 2017 Autor Opublikowano 11 Listopada 2017 Jest sens się tak bawić? mi się wydaje ze wszystkie już swoje przepracowały, Myślałem wszystkie wymienić razem ze świecami tylko chce być pewny że to ich wina. Bo jak również zauważyłem jest błąd sondy lambda. Może to być wina niespalonej mieszanki?
Vexart Opublikowano 16 Listopada 2017 Autor Opublikowano 16 Listopada 2017 Wymieniłem cewki i świece i nadal wyskakują 3 błędy 16684, 16688, 16685. Jaki może być powód?
Robert Romaniuk Roman Opublikowano 16 Listopada 2017 Opublikowano 16 Listopada 2017 Jeżeli po wymianie świec i cewek jest to samo, to radzę sprawdzić całą odmę czy jest szczelna i tam jest taki też zaworek który powinien puszczać tylko w jedną stronę, przez to możesz mieć wypadanie zapłonu
sitar Opublikowano 16 Listopada 2017 Opublikowano 16 Listopada 2017 Tak jak kolega napisał winowajcą może być zawór odpowietrzania skrzyni korbowej. Ostatnio silnik mi bardzo nierówno pracował i obroty nie schodziły-zostawały tak na 1100. Błędów też było kilka, dodatkowo wypadanie zapłonu. Koszt ori zaworka ok 40 zł tak, że śmiało go można wymienić. Gdy silnik nierówno pracował odkręciłem korek wlewu oleju i wszystko ustępowało...
lukaszooo Opublikowano 17 Listopada 2017 Opublikowano 17 Listopada 2017 Zamień cewki miejscami i zobacz czy błędy się przeniosły
Vexart Opublikowano 17 Listopada 2017 Autor Opublikowano 17 Listopada 2017 (edytowane) Cewki są nowe i błędy są na tych samych cylindrach co wcześniej sprawdzałem zawór odmy i jest czysty trochę oleju ale to chyba norma. A może być to przez gaz? Edytowane 17 Listopada 2017 przez Vexart
lukaszooo Opublikowano 17 Listopada 2017 Opublikowano 17 Listopada 2017 Tak moze być od lpg. Dwa razy zdarzyło mi sie że nowe przewody BOSCH były udupione, z cewką mi osobiście się nie zdarzyło ale znam taki przypadek.
Vexart Opublikowano 17 Listopada 2017 Autor Opublikowano 17 Listopada 2017 A jak to gaz to wina wtrysków? zacinają się czy jak?
Robert Romaniuk Roman Opublikowano 17 Listopada 2017 Opublikowano 17 Listopada 2017 (edytowane) Może być po prostu źle wyregulowany. A sprawdzałeś jeszcze w Odmie to "kolanko" co wychodzi z bloku? Ze starości często samo pęka Edytowane 17 Listopada 2017 przez Robert Romaniuk Roman
sitar Opublikowano 17 Listopada 2017 Opublikowano 17 Listopada 2017 Sprawdzałeś odmę ale czy ten zaworek o którym pisaliśmy też?Nr 8 na schemacie
Vexart Opublikowano 18 Listopada 2017 Autor Opublikowano 18 Listopada 2017 Tego nie sprawdzałem :/ Ciężko się tam dostać trzeba chyba odkręcić kolektor tak? Sprawdzę to w najbliższym czasie. Tylko jak się dostać do tego zaworku? 1
sitar Opublikowano 18 Listopada 2017 Opublikowano 18 Listopada 2017 Odkrecasz zbiorniczek i działasz:)Zaworek jest grubsza częścią skierowany do silnika i na grubszej części zdejmij opaskę i możesz wyciągnąć troche ten cienki przewod żebyś miał ta mała opaskę na wierzchu. Zaworek kup od razu bo szkoda roboty-u dzika brałem z olejem i kosztował 20 zł.. .
Vexart Opublikowano 18 Listopada 2017 Autor Opublikowano 18 Listopada 2017 (edytowane) Zbiorniczek czego? płynu chłodniczego? Jakoś nie mogę znaleźć tego zaworku na etce. nr 8 to opaski zaciskowe. Edytowane 18 Listopada 2017 przez Vexart
sitar Opublikowano 19 Listopada 2017 Opublikowano 19 Listopada 2017 Numerek 6 źle zerknolem.zbiorniczek płynu weź na bok i jakieś dojście jest.
Vexart Opublikowano 19 Listopada 2017 Autor Opublikowano 19 Listopada 2017 To raczej wina gazu jednak bo na benzynie pracuje równiej na gazie coraz lekko szarpie. Jeżeli to gaz to trzeba wyregulować albo wtryski wymienić tak?
Vexart Opublikowano 20 Listopada 2017 Autor Opublikowano 20 Listopada 2017 (edytowane) Jednak nie mój błąd robię zamieszanie dzisiaj zauważyłem że na benzynie silnik też kuleje lecz tylko jak jest zimny jak się rozgrzeje pracuje równo, na gazie to na zimnym i ciepłym kuleje.postaram się dzisiaj sprawdzić odme i ten zaworek jednokierunkowy. Edytowane 20 Listopada 2017 przez Vexart
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się