Damis16 Posted December 11, 2017 Posted December 11, 2017 Panowie auto z wywalonym dpf. Spora seria wyszła, możliwe to?? Przyrost dość mały bo już zaczynał dymić, podobno wtryskiwacze już są przysłabe na większą moc. Jak się ustosunkujecie do tego ? Pozdrawiam 1
Kodzak33 Posted December 13, 2017 Posted December 13, 2017 Jego hamownia zawsze pokazuje mocne serie?
Damis16 Posted December 16, 2017 Author Posted December 16, 2017 Czyli faktycznie tyle nie ma w serii?
Kodzak33 Posted December 17, 2017 Posted December 17, 2017 9 godzin temu, Damis16 napisał: Czyli faktycznie tyle nie ma w serii? Po 150 często mają ale u niego po 160, musiałbyś zmierzyć na innej takiej hamowni.
pilKOZAK Posted December 23, 2017 Posted December 23, 2017 jak jesteś bardzo ciekaw to jedź na inną hamownię koszt około 100 A wykres bardzo ładny. ja w zdrowym AVF w serii miałem około 150 kucy CJCA ma 143 a nie jak w temacie 134 /czeski błąd?/
dieselchip_ Posted December 23, 2017 Posted December 23, 2017 zazwyczaj bogata seria daje słaby przyrost ,aczkolwiek bez zastrzeżeń ,a czemu wywaliłeś dpfa ? umarł ?
inhosik Posted December 26, 2017 Posted December 26, 2017 W dniu 13.12.2017 o 18:11, Kodzak33 napisał: Jego hamownia zawsze pokazuje mocne serie? skąd info że hamownia r-perfomance zawyża? Masz potwierdzenie swojej tezy czy jest to tylko twoje zmyślone spostrzeżenie?
Kodzak33 Posted December 26, 2017 Posted December 26, 2017 2 godziny temu, inhosik napisał: skąd info że hamownia r-perfomance zawyża? Masz potwierdzenie swojej tezy czy jest to tylko twoje zmyślone spostrzeżenie? To takie ogólne spostrzeżenie wielu zainteresowanych m.in moje. 1
Damis16 Posted December 29, 2017 Author Posted December 29, 2017 tak, czeski błąd. seria 143km. dpf wywaliłem z tego względu, że wypalał mi się juz co 80km.... według komputera parametry jego były w normie. Rogal podczas chipu mówił, że po propstu mogła być popękana ceramika i dlatego tak się działo, poza tym mając dpfa miałem okopcone koncówki wydechu. Nie tak baedzo jak bez dpfa ale były.
Guest Posted January 11, 2019 Posted January 11, 2019 (edited) Żeby nie zakładać nowego identycznego wątku pozwolę sobie podłączyć się do tematu. Pacjent to moje A4 B8 CJCA MY2103. W mojej ocenie autko jest zbyt żwawe jak serię czyli 143hp, dzisiejsza wizyta na hamowni potwierdziła, jest 170,1 hp/396 Nm. Dodatkowo tuner mówił o EGT i zbyt wysokiej temperaturze spalin w okolicy 4000 rpm dlatego widac ograniczenie dawki, ale dla mnie to nie problem, bo nie jeżdżę z taką prędkością przelotową, aby trzymać RPM w okolicy 4000 na dłuższą metę. W PL auto nie miało robione programu, potwierdza to poprzednia właścicielka, w DE autko jeździło w firmie, czyżby "Hans" zafundował sobie chipa? Tak na marginesie to wykres doopiasty ? Zastanawiam się czy poprawiać program czy zostawić ..hmm... Edited February 27, 2019 by Guest
marcin4x4 Posted January 11, 2019 Posted January 11, 2019 (edited) 7 godzin temu, Charls napisał: Rodzi się teraz pytanie - to jest seria czy program? a loga ciężko zrobić ? byłeś w zakładzie to czemu nie sprawdzili ? 7 godzin temu, Charls napisał: ale dla mnie to nie problem, bo nie jeżdżę z taką prędkością przelotową, aby trzymać RPM w okolicy 4000 na dłuższą metę dla Ciebie może i nie ale dla silnika już tak, z resztą widać że soft jest z d*py. Wystarczy parę sekund. Edited January 11, 2019 by marcin4x4
Guest Posted January 11, 2019 Posted January 11, 2019 (edited) Sorry ale twoja wypowiedź nic nie wnosi sensownego, pytałeś się silnika że źle się czuje czy jak? Tyle to ja tez wiem. Poza tym oczywiście że logi byly. Z tym parę sekund to poleciałes po całości, na pewno nie w tym programie Wniosek jest taki że soft do korekty i szkoda bić pianę na mądrzejsze lub głupsze rozprawki Edited January 11, 2019 by Guest
marcin4x4 Posted January 11, 2019 Posted January 11, 2019 13 minut temu, Charls napisał: pytałeś się silnika że źle się czuje czy jak? gdyby umiał mówić to by Cie dawno zbeształ 14 minut temu, Charls napisał: Poza tym oczywiście że logi byly w nich znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie, my z fusów nie wróżymy.... 20 minut temu, Charls napisał: Sorry ale twoja wypowiedź nic nie wnosi sensownego wybacz, nie wiedziałem że jesteś totalnym noobem, myślałem że ogarniasz podstawy. Czego konkretnie nie rozumiesz ??
