turdzi Opublikowano 25 Lutego 2009 Autor Opublikowano 25 Lutego 2009 siemian to jak to wyglada to jedna sprawa a to jak to jedzie to o pomstę do boga wola.Skąd oni wzięli to zawieszenie telepie sie jak by bylo z polo lub wogolę nie z tej epoki .......
siemian Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 jechać nie miałem okazji ale z tego co piszesz to nawet nie mam za bardzo ochoty próbować...
GRAF Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 Za jedyna wadę uznam tylko ze nie da się całkiem wyłączyć ESP i w extremalnych syt. sprobuj wyjac bezpiecznik ABS-u, w mojej to pomaga pozbyc sie elektroniki i jedynie wtedy Audi da sie pobawic choc brakuje bardzo mechanicznej szpery w tylnim dyfrze
turdzi Opublikowano 25 Lutego 2009 Autor Opublikowano 25 Lutego 2009 GRAF no prosze sami subarowi znajomi sa na tym formu Audi powiem ci ze na sliskim z tym napedem 40% / 60 % fanu mialem chyba nawet wiecej niz Gtekiem ....
GRAF Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 GRAF no prosze sami subarowi znajomi sa na tym formu Audi powiem ci ze na sliskim z tym napedem 40% / 60 % fanu mialem chyba nawet wiecej niz Gtekiem .... to miales rozklad jak w STI z DCCD od 2005r mi w mojej starej A4Q tez tyl lata bardzo, zaraz po tym jak przod przestanie pluzyc, mimo rozkladu 50:50 jezdzi sie troszke inaczej niz GTekiem, niestety ja funu z Audi nie mam, jest za duzo spokuju i komfortu, przedewszystki czuc ciezkie V6 przed przednia osia jesli kiedys kupie jeszcze audi to tylko A4 B8 bo jest z tego co pisza lepiej wywazone ps: jezdzilem EVO VIII EU po sniegu tez pluzy tylko ze nie chcialem z niego wysiadac taka frajda (gaz na linke, z dolu ladniej idzie niz moje 2.8)
kuredu Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 i pomyslec ze kupujac audine bralem pod uwage paska...ale ten plastik...żenuła... wersja HIHGLINE nie ma aż tak dużo plastiku i nie wygląda najgorzej. Mi swego czasu passat się podbał i jeździłem na testach i powiem szczerze że nie był najgorszy. wiadomo Turdzi że te auta, które są dowane do testów są w dużo gorszym stanie niż używane przez zwykłe osoby. Każdy kto bierze auto do testów czy jako auto zastępcze to go nie oszczędza wcale tylko ciśnie ile się da i mówie tu nie tylko o potencjalnych kupujących ale i o pracownikach serwisów, którzy też wyciaskają z aut 7 poty. Ja osobiście uważam passata za jedno z lepszych aut w swojej klasie ale każdy ma swój gust
turdzi Opublikowano 27 Lutego 2009 Autor Opublikowano 27 Lutego 2009 i pomyslec ze kupujac audine bralem pod uwage paska...ale ten plastik...żenuła... wersja HIHGLINE nie ma aż tak dużo plastiku i nie wygląda najgorzej. Mi swego czasu passat się podbał i jeździłem na testach i powiem szczerze że nie był najgorszy. wiadomo Turdzi że te auta, które są dowane do testów są w dużo gorszym stanie niż używane przez zwykłe osoby. Każdy kto bierze auto do testów czy jako auto zastępcze to go nie oszczędza wcale tylko ciśnie ile się da i mówie tu nie tylko o potencjalnych kupujących ale i o pracownikach serwisów, którzy też wyciaskają z aut 7 poty. Ja osobiście uważam passata za jedno z lepszych aut w swojej klasie ale każdy ma swój gust Ja mam nowe auto ma 6 