Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Problem z imo


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich mam problem z imo w b5 . Kupiłem stacyjke z kluczykiem bo zgubiłem kluczyki . Auto odpala i gaśnie.  Wyskakuje błąd kluczyka . Co zrobić żeby kluczyk sie łączył normalnie ?  Rok audi 1995

Opublikowano
10 minut temu, M@teo napisał:

Witam wszystkich mam problem z imo w b5 . Kupiłem stacyjke z kluczykiem bo zgubiłem kluczyki . Auto odpala i gaśnie.  Wyskakuje błąd kluczyka . Co zrobić żeby kluczyk sie łączył normalnie ?  Rok audi 1995

Wydaje mi się, że musisz zakodować na vagu nową stacyjkę.

Opublikowano

A jak zakodować albo dodać kluczyk ? Mam vaga i mógłbym to zrobić 

Opublikowano

Jak by działał faziego link to na pewno tam byłoby wszystko opisane :D

Opublikowano

Pożyczone z innego forum:

 

Kodowanie IMMO 
Odpalamy program VAG-com

Wchodzimy w :
[17 - Instruments]
[Login - 11] - podajemy pin,poprzedzony cyfra 0, jeżeli jest prawidłowy nie pojawia się żaden komunikat,jeśli jest nie prawidłowy --> mamy komunikat o niewłaściwym pinie.
Na blacie powinna zapalić się kontrolka od IMMO.

Następnie :
[Adaptation - 10]
W [Channel Number] wpisujemy 21
[Read]
widać ile kluczyków jest obecnie w pamięci.
W pole [new value] wpisujemy wartość 0
W/wym. postępowanie kasuje obecnie zapamiętane kluczyki
[Test]
[Save]

Następnie :
[Adaptation - 10]
W [Channel Number] wpisujemy 21
[Read]
widać ile kluczyków jest obecnie w pamięci - wartość powinna być 0

W miejscu gdzie wcześniej wpisaliśmy 0,
[new value] wpisujemy liczbę kluczyków, które chcemy zaprogramować --> jeżeli mają to być trzy kluczyki w polu [new value] wpisujemy wartość 3
Potem
[Test]
[Save]

W tym momencie kluczyk który jest obecnie w stacyjce powinien się zaprogramować w centralce, a kontrolka IMMO na blacie powinna zgasnąć.

[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]

Wyłączamy zapłon,wkładamy kolejny kluczyk --> włączamy zapłon --> kontrolka IMMO na blacie powinna w czasie ok 2 sekund.

UWAGA

Po wpisaniu samego pinu (bez procedury kodowania kluczy) zapala się kontrolka od IMMO, i nawet gdy rozłączymy interfejs i wyłączymy/włączymy zapłon kontrolka nie zgaśnie, należy bezzwłocznie odłączyć klemę akumulatora na 30 - 40 sekund.

W przypadku gdy chcemy zakodować 3 kluczyki, a przez roztargnienie w polu [new value] podaliśmy/wpisaliśmy wartość 4, to kontrolka IMMO będzie migać do chwili aż włożymy 4 kluczyk, a wiadomo że takiego nie posiadamy, wiec CAŁĄ PROCEDURĘ NALEŻY PRZEPROWADZIĆ OD POCZĄTKU

Opublikowano

A pin gdzie znajdę??

Opublikowano
A pin gdzie znajdę??
Zakladam ze dokumentow nie masz (serwisowa teczka) anie przywieszki wiec pozostaje wyciagniecie pinu z immo - albo licznik albo puszka. Jak puszka to na stol,programator i do dziela. Jak licznik to vag-commander i 10min roboty

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Mam puszkę.  Tak sie zastanawiam czy założyć emulator immo wtedy juz by nie było problemów z immo

Opublikowano
Mam puszkę.  Tak sie zastanawiam czy założyć emulator immo wtedy juz by nie było problemów z immo
Nie doradze Ci bo nigdy nie bawilem sie w emulator. I w sharanie i w A4 wyciagnalem pin i zrobilem komplety kluczykow wywalajac "smieci". Wiem,ze to zadne zabezpieczenie ale nie lubie "Stefanow" elektro/mechanikow...potem kupujesz taka padline i nie wiadomo co wykituje.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Już założyłem emulator immo i auto odpala normalnie 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...