Blessu Opublikowano 5 Grudnia 2017 Opublikowano 5 Grudnia 2017 (edytowane) Witajcie koledzy, Tytuł tematu może trochę dziwny, już śpieszę z wyjaśnieniami: Nie tak dawno kupiłem B6 z BFB pod maską. Kwestia jest taka, że jest... mocny. Jeśli wszystkie BFB jakie testowałem miały ok. 160KM, to mój ma podejrzewam ok. 190KM. Nie mam możliwości wyciągnięcia żadnych informacji od poprzedniego właściciela (nie, nie handlarz, po prostu zielony). W jaki sposób mogę sprawdzić, jakie modyfikacje zostały poczynione w silniku? Jak byście do takiej sprawy podeszli? Od razu nadmienię, że nie mam praktycznie żadnych możliwości garażowo - warsztatowych, więc rozebranie silnika i sprawdzenie organoleptycznie co tam się kryję raczej odpada. Może odpowiednie logi i sprawdzenie parametrów pracy? Może nie da to konkretnej odpowiedzi, ale zasugeruje, że np. Turbina może być inna, lub inne wtryski etc. Zdaje sobie też sprawę z tego, że może to być po prostu agresywna mapa, bez modyfikacji mechanicznych. Pomożecie? Edytowane 5 Grudnia 2017 przez Blessu
Łukasz13 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Zrob logi dynamiczne, najszybciej i najprosciej.
Blessu Opublikowano 5 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2017 Jakieś konkretne grupy masz na myśli? 002, 032, 115/118? Coś do tego?
Blessu Opublikowano 5 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2017 LOG 002 033 LOG 003 020 LOG 115 118 Logi robione tylko na LPG, chwilowo nie mam możliwości zrobienia na PB.
jacek70 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Jest program ale do 190 to jeszcze daleko. Jest 170pare qunia ☺
Blessu Opublikowano 5 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2017 Ocena w 100% subiektywna, więc być może przestrzelona A ogólnie logi jak się prezentują pod kątem sprawności silnika, poprawności parametrów?
Łukasz13 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Turbo ok przeplywka ok, jest pewnie tylko sam program bez zadbych innych modyfikacji. Logi napewno byly na lpg? Takie cofanie zaplonu nie powinno wystepowac na lpg wiec tylko z tym jest problem.
Blessu Opublikowano 5 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2017 Na 99% tak, świruje mi trochę przełącznik od LPG, więc pewności nie mam, ale sądząc po zachowaniu autka i nie ubywaniu benzyny - LPG się normalnie załącza. W poniedziałek jadę na naprawę przełącznika, to i przy okazji zagaje nt. cofania zapłonów, a potem mogę zrobić raz jeszcze logi na świeżo Dzięki wielkie Wam, gdyby ktoś miał coś jeszcze do dodania to śmiało.
jacek70 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Jakiego koloru masz wtryski benzyny ?
Blessu Opublikowano 5 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2017 A nie mam pojęcia, postaram się sprawdzić w dzień.
przem8 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Opublikowano 5 Grudnia 2017 I wtryski zapętlone od 5400obr. więc albo gaz do regulacji lub modyfikacja instalacji. Chyba, że na Pb tak samo pętli...
Blessu Opublikowano 5 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2017 @przem8 Podpowiesz w którym miejscu to widać?
przem8 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Opublikowano 5 Grudnia 2017 2 minuty temu, Blessu napisał: @przem8 Podpowiesz w którym miejscu to widać? Grupa 2 i kolumna inj. on time i dla 5400 max to 22,22 , a u Ciebie to już 22,36 i później też wszystko poza tolerancją.
Blessu Opublikowano 5 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2017 Ok, faktycznie. Jeśli wtryski pętlą na LPG to wiadomo, że do regulacji instalacja, a w przypadku, gdy wtryski pętlą na PB to...?
przem8 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Opublikowano 5 Grudnia 2017 (edytowane) Jeśli wtryski pętlą na Pb to albo program do poprawki (zakładając, że ciśnienie paliwa itp. Ok) lub większe wtryski i również korekta programu. Edytowane 5 Grudnia 2017 przez przem8
Blessu Opublikowano 5 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2017 ok, dzięki wielkie. W najbliższym czasie postaram się zrobić przełącznik gazu, wtedy na spokojnie zrobię sobie logi osobno na PB i LPG i porównam co i jak.
soul87 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Opublikowano 5 Grudnia 2017 jak na takie doladowanie to przeplyw maly... przeplywka moze tez zanizac, ale reki za to uciac nie dam.
Blessu Opublikowano 5 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2017 Co reszta sądzi o ilości powietrza?
przem8 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Na gazie zwykle przepływ jest mniejszy, a stosowanie znanego wzoru do wyliczania mocy auta na podstawie przepływu jest raczej czysto teoretyczne, zwłaszcza w aucie po chipie i na przepływomierzu, który po kilkunastu latach raczej nie będzie trzymać idealnych, książkowych wartości Ogarnij logi na Pb, doprowadź samochód do ładu jeśli będzie taka potrzeba, a na końcu zajmij się lpg
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się