Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Logi Dynamiczne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Według mnie turbo późno wstaje Jaka dawka paliwa? katalizator jest? 

Opublikowano

Katalizator w środku pusty, dawkę paliwa muszę sprawdzić i napiszę 

Opublikowano

Zrób logi dynamiczne grup 01, 03, 10, każdą osobno.

Opublikowano

zrób jeszcze raz loga 11, nie miałes pedału w podłodze od samego dołu.

Opublikowano (edytowane)

Sprawdź czy filtr powietrza jest czysty i umyjcie przepływkę.

Edytowane przez Tracer39
Opublikowano
48 minut temu, Tracer39 napisał:

Sprawdź czy filtr powietrza jest czysty i umyjcie przepływkę.

Filtr czysty, przepływkę, wyczyściłem i dalej te same parametry na kompie jutro będzie zakładana druga, zobaczę co i jak jak coś to będę pisał dalej :)

Opublikowano

Co ma filtr do tych logów tego nie ......  Turbo mocno przeładowuje to i przepływka duzo mierzy .....

Opublikowano
22 godziny temu, lukaszooo napisał:

Co ma filtr do tych logów tego nie ......  Turbo mocno przeładowuje to i przepływka duzo mierzy .....

 Przepływka dobrze mierzy tylko w momencie gdy turbo przeładowuje, gdy ładuje normalnie to tnie dawkę paliwa. Już był taki przypadek na forum, logi wyglądały prawie identycznie i przyczyną był brudny filtr powietrza który miał obniżoną przepustowość powietrza.

Opublikowano
18 godzin temu, Tracer39 napisał:

 Przepływka dobrze mierzy tylko w momencie gdy turbo przeładowuje, gdy ładuje normalnie to tnie dawkę paliwa. Już był taki przypadek na forum, logi wyglądały prawie identycznie i przyczyną był brudny filtr powietrza który miał obniżoną przepustowość powietrza.

Przepływka na wolnych obrotach też wariuje :) Komp chce 250, a przepływomierz podaje między 450-500

 

Opublikowano (edytowane)

Żeby sprawdzić przepływomierz turbo musi być sprawne, jak turbo jest sprawne potrzebne jest dynamiczne 3,8,11

Według zeszytów serwisowych statyczne 3 dla silnika AFN powinno pokazywać 230-450.

Edytowane przez lukaszooo
błąd literowy
Opublikowano

 Podłaczyłem drugi sprawny przepływomierz z takiego samego golfa też źle chodzi, a w tamtym golfie wszystko idealnie, sprawdziłem błędy silnika i takie oto coś :

17958 - Charge Pressure: Control Deviation
P1550 - 08-00 - Control limit surpassed

17948 - Vehicle Speed Signal: Signal too High
P1540 - 35-10 - - - Intermittent

Opublikowano (edytowane)

MAF na postoju w granicach 450 mg to też normalne, dopiero po czasie załącza się EGR, otwierany jest grzybek i dopuszczane spaliny obniżają zawartość zasysanego powietrza do ok 250 mg...

Zrób log jak Łukasz pisał 003+011+008, pedał cały czas w podłodze... Będzie widać czy MAF tnie dawkę... 

Zrób jeszcze log Basic Settings grupy 003

Edytowane przez kamil-vag
Opublikowano (edytowane)
21 godzin temu, kamil-vag napisał:

MAF na postoju w granicach 450 mg to też normalne, dopiero po czasie załącza się EGR, otwierany jest grzybek i dopuszczane spaliny obniżają zawartość zasysanego powietrza do ok 250 mg...

Zrób log jak Łukasz pisał 003+011+008, pedał cały czas w podłodze... Będzie widać czy MAF tnie dawkę... 

Zrób jeszcze log Basic Settings grupy 003

Jutro zrobię i podeślę. 

 

Edytowane przez Michas322
Opublikowano

Czytałem posty na różnych forum i proponowali podmiane zaworu n75 na n18m, podobno wielu ludziom wyjaśniło takie problemy co wy na ten temat powiecie ? 

Opublikowano

U ciebie n75 jest sprawny. mozesz ewentualnie zrobic loga 11bs

Opublikowano
48 minut temu, lukaszooo napisał:

U ciebie n75 jest sprawny. mozesz ewentualnie zrobic loga 11bs

Jak zrobić loga 11bs ? w VCDSIE

Opublikowano

Poszukaj w podwieszonych tematch.

Opublikowano

Wchodzisz w grupę 011, potem masz na dole po lewej przycisk switch to basic settings...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...