Wykres - A4 B8 Lift CJCA 2.0 TDI 134KM
2 2

    35 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Panowie auto z wywalonym dpf.

    Spora seria wyszła, możliwe to?? 
    Przyrost dość mały bo już zaczynał dymić, podobno wtryskiwacze już są przysłabe na większą moc.

    Jak się ustosunkujecie do tego ? ;)
     

     

    Pozdrawiam

     

     

    IMG_3760.jpg

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jego hamownia zawsze pokazuje mocne serie😉

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Czyli faktycznie tyle nie ma w serii?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    9 godzin temu, Damis16 napisał:

    Czyli faktycznie tyle nie ma w serii?

    Po 150 często mają ale u niego po 160, musiałbyś zmierzyć na innej takiej hamowni.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    jak jesteś bardzo ciekaw to jedź na inną hamownię koszt około 100 ;)

    A wykres bardzo ładny.

    ja w zdrowym AVF w serii miałem około 150 kucy

    CJCA ma 143 a nie jak w temacie 134 /czeski błąd?/

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    zazwyczaj bogata seria daje słaby przyrost ,aczkolwiek bez zastrzeżeń ,a czemu wywaliłeś dpfa ? umarł ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    W dniu 13.12.2017 o 18:11, Kodzak33 napisał:

    Jego hamownia zawsze pokazuje mocne serie😉

    skąd info że hamownia r-perfomance zawyża? Masz potwierdzenie swojej tezy czy jest to tylko twoje zmyślone spostrzeżenie?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    2 godziny temu, inhosik napisał:

    skąd info że hamownia r-perfomance zawyża? Masz potwierdzenie swojej tezy czy jest to tylko twoje zmyślone spostrzeżenie?

    To takie ogólne spostrzeżenie wielu zainteresowanych m.in moje.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    tak, czeski błąd. seria 143km.

    dpf wywaliłem z tego względu, że wypalał mi się juz co 80km.... według komputera parametry jego były w normie.
    Rogal podczas chipu mówił, że po propstu mogła być popękana ceramika i dlatego tak się działo, poza tym mając dpfa miałem okopcone koncówki wydechu. Nie tak baedzo jak bez dpfa ale były.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Żeby nie zakładać nowego identycznego wątku pozwolę sobie podłączyć się do tematu.

    Pacjent to moje A4 B8 CJCA MY2103. W mojej ocenie autko jest zbyt żwawe jak serię czyli 143hp, dzisiejsza wizyta na hamowni potwierdziła, jest 170,1 hp/396 Nm. Dodatkowo tuner  mówił o EGT i zbyt wysokiej temperaturze spalin w okolicy 4000 rpm dlatego widać chyba ograniczenie dawki, ale dla mnie to nie problem, bo nie jeżdżę z taką prędkością przelotową, aby trzymać RPM w okolicy 4000 na dłuższą metę. Rodzi się teraz pytanie - to jest seria czy program? W PL auto nie miało robione programu, potwierdza to poprzednia właścicielka, w DE autko jeździło w firmie, czyżby "Hans" zafundował sobie chipa? Tak na marginesie to wykres doopiasty 😞

    Zastanawiam się czy poprawiać program czy zostawić ..hmm...

    EIWZfE9.jpg

    hamowany w http://www.powerchip.pl/

     

     

    Edytowane przez Charls

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)
    7 godzin temu, Charls napisał:

    Rodzi się teraz pytanie - to jest seria czy program?

    a loga ciężko zrobić ? byłeś w zakładzie to czemu nie sprawdzili ?

    7 godzin temu, Charls napisał:

    ale dla mnie to nie problem, bo nie jeżdżę z taką prędkością przelotową, aby trzymać RPM w okolicy 4000 na dłuższą metę

    dla Ciebie może i nie ale dla silnika już tak, z resztą widać że soft jest z d*py. Wystarczy parę sekund.

     

     

    Edytowane przez marcin4x4

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Sorry ale twoja wypowiedź nic nie wnosi sensownego,  pytałeś się silnika że źle się czuje czy jak? Tyle to ja tez wiem. Poza tym oczywiście że logi byly. Z tym parę sekund to poleciałes po całości, na pewno nie w tym programie

     

    Wniosek jest taki że soft do korekty i szkoda bić pianę na mądrzejsze lub głupsze rozprawki

    Edytowane przez Charls

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    13 minut temu, Charls napisał:

    pytałeś się silnika że źle się czuje czy jak?

    gdyby umiał mówić to by Cie dawno zbeształ

    14 minut temu, Charls napisał:

    Poza tym oczywiście że logi byly 

    w nich znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie, my z fusów nie wróżymy....

