Kamills Posted November 10, 2017 Posted November 10, 2017 Witam otóż mam problem z moją Audi a4 b5 1.9tdi, a wiec problem jest z nawiewem sprawdzilem weze od nagrzewnicy byly zimne wiec sprawdzilem tam wgl plyn nie dochodzi do nagrzewnicy, nagrzewnice wyplukalem polecialo troche brazowego i drugi raz wyplukalem i tak samo do wezy nalalem troche plynu i teraz weze sie nagrzewają i sa gorace obydwa wszystkie weze chlodnicze sa gorace oprocz tego na dole co idzie do termostatu termostat wymienilem. Temperatura powoli podnosi sie do 90 bardzo dlugo czasem jak dam w piz.. To ponad 90 ale szybko spada przy spokojnej jezdzie noi caly czas leci zimne pomocy bo juz nwm oco chodzi z tym.
SzeFFo Posted November 11, 2017 Posted November 11, 2017 Pod vagiem co pokazuje? Moim zdaniem j**niety termostat, tak czy inaczej.
Kamills Posted November 11, 2017 Author Posted November 11, 2017 3 godziny temu, SzeFFo napisał: Pod vagiem co pokazuje? Moim zdaniem j**niety termostat, tak czy inaczej. Kompa nie podłączalem, termostat wymienialem bo myslalem ze to wlasnie jego wina ale nadal to samo
Kamills Posted November 11, 2017 Author Posted November 11, 2017 2 godziny temu, mszark napisał: Może pompa nie domaga? Jakis argument?
mszark Posted November 11, 2017 Posted November 11, 2017 Napisałeś, że płyn do nagrzewnicy nie dochodził, a że jest najwyżej stąd taki pomysł. Udało Ci się ją wypłukać więc jakiś przepływ ma, nie jest całkiem zapchana. Układ odpowietrza się sam więc nie powinna być zapowietrzona. No i fakt, że nie możesz go dogrzać mimo wymiany termostatu.
Robero321 Posted November 11, 2017 Posted November 11, 2017 Nagrzewnica zakamieniona w dalszym ciągu..
Kamills Posted November 12, 2017 Author Posted November 12, 2017 (edited) 10 godzin temu, mszark napisał: Napisałeś, że płyn do nagrzewnicy nie dochodził, a że jest najwyżej stąd taki pomysł. Udało Ci się ją wypłukać więc jakiś przepływ ma, nie jest całkiem zapchana. Układ odpowietrza się sam więc nie powinna być zapowietrzona. No i fakt, że nie możesz go dogrzać mimo wymiany termostatu. To co wina termostatu? ? Bo nie kumam trochę. Edited November 12, 2017 by Kamills
karaluch8 Posted November 12, 2017 Posted November 12, 2017 4 godziny temu, Kamills napisał: To co wina termostatu? ? Bo nie kumam trochę. Koledze chodzi o pompe... Jak ściągniesz węża do nagrzewnicy, ten z dziurką, leci płyn? Oczywiście na odpalonym..
mszark Posted November 12, 2017 Posted November 12, 2017 Albo nowy termostat na starcie jest na śmietnik i do tego masz zapchaną nagrzewnicę (przy niesprawnym termostacie i tak przez nagrzewnicę jest obieg i powinno coś grzać), albo problem z ciśnieniem w układzie(pompa wody). Ostateczność to upg i spaliny zbierające się w nagrzewnicy.
Kamills Posted November 12, 2017 Author Posted November 12, 2017 1 godzinę temu, karaluch8 napisał: Koledze chodzi o pompe... Jak ściągniesz węża do nagrzewnicy, ten z dziurką, leci płyn? Oczywiście na odpalonym.. Sprawdze później
Kamills Posted November 13, 2017 Author Posted November 13, 2017 Jutro Sprawdze czy leci plyn z weza nagrzewnicy ten waz co ma dziurke (lewy)
Kamills Posted November 14, 2017 Author Posted November 14, 2017 A więc dzis wymieniłem krociec wodny bo mialem pęknięty. Oprocz twego przeplukalem jeszcz sraz węże i trochę brazowegp lecialo przeplukalen az do czystości. Zalalem nowym zimowym plynem i rozgrzal rozgrzal sie 65° odpiolem weze od nagrzewnicy o ani kropli nie pilecialo z obydwu zalozylem je spowtotem auto caly czas bylo odpalone. Poszlem do domu ogarnac sie minęło moze 15min i po przyjsciu auto mialo 90° na zegarach i tak sobie wlaczylem nawiew i odziwo lecialo ciepłe powietrze. Jak? Nawiew dzis dzialal zobaczyny jak jutro ale wiecie jak to mozliwe przeciez plyn z wezy nie lecial do nagrzewnicy ;/ Jutro zobacze czy bd działać.
karaluch8 Posted November 15, 2017 Posted November 15, 2017 Jeśli miałeś nieszczelny króciec mogło sie zapowietrzać. Audi się troche trudno odpowietrza. Musisz rozgrzać go porządnie, musi sie wytworzyć cisnienie w układzie. Wtedy zdejmij węża i zobacz czy coś poleci.
Kamills Posted November 15, 2017 Author Posted November 15, 2017 19 godzin temu, Mozgu napisał: masz klimatronik? Tak mam
Kamills Posted November 15, 2017 Author Posted November 15, 2017 43 minuty temu, karaluch8 napisał: Jeśli miałeś nieszczelny króciec mogło sie zapowietrzać. Audi się troche trudno odpowietrza. Musisz rozgrzać go porządnie, musi sie wytworzyć cisnienie w układzie. Wtedy zdejmij węża i zobacz czy coś poleci. Wąż ściągnąć ten z dziurką co idzie do nagrzewnicy tak?
Kamills Posted November 15, 2017 Author Posted November 15, 2017 Po przejechaniu 15km Temperatura 100° z nawiewu zimno Na postoju temperatura spadla do 90° i sie utrzymuje Jak wroce do domu sprawdzam weze od nagrzewnicy
Kamills Posted November 15, 2017 Author Posted November 15, 2017 Okey wracajac do domu temperarura siegnela 110 ° wróciłem do domu otwarlem maske i weze sa twarde czyli powietrze i ten waz od nagrzewnicy z dziurka odchylilem i lecialo powietrze z plynem jak zaczal leciec sam plyn to go zalozylem, weze byly miekkie i w środku auta zaczelo leciec znow cieple pojechałem sie przejechac i temperatuta siegala 95° I powtorzylem te samą czynnosc czyli odpowiedziałem bo znow byly twarde weze noi lecialo troche powietrza z dziurki i gdy zaczął leciec plyn poskrecalem wszystko i weze znow byly twarde odkrecilem korek od zbiorniczka wyrownawczego i slyszalem jak zeszlo z niego tak jakby powietrze i dodam ze tam nie widzialem plynu . plyn dolalem Czemu tak sie dzieje? Jest mozliwosc ze jak nie ma plynu to uklad sie zapowietrza?
lukaszooo Posted November 16, 2017 Posted November 16, 2017 Zeby cos odpowietrzyć to musi być płyn, jak chesz odpowietrzyć układ skoro w zbiorniczku nic nie ma ??? Kolejna sprawa to vag, sprawdz czy nie masz błędów klapy temp.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now