Mosiadz Opublikowano 24 Listopada 2017 Opublikowano 24 Listopada 2017 (edytowane) Witam Potrzebuje waszej pomocy w ustaleniu maksymalnego cisnienia przy ktorym otwiera sie zawor w pompie oleju. Silnik po rozgrzaniu bardzo mocno kopci na kolor niebieski. Pomiar cisnienia przy 2000 obr/min wynosil 4 bary. Zawor w pompie oleju wykazywal opory w poruszaniu sie. Literatura podaje >2 /2000 (bar/r.p.m.) i chyba 0.8 bara na wolnych Po tej wstepnej diagnostyce zostala wymieniona pompa oleju Turbosprezarka oddana do naprawy i regeneracji. Naprawiony zawor w pompie oleju. Silnik dalej kopci. Po demontazu turbosprezarki manometr wpiety w przewod zasilajacy pokazuje 4 bary przy 2000 obr/min a spaliny sa suche. Oddama nie wykazuje przedmuchow Normalne slady oleju. Turbosprezarka oddana do sprawdzenia. Firma twierdzi ze jest szczelna Czy ktos z was orientuje sie jaka jest maksymalbe cisnienie w ukladzie smarowania ? Podejrzewam ze uszczelniacz po stronie cieplej przepuszcza cisnienienie oleju. Firma do ktirej zostala oddana turbosprezarka twierdzi ze testy wykazaly szczelnosc ukladu smarowania A moze ktos mial podobny przypadek i udalo mu sie go rozwiazac Bede wdzieczny za pomoc. Edytowane 24 Listopada 2017 przez Mosiadz
Mosiadz Opublikowano 28 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2017 Witam. Problem rozwiązany. Wadliwe hydrauliki. Pozdrawiam
karaluch8 Opublikowano 28 Grudnia 2017 Opublikowano 28 Grudnia 2017 Godzinę temu, Mosiadz napisał: Witam. Problem rozwiązany. Wadliwe hydrauliki. Pozdrawiam Mówisz o hydropopychaczach? Co z nimi było nie tak? Pozapychane?
Mosiadz Opublikowano 29 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2017 W dniu 28.12.2017 o 11:20, karaluch8 napisał: Mówisz o hydropopychaczach? Co z nimi było nie tak? Pozapychane? Tak. Były wadliwe, cały czas zapowietrzone. Krzywka walka naciskała na hydraulika a ten się poddawal i wytwarzal ciśnienie w układzie smarowania (ok 4 Bar) Przy pierwszym odpaleniu silnik wyrzucił przez turbine ok pół litra oleju. Po odpowietrzeniu hudraulikow ciśnienie się unormowalo do 2,4 Bara na wolnych obrotach. Pierwszy raz spotkalem się z taką sytuacją. A teraz najlepsze Klient kupił ten samochód za niecałe 6 tyś złotych i przyjdzie mu zapłacić ok 10 tysięcy za naprawę Sprzedawca zachwalal ten samochód ze igła itp a po rozebraniu silnika to tragedia.
Hezen Opublikowano 29 Grudnia 2017 Opublikowano 29 Grudnia 2017 10 koła za zaprawę motoru? Nawet remont na kutych korbach i tłokach tyle raczej nie wyjdzie.Co padło w tym motorze?Wysłane z OP3T
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się