piechotnik Opublikowano 5 Grudnia 2017 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Hejka....może ktoś pomoże?....w moim a4 b7 z 2007 silnik 2.0 140 km BPW miga kontrolka świec żarowych I auto wchodzi w tryb awaryjny....sprawdziłem dolot powietrza z filtra do turbinki o odme...wszystko gra....dodam żeo dzieje się tak na zimnym silniku....jak ciepły to można mu wstawiać ile fabryka dała i nic.....czy może to być jakiś czujnik albo zawór lub nieszczelność gdzieś na interkulerze, kolektorze dolotowym ?.....wywala tylko ten błąd 08825..... *Pierwsze to należy się przywitać w odpowiednim dziale, a potem szukać pomocy.->Nowicjusz Zapraszam również tu ->Regulamin Trzeba czytać do czego dany dział jest: "Moje Audi - W tym dziale możesz pochwalić się swoim autem." Proszę uzupełnić profil - temat przeniesiony
kamil-vag Opublikowano 5 Grudnia 2017 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Possible Causes Vacuum Leak Intake Manifold Runner Position out of Specification Faulty Positive Crankcase Ventilation (PCV) System or Heating Element (N79)
piechotnik Opublikowano 5 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2017 Kamil Ty chyba o benzynie ja mam disla....
sitar Opublikowano 5 Grudnia 2017 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Z błędu wynika że masz jakąś nieszczelność w dolocie
zwonko Opublikowano 6 Grudnia 2017 Opublikowano 6 Grudnia 2017 o ile dobry numer błedu podałeś to tak jak mówią wszyscy wyżej:http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18711/P2279/008825
piechotnik Opublikowano 6 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2017 Hymmmm....nieszczelność to ja wiem....tylko że sprawdziłem wszystko i jest git.....chodzi o to czy jakiś zawór albo czujnik coś nawala...a rura PCV jest chyba w benzyniakach....dodam jeszcze tylko że dzieje się tak na zimnym silniku jak ruszę to na 4, 5 biegu wywala tryb awaryjny kod 08825...
kamil-vag Opublikowano 6 Grudnia 2017 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Zrób logi jak możesz - 003+008+011 - będzie widać zależność MAF od MAP... Zapewne jest gdzieś jakaś mała nieszczelność, która uwidacznia się pod obciążeniem, gdzie turbo dmucha swoje... Test dymem, albo kompresorem rozwiałby wszelkie wątpliwości...
piechotnik Opublikowano 29 Lipca 2018 Autor Opublikowano 29 Lipca 2018 Problem rozwiązany dziura w wężu przed egr..... Po wymianie wszystko cacy..... Pozdrawiam klubowiczów.....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się