Dev Posted January 12, 2019 Posted January 12, 2019 11 godzin temu, Charls napisał: Żeby nie zakładać nowego identycznego wątku pozwolę sobie podłączyć się do tematu. Pacjent to moje A4 B8 CJCA MY2103. W mojej ocenie autko jest zbyt żwawe jak serię czyli 143hp, dzisiejsza wizyta na hamowni potwierdziła, jest 170,1 hp/396 Nm. Dodatkowo tuner mówił o EGT i zbyt wysokiej temperaturze spalin w okolicy 4000 rpm dlatego widać chyba ograniczenie dawki, ale dla mnie to nie problem, bo nie jeżdżę z taką prędkością przelotową, aby trzymać RPM w okolicy 4000 na dłuższą metę. Rodzi się teraz pytanie - to jest seria czy program? W PL auto nie miało robione programu, potwierdza to poprzednia właścicielka, w DE autko jeździło w firmie, czyżby "Hans" zafundował sobie chipa? Tak na marginesie to wykres doopiasty ? Zastanawiam się czy poprawiać program czy zostawić ..hmm... hamowany w http://www.powerchip.pl/ auto po sofcie, ale jak widac po wykresie MO dośc lipnym bo spada juz przy 2000 obr/min zrób logi i daj komuś konkretnemu program do poprawki
marcin4x4 Posted January 12, 2019 Posted January 12, 2019 (edited) Krzywe szły agresywnie ale fajnie, proponuję zacząć od porządnej diagnostyki. BTW: EGT to właśnie temperatura spalin ? Edited January 12, 2019 by marcin4x4
Guest Posted January 12, 2019 Posted January 12, 2019 (edited) 10 godzin temu, Dev napisał: auto po sofcie, ale jak widac po wykresie MO dośc lipnym bo spada juz przy 2000 obr/min zrób logi i daj komuś konkretnemu program do poprawki Zgadza się, gołym okiem widać lipę aczkolwiek od kilku lat auto jeździ bez żadnych problemów, ma 195 tys km. jedynym byl wysprzeglik skrzyni biegów. Logowałem go VCDS pod kątem ciśnienia doładowania to ładnie turbo trzymało w całym zakresie, bez spadków i przeladowań, korekcje wtryskiwaczy na poziomie 1 - 0,10 mg/suw, 2 - 0,03 mg/suw, 3 - 0,15 mg/suw i 4 - 0,28mg/suw, synchronizacja - 3, masa sadzy w DPF 22 gramy. Pytaniem o soft czy serię chciałem niektórych zachęcić do dyskusji bo wiadome jest że to nie seria, ale cóż, fora rządzą się swoimi prawami i zawsze ktoś musi chcieć zabłysnąć przed kimś, ja mam 50tke na karku, wolę stonowane dyskusje. Mapę poprawie ale to nie temat na cito, a jeśli już to najpewniej wpierw zrobię akcje serwisową w związku z afera spalinową. Po prostu liczyłem na jakąś pozytywną radę Edited January 12, 2019 by Guest
Guest Posted January 12, 2019 Posted January 12, 2019 (edited) 1 godzinę temu, marcin4x4 napisał: Krzywe szły agresywnie ale fajnie, proponuję zacząć od porządnej diagnostyki. BTW: EGT to właśnie temperatura spalin ? porządna diagnostyka była, parametry w normie, zapomniałem tylko wyżej napisać, że dawka dochodzi maksymalnie do 77 mg widzę że wyzywasz mnie od totalnych nobów, widzę również że mieszkamy zapewne niedaleko siebie, może więc się spotkajmy i powiesz mi to w cztery oczy? Zapraszam, dla gości miłych drzwi u mnie są zawsze otwarte BTW: wiem co to EGT, Edited January 12, 2019 by Guest
Kodzak33 Posted January 12, 2019 Posted January 12, 2019 1 godzinę temu, Charls napisał: porządna diagnostyka była, parametry w normie, zapomniałem tylko wyżej napisać, że dawka dochodzi maksymalnie do 77 mg widzę że wyzywasz mnie od totalnych nobów, widzę również że mieszkamy zapewne niedaleko siebie, może więc się spotkajmy i powiesz mi to w cztery oczy? Zapraszam, dla gości miłych drzwi u mnie są zawsze otwarte BTW: wiem co to EGT, Zapomnij o sofcie z afery spalinowej. Po pierwsze program Ci zniknie po drugie auta więcej palą i egr-y siadają.
Guest Posted January 12, 2019 Posted January 12, 2019 wiem, wiem, ale jak mam robić nowy program to może warto zaliczyć tę akcję serwisową a potem od razu na nowy program pojechać, przynajmniej nie będzie mnie już na liście do przeprowadzenia tej akcji
Kodzak33 Posted January 12, 2019 Posted January 12, 2019 14 minut temu, Charls napisał: wiem, wiem, ale jak mam robić nowy program to może warto zaliczyć tę akcję serwisową a potem od razu na nowy program pojechać, przynajmniej nie będzie mnie już na liście do przeprowadzenia tej akcji To bardzo dobry pomysł, ps jak będziesz robił program to pogadaj z tunerem o wyłączeniu egr dpf podobno dłużej żyje.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now