    20 minut temu, Charls napisał:

    Sorry ale twoja wypowiedź nic nie wnosi sensownego

    wybacz, nie wiedziałem że jesteś totalnym noobem, myślałem że ogarniasz podstawy. Czego konkretnie nie rozumiesz ??

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    11 godzin temu, Charls napisał:

    Żeby nie zakładać nowego identycznego wątku pozwolę sobie podłączyć się do tematu.

    Pacjent to moje A4 B8 CJCA MY2103. W mojej ocenie autko jest zbyt żwawe jak serię czyli 143hp, dzisiejsza wizyta na hamowni potwierdziła, jest 170,1 hp/396 Nm. Dodatkowo tuner  mówił o EGT i zbyt wysokiej temperaturze spalin w okolicy 4000 rpm dlatego widać chyba ograniczenie dawki, ale dla mnie to nie problem, bo nie jeżdżę z taką prędkością przelotową, aby trzymać RPM w okolicy 4000 na dłuższą metę. Rodzi się teraz pytanie - to jest seria czy program? W PL auto nie miało robione programu, potwierdza to poprzednia właścicielka, w DE autko jeździło w firmie, czyżby "Hans" zafundował sobie chipa? Tak na marginesie to wykres doopiasty 😞

    Zastanawiam się czy poprawiać program czy zostawić ..hmm...

    EIWZfE9.jpg

    hamowany w http://www.powerchip.pl/

    auto po sofcie, ale jak widac po wykresie MO dośc lipnym bo spada juz przy 2000 obr/min

    zrób logi i daj komuś konkretnemu program do poprawki

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Krzywe szły agresywnie ale fajnie,  proponuję zacząć od porządnej diagnostyki.

    BTW: EGT to właśnie temperatura spalin 😅

    Edytowane przez marcin4x4

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)
    10 godzin temu, Dev napisał:

    auto po sofcie, ale jak widac po wykresie MO dośc lipnym bo spada juz przy 2000 obr/min

    zrób logi i daj komuś konkretnemu program do poprawki

    Zgadza się, gołym okiem widać lipę aczkolwiek od kilku lat auto jeździ bez żadnych problemów, ma 195 tys km. jedynym byl wysprzeglik skrzyni biegów. Logowałem go VCDS pod kątem ciśnienia doładowania to ładnie turbo trzymało w całym zakresie, bez spadków i przeladowań, korekcje wtryskiwaczy na poziomie 1 - 0,10 mg/suw, 2 - 0,03 mg/suw, 3 - 0,15 mg/suw i 4 - 0,28mg/suw, synchronizacja - 3, masa sadzy w DPF 22 gramy.  Pytaniem o soft czy serię chciałem niektórych zachęcić do dyskusji bo wiadome jest że to nie seria, ale cóż, fora rządzą się swoimi prawami i zawsze ktoś musi chcieć  zabłysnąć przed kimś, ja mam 50tke na karku, wolę stonowane dyskusje. Mapę poprawie ale to nie temat na cito, a jeśli już to najpewniej wpierw zrobię akcje serwisową w związku z afera spalinową. Po prostu liczyłem na jakąś pozytywną radę 

    Edytowane przez Charls

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)
    1 godzinę temu, marcin4x4 napisał:

    Krzywe szły agresywnie ale fajnie,  proponuję zacząć od porządnej diagnostyki.

