jareks Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 Witam -- to spalanie na odcinkach po 5 kilosów (i spacja) na zimnym silniku raczej mnie nie dziwi ajeśli jeszcze kręcisz go do 4tyś na biegach???? A czy po 3 - 4 kilosach u was też macie 90c jak "v1ck" ????????????????
Picasso Opublikowano 20 Marca 2009 Opublikowano 20 Marca 2009 Także ostatnio zauważyłem zbyt duże spalanie w mojej A4 (mój pierwszy samochodzik ) Fakt faktem, że jeżdże tylko do pracy i od czasu do czasu do znajomych (ok. 10km dziennie), ale żeby spalanie było ok. 16l/100km to już lekka przesada ... przy silniczku 1,6 Biegi zmieniam szybko i staram się nie przekraczać 2tyś. obrotów. Jak mówicie, żeby jechać na komputer ... ile taka przyjemność mnie będzie kosztowac ?? BTW.... z termostatem chyba wszystko ok, bo po ok. 2km od włączenia silnika temperatura wskakuje na ok. 90 i trzyma.
Yelo Opublikowano 20 Marca 2009 Opublikowano 20 Marca 2009 Także ostatnio zauważyłem zbyt duże spalanie w mojej A4 (mój pierwszy samochodzik ) Fakt faktem, że jeżdże tylko do pracy i od czasu do czasu do znajomych (ok. 10km dziennie), ale żeby spalanie było ok. 16l/100km to już lekka przesada ... przy silniczku 1,6 Biegi zmieniam szybko i staram się nie przekraczać 2tyś. obrotów. Jak mówicie, żeby jechać na komputer ... ile taka przyjemność mnie będzie kosztowac ?? BTW.... z termostatem chyba wszystko ok, bo po ok. 2km od włączenia silnika temperatura wskakuje na ok. 90 i trzyma. No i właśnie, ADP bardzo szybko się nagrzewa, czyli silnik wali konkretną dawkę paliwa, żeby szybko osiągnął 90st. Jak już to robi, to zajeżdżasz na miejsce i gasisz go. 16l wydaje się być nieco za dużo, ale ja zauważyłem dość ciekawą prawidłowość. W moim ADP po zalaniu Shell VPR (Vpower Racing, paliwo za 4,49zł/l aktualnie u mnie), spalanie w mieście spadło o około 1-1,5l/100km. Osobiście po mieście miałem około 13l, ale często robię troszkę więcej km i silnik dłużej chodzi nagrzany. Komputer to najlepiej na spocie pogadaj, ktoś na pewno przebada autko, jak masz daleko to bardzo różnie życzą sobie mechanicy, od 20-50 zł aż po 200 niektórzy potrafią zawołać.
Picasso Opublikowano 20 Marca 2009 Opublikowano 20 Marca 2009 dzięki za info .... spróbuje wpaść na jakiś najbliższy spocik w mojej okolicy, to pogadam z innymi użytkownikami A4 z mojego rocznika, co oni o tym sądzą i jak sobie z tym radzą. Shell VPR powiadasz ..... czyli im więcej oktanów tym lepiej ?? .... ale przeczytałem tutaj na forum ostatnio, że im "mocniejsze" paliwo tym gorzej dla starszych A4 i żeby używać 95 (teraz nalałem 98 i sprawdzę jak to paliwko zda egzamin)
kamil22 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 tempreratura ma zawsze byc 90c nie wazne jak jezdzisz szybko czy wolno ma stac jak kołek nie ruszac sie
rafal_1281 Opublikowano 8 Lipca 2009 Autor Opublikowano 8 Lipca 2009 Sorry za odkop Po całkowitym wykręceniu przepływomierza zauważyłem, że silnik pracuje lepiej. Natomiast gdy odpinam samą wtyczkę od przepływki to nic sie nie zmienia. Można jezdzic bez przepływomierza ? Zamias niego wstawic jakąs rurkę lub cos w tym rodzaju ?
łysy1406837913 Opublikowano 8 Lipca 2009 Opublikowano 8 Lipca 2009 wie ktoś moze w którym miejscu znajduje sie czujnik halla :gwizdanie:
endriuu Opublikowano 8 Lipca 2009 Opublikowano 8 Lipca 2009 wie ktoś moze w którym miejscu znajduje sie czujnik halla :gwizdanie: zajelo mi to minutę: http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t2189.0.html;highlight=czujnik+halla
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się