tys przebiegu i nie chodiz mi o to ze auto jest wyeksplatowane tylko o wraznie jakich dostarcza.Dzwiek silnika przy ruszniu jest taki jak by sie mial rozleciec jest to wersja 1.9 TDI co ciekawe mielem wczesniej A3 z tym samym silnikiem i buylo to samo.... po 3 km jazdy i 10 min bola mnie plecy bo fotel jest tak miekki ze caly plecy sie zapadala ( jezdzilem wieloma autami ale uwazam ze te fotel to jedne z najgorszych z jakimi mialem do czynienia ) zawieszenie sie tlycze.... i nie dlatego ze jest wybite taylko taka ma kulture pracy ......i nawet nie che mi sie dalej wyieniac..... GTekiem, niestety ja funu z Audi nie mam, jest za duzo spokuju i komfortu, przedewszystki czuc ciezkie V6 przed przednia osia jesli kiedys kupie jeszcze audi to tylko A4 B8 bo jest z tego co pisza lepiej wywazoneps: jezdzilem EVO VIII EU po sniegu tez pluzy tylko ze nie chcialem z niego wysiadac taka frajda (gaz na linke, z dolu ladniej idzie niz moje 2.8) to powiem ci ze B8 Q by ci sie bardzo spodobalo.Prowadzi sie o wiele lepiej niz GTek cz STI jezdzi sie niem jak tyl napedem tylko z o wile lepsza trakcja.Nic nie pluzy jak ld amnie malina.....
GRAF Opublikowano 27 Lutego 2009 Opublikowano 27 Lutego 2009 to powiem ci ze B8 Q by ci sie bardzo spodobalo.Prowadzi sie o wiele lepiej niz GTek cz STI jezdzi sie niem jak tyl napedem tylko z o wile lepsza trakcja.Nic nie pluzy jak ld amnie malina..... kiedys sobie pewnie tak sprawie ale koniecznie z 4cyl silnikiem bo ciezka 6tke czuc (choc nie ukrywam ze 3.0TDI to wysmiety silnik) poza tym ciesze sie ze wreszcie powstala dobrze prowadzaca sie alternatywa dla Subaru czy Miska bo to nowe STI czy EVO X to hmm ps: masz mozliwosc przetestowania BMW 325ix lub 330ix (albo xd) - ciekaw jestem porowniania do B8
turdzi Opublikowano 28 Lutego 2009 Autor Opublikowano 28 Lutego 2009 masz mozliwosc przetestowania BMW 325ix lub 330ix (albo xd) nie za bardzo bo BMW nie jest w kregu moich zainteresowan
Gość mmcv Opublikowano 28 Lutego 2009 Opublikowano 28 Lutego 2009 BMW a tam opowiadasz od zawsze uwazam bete za zajeb** samochod i zdania nie zmienie. nie wiem jak nowe b8 w porownianiu do bety(a chetnie bym sie dowiedzial) wypada ale poprzednie jesli chodzi o prowadzenie to raczej byly z tylu. To samo jesli chodzi o silniki np taki 35 na podwojnej turbinie :kox:.
variocustoms Opublikowano 28 Lutego 2009 Opublikowano 28 Lutego 2009 mmcv ja ot nie lubię BMW ale nie mówię, że mają złe konstrukcje (BMW M3) mi się podoba ale nie znaczy że, je kupię moja minka nie znaczyła, że komuś odradzam BMW.
Gość mmcv Opublikowano 28 Lutego 2009 Opublikowano 28 Lutego 2009 mmcv ja ot nie lubię BMW ale nie mówię, że mają złe konstrukcje (BMW M3) mi się podoba ale nie znaczy że, je kupię moja minka nie znaczyła, że komuś odradzam BMW. wiem ale musze bronic tej znienawidzonej na forum a4 marki bo pomimo stereotypow to gorna polka samochodow.
Dibo Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 Nie powiedziałbym że znienawidzona. Wiele osób obok Audi uważa BMW za bardzo dobre samochody, w tym i ja A że BMW budzi wiele kontrowersji chociażby przez stereotypy czy stylistykę to skrajne opinie będą sie pojawiały. Ale nie o tym temat. Koniec OT.
