ecobuda Opublikowano 29 Listopada 2017 Opublikowano 29 Listopada 2017 podaj mi nazwę oleju albo linka z nim 5W40 ProszęLiqui moly 5W40 4100Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
KINIAM Opublikowano 29 Listopada 2017 Opublikowano 29 Listopada 2017 8 godzin temu, Damian320d napisał: Olej liquy molly 5w30, na niecałe 10kkm dolalem 200ml oleju, Jaki dokładnie to olej 5W30 Liqui Moly ?.
Damian320d Opublikowano 4 Grudnia 2017 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Jaki dokładnie to olej 5W30 Liqui Moly ?. Hej liquy moly toptec 4200 5w30 Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Zawsze zamawiam od dystrybutora liquy moly z Wawy, strona liquy moly pl wpisz w Google 1
Damian320d Opublikowano 4 Grudnia 2017 Opublikowano 4 Grudnia 2017 moze być winny EGR Chłodniczka? bo mi przepuszcza i z pod maski mi dymiło ,mam cały silnik czarny od sadzy U mnie winna byla rurka od egr do chlodniczki spalin pęknięta na spirali az dziure w osłonie silnika wypalilo i wygluszenie maski hihi a pekła poniewaz chlodniczka spalin byla nie dokrecona i byl zerwany gwint w kolektorze.Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka 1
Przemyslaw1989 Opublikowano 16 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2017 W dniu 28.11.2017 o 22:03, ecobuda napisał: Dzisiaj zmieniłem olej. Przebieg 212 tyś i kumpel mechanik powiedział że 5w30 to już za luźny olej. Miałem castrola 5w30 teraz Liqui moly 5w40 i od wymiany silnik jakby ciszej chodzi. Jak masz blisko do wymiany spróbuj zalać 5w40 i zobaczysz czy też będzie się spalał. Tak czy siak 2 l na 10 tyś to nie dramat. Benzyna potrafi 1l na1000km spalić. Pamiętaj o specyfikacji oleju do dpf ( niskopopiołowy), bo dpf zapalisz popiołem. Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka itam, dla silników BKE, BRB ,BPW, BLB, BRE,BRD jest następująca specyfikacja oleju : Norma oleju silnikowegoVW 505.01, VW 507 00, VW 506 01, dla DPF tylko VW 507 00 olej 5W40 nie spełnia specyfikacji dla DPF .Co o tym sądzi Pan? mam DPF i olej 5W40 nie ma specyfikacji VW 507 00 Pozdrawiam
ecobuda Opublikowano 16 Grudnia 2017 Opublikowano 16 Grudnia 2017 itam, dla silników BKE, BRB ,BPW, BLB, BRE,BRD jest następująca specyfikacja oleju :Norma oleju silnikowegoVW 505.01, VW 507 00, VW 506 01, dla DPF tylko VW 507 00 olej 5W40 nie spełnia specyfikacji dla DPF .Co o tym sądzi Pan? mam DPF i olej 5W40 nie ma specyfikacji VW 507 00 Pozdrawiam Olej LM 5w40 to też olej nisko popiołów, więc śmiało do dpf może być.Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
Przemyslaw1989 Opublikowano 16 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2017 W dniu 4.12.2017 o 12:33, Damian320d napisał: U mnie winna byla rurka od egr do chlodniczki spalin pęknięta na spirali az dziure w osłonie silnika wypalilo i wygluszenie maski hihi a pekła poniewaz chlodniczka spalin byla nie dokrecona i byl zerwany gwint w kolektorze. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka czy miałeś dym z pod maski?
Damian320d Opublikowano 16 Grudnia 2017 Opublikowano 16 Grudnia 2017 czy miałeś dym z pod maski? Stsry u mnie silnik byl caly w sadzy razem z przednią szyba jak do mechanika jechalem, na postoju nie było dymu ale jak dalem gazu to widać jak z tej rurki dym czarny walił Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Na tej spirali pekla 1
Przemyslaw1989 Opublikowano 17 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2017 mój mechanik miał rację z tą chłodniczką, też miałem czarno pod maską a pózniej prawie auto się zapaliło ,pełno dymu itp.
Przemyslaw1989 Opublikowano 17 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2017 daj znać za ile kupiłeś itp.
Damian320d Opublikowano 17 Grudnia 2017 Opublikowano 17 Grudnia 2017 daj znać za ile kupiłeś itp. Ogólnie raz kupilem uzywana na alldrogo za ok 300 zl? I po 2 miesiącach pekla bo chlodniczka byla nie dokrecona do kolektora i pod wplywem rezonansow pekla, poruszaj chlodniczka i zobacz czy wszystko sztywno siedzi, wystarczy maly luz i peknie znowu (zerwany gwint w kolektorze)druga tez za tyle kupilem.Nie sugeruj się numerami ze zdjecia patrz po swojej Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Przemyslaw1989 Opublikowano 27 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2018 W dniu 4.12.2017 o 12:33, Damian320d napisał: Witam , okazało się że rurka od EGR nie trzymała się na kołnierzu, mechanik zaspawał, to prawda ,że zajmuje to 2H????bo policzył mi za robociznę 160Euro bardzo drogo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się