Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Głowica bex, pęknięta w 5 miejscach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Tu niech się wypowie ktoś, kto robi programy [emoji6]
Jeśli chcesz mieć Plug&Play, to tylko wąski kanał. 

Mam u siebie taką opcje właśnie zrobioną i wiem z doświadczenia że jest dobrze.
Opublikowano

Bez zmiany mapy?

Kolektor inny musiał podejść?

Opublikowano

Bez mapy i bez kolektora jeździłem około roku i było bez różnicy w stosunku do fabryki.

Następnie poszły mody i chip.

 

 

 

 

 

Opublikowano

Trzeba było tak od razu pisać

Opublikowano

Witam, może ktoś mi z was pomóc odnośnie głowicy? Bo nigdzie nie mogę odnaleźć konkretnej informacji. Posiadam u siebie silnika o kodzie AVJ, potrzebuje głowice,i teraz pytanie czy jakaś inna podejdzie bez żadnych modyfikacji czyli plug&play. Mechanik powiedział że tylko i wyłącznie AVJ i BFB. Gdzies wyczytałem że APU również pasuje. Sprzedawca z allegro powiedział że pasują jeszcze ADR i AEB. Ja już zgłupiałem. Bardzo proszę o pomoc.

Opublikowano (edytowane)

ADR pasuje, szły na wąskim i szerokim kanale dolotowym, odpowiednio 44 i 55mm. Wąski pasuje p&p, ADR nie ma jednak przyłącza do układu SAI, więc trzeba go wyłączyć w kompie i zdemontować zbędne graty. 

APU jest ok, czy szła również na szerokim kanale - nie wiem.

 

Szukaj głowicy z możliwością zwrotu/zamiany, jeśli okaże się nieszczelna. Sprzedający niech śle od razu na adres zakładu remontującego głowice, najlepiej z opcją ostrożnie, a w zakładzie niech otworzą przy kurierze (żeby nie było niespodzianek).

Swoją drogą, jesteś z Lublina, masz Dziak pod nosem (dziak.pl), chyba innego zakładu nie potrzeba już szukać ;)

 

 

Edytowane przez erchi
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

dzięki wielkie, jestem z Lublina ale auto stoi w Siedlcach. Właśnie moje obawy co do zakupu głowicy są wielkie, jestem po wymianie całego silnika po czym się okazało ze ma uszkodzoną głowice, której nie da się już splanować. Wiec dlatego szukam drugiej. Ale słyszałem że nawet jak kupie splanowaną to istnieje szansa że bedzie przegrzana i po paru tys. km wywali uszczelke czy to prawda??

i jeszcze jedno pytanie na mojej głowicy mam kod 058103373D gdzie wpisując np. na allegro zadna z tych co wyskakuje to nie jest avj? Czy to możliwe czy mam zły kod.

Opublikowano

Ja Ci na to nie odpowiem.

 

Szukaj głowicy z ADR-a lub APT, najlepiej z auta bez instalacji gazowej. I tak jak mówiłem, z opcją zwrotu. Może być nawet bez wałków, byle mostki były całe. 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Jak zdejmiesz osłonę z silnika to tam z przodu masz punktakiem wybite jaki symbol głowicy.

Ja założyłem nową i niestety cieknie olej z pod uszczelki

Opublikowano

Mówisz o kodzie silnika.

Numer głowicy jest nabity z boku.

Opublikowano

No tak ale szuka się głowicy głównie po kodzie silnika a nie po numerze. 

Chociaż tak jak u mnie na tej nowej niema wybitego kodu

Opublikowano

andriu16 ale planowałeś głowice i po planowaniu cieknie??

Ja już zgłupiałem nie dośc ze cała przekładkę silnika musiałem zrobić to pónziej sie okazało ze i głowica do du... a teraz żeby znalezc avj dobra graniczy z cudem.

Opublikowano

a widze Adriu16 masz oznaczenie BEX czy może orientujesz sie czy taka bedzię do mnie do avj pasowała plug&play? bo mam do kupienia z 1500zł.

Opublikowano

Ja miałem nową gotową do montażu czyli już splanowaną. A nie orientowałeś się czy nie opłaciłoby Ci się też nowej kupić?

Opublikowano

No z etyki wygląda że to są te same głowice czyli bex bfb avj i amb

Opublikowano
6 minut temu, patrykutd napisał:

a widze Adriu16 masz oznaczenie BEX czy może orientujesz sie czy taka bedzię do mnie do avj pasowała plug&play? bo mam do kupienia z 1500zł.

Ile gwarancji?

Opublikowano

Wpisz sobie w google ETKA online i później wejdź "w car prog " i tam odszukaj sobie swój model

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

gościu daje standard rozruchowa 14dni.

Opublikowano (edytowane)

Do 1.8T pasuje głowica z wolnossącego ADR (wąskie kanały - p&p, szerokie - trzeba zmienić kolektor dolotowy). Pasuje z APT.

 Są jakieś ADR-owskie na allegro/OLX? Jak dobrze pójdzie kupisz poniżej 300zł. Remont w zależności do stanu ok. 800zł. Gwarancja 6-12 m-cy, zależy od zakładu.

Edytowane przez erchi
Opublikowano

ok dzięki wielkie, ale w przypadku adr i apt trzeba zaślepić egr?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...