GRAF Opublikowano 5 Marca 2009 Opublikowano 5 Marca 2009 nie za bardzo bo BMW nie jest w kregu moich zainteresowan nie prowadzilem ale uzytkownicy chwala - ponoc dobrze wywazone itd
SpałekP Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 BMW ma coś w sobie. Audi lubię za tą pewność które daje mi quattro w trakcie wyprzedzania i łuków na trasie. BMW świetnie się prowadzi - jeździłem BMW 525 d chyba 170 KM 2001 rok, pracuje pięknie, ogromne w środku w porównaniu do a4 tylko jak na rondzie dodałem gazu to od razu kontrola trakcji zaczęła działać potem na prostej 2 bieg 3000 obrotów i znów kontrola trakcji świeci i działa to na tej samej nawierzchni moje a4 jedzie bez problemu. Inna sprawa w nowej BMW 530 d chyba 240 KM wyjście z łuku pełen gaz i gładko bez kontroli trakcji idzie auto jakoś materiałów znakomita auto wielkie wygodne, prowadzi się znakomicie. Stare BMW 318 si chyba 1996 rok to porażka dla mnie materiału jak w polonezie, fotele też takie sobie ale auto zewnętrznie bardzo ładne i solidne choć środek ciasny i straszny B8 ma nieciekawe materiały jednak patrząc na ich nowych właścicieli co biorą auto na 2 - 5 lat to oni nie odczują tego że fotel skrzypi czy przyciski się wytrą dopiero 2 właściciel i następni coś będą mieli do zarzucenia. Jak wsiadłem w salonie do b8 to nie czułem tego samego jak wsiadałem pierwszy raz do b6, materiały jakie są takie są, nie jeden specjalista i księgowy brał ten temat pod nóż i omawiał i doszli do takiego a nie innego wniosku dotyczącego jakie materiały zastosować. Mi się podobają za nowoczesność, jak wsiądę do podstawowej b8 to będę kręcił nosem ale z takiego gdzie wyposażenie dodatkowe będzie kosztowało ponad 100 000 zł to będę zadowolony jestem mało wybredny więc jak bym teraz szukał auta za taką kasę to bym brał jak nie starczyło by na 3.0 tdi to 2.0 tfsi .
turdzi Opublikowano 1 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2010 B8 ma nieciekawe materiały jednak patrząc na ich nowych właścicieli co biorą auto na 2 - 5 lat to oni nie odczują tego że fotel skrzypi czy przyciski się wytrą dopiero 2 właściciel i następni coś będą mieli do zarzucenia. czy ja wiem , to nie chodzi o trwalosc tych materialow tylko o to ze od auta klasy premium czegos sie wymaga , inaczej rownie dobrze mozna kupic mazde 6 czy Avensisa zostanie jeszcze na malego pierda o miasta dla zony Mi się podobają za nowoczesność, jak wsiądę do podstawowej b8 to będę kręcił nosem ale z takiego gdzie wyposażenie dodatkowe będzie kosztowało ponad 100 000 zł to będę zadowolony jestem mało wybredny więc jak bym teraz szukał auta za taką kasę to bym brał jak nie starczyło by na 3.0 tdi to 2.0 tfsi mysle ze ten benzynowy jest w tej chwili najatrakcyjniejszy
Thom4s Opublikowano 1 Stycznia 2010 Opublikowano 1 Stycznia 2010 mysle ze ten benzynowy jest w tej chwili najatrakcyjniejszy Dokładnie, 2.0 TFSI 211KM z quattro i S-tronickiem - wg mnie idealna konfiguracja.
turdzi Opublikowano 1 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2010 mysle ze ten benzynowy jest w tej chwili najatrakcyjniejszy Dokładnie, 2.0 TFSI 211KM z quattro i S-tronickiem - wg mnie idealna konfiguracja. ja bym wolal manuala i sportowy dyferencjal.Dalej jakos nie jestem fanem DSG i podobnych
Rekomendowane odpowiedzi