    BTW: EGT to właśnie temperatura spalin 😅

    porządna diagnostyka była, parametry w normie, zapomniałem tylko wyżej napisać, że dawka dochodzi maksymalnie do 77 mg

    widzę że wyzywasz mnie od totalnych nobów, widzę również że mieszkamy zapewne niedaleko siebie, może więc się spotkajmy i powiesz mi to w cztery oczy? Zapraszam, dla gości miłych drzwi u mnie są zawsze otwarte

    BTW: wiem co to EGT, 

    Edytowane przez Charls

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    1 godzinę temu, Charls napisał:

    porządna diagnostyka była, parametry w normie, zapomniałem tylko wyżej napisać, że dawka dochodzi maksymalnie do 77 mg

    widzę że wyzywasz mnie od totalnych nobów, widzę również że mieszkamy zapewne niedaleko siebie, może więc się spotkajmy i powiesz mi to w cztery oczy? Zapraszam, dla gości miłych drzwi u mnie są zawsze otwarte

    BTW: wiem co to EGT, 

    Zapomnij o sofcie z afery spalinowej. Po pierwsze program Ci zniknie po drugie auta więcej palą i egr-y siadają.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    wiem, wiem, ale jak mam robić nowy program to może warto zaliczyć tę akcję serwisową a potem od razu na nowy program pojechać, przynajmniej nie będzie mnie już na liście do przeprowadzenia tej akcji 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    14 minut temu, Charls napisał:

    wiem, wiem, ale jak mam robić nowy program to może warto zaliczyć tę akcję serwisową a potem od razu na nowy program pojechać, przynajmniej nie będzie mnie już na liście do przeprowadzenia tej akcji 

    To bardzo dobry pomysł, ps jak będziesz robił program to pogadaj z tunerem o wyłączeniu egr dpf podobno dłużej żyje. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    10 minut temu, Kodzak33 napisał:

    To bardzo dobry pomysł, ps jak będziesz robił program to pogadaj z tunerem o wyłączeniu egr dpf podobno dłużej żyje. 

    pomyślę, zapytam tunera. ten program jakiś dziwny jest, gotowce z reguły dowalają koksu a tutaj tego nie widać. 

    Program zawsze robię http://powerchip.pl/ już trzy razy robiłem, ostatnio BMW e84 2.0D N47 i tutaj było znacznie lepiej

    ba5f2bd43ea5052050365f5c7eb.png

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    16 minut temu, Charls napisał:

    pomyślę, zapytam tunera. ten program jakiś dziwny jest, gotowce z reguły dowalają koksu a tutaj tego nie widać. 

    Program zawsze robię http://powerchip.pl/ już trzy razy robiłem, ostatnio BMW e84 2.0D N47 i tutaj było znacznie lepiej

    ba5f2bd43ea5052050365f5c7eb.png

    Poszukaj lepszego tunera z jakiej jesteś okolicy? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    1 godzinę temu, Charls napisał:

    wiem, wiem, ale jak mam robić nowy program to może warto zaliczyć tę akcję serwisową a potem od razu na nowy program pojechać, przynajmniej nie będzie mnie już na liście do przeprowadzenia tej akcji 

    Jak chcesz zaliczyć akcję serwisową skoro masz silnik z wykastrowanym DPFem ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nie bardzo rozumiem twoje spostrzeżenie, DPF jest i jest sprawny 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    1 godzinę temu, Kodzak33 napisał:

    Poszukaj lepszego tunera

    p. Paweł jest dobry w tym co robi

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)
    8 godzin temu, Charls napisał:

    porządna diagnostyka była, parametry w normie, zapomniałem tylko wyżej napisać, że dawka dochodzi maksymalnie do 77 mg

    tia, parametry w normie tylko silnik puchnie. 😅

    8 godzin temu, Charls napisał:

    Pytaniem o soft czy serię chciałem niektórych zachęcić do dyskusji bo wiadome jest że to nie seria, ale cóż, fora rządzą się swoimi prawami i zawsze ktoś musi chcieć  zabłysnąć przed kimś, ja mam 50tke na karku, wolę stonowane dyskusje. Mapę poprawie ale to nie temat na cito, a jeśli już to najpewniej wpierw zrobię akcje serwisową w związku z afera spalinową. Po prostu liczyłem na jakąś pozytywną radę 

    Popracuj nad logiką wypowiedzi... serio, ludzie nie są tępi i widzą że swoje wypowiedzi dopasowujesz do rozwoju dyskusji, tu nikt nie chce i nie musi być górą więc po co takie zagrania? Ja od początku zareagowałem na Ciebie negatywnie, już po pierwsze wypowiedzi widać że kręcisz.

    Skoro wszystko wiesz, to po co piszesz ? co my Ci mamy doradzić ? Wiesz jakie masz parametry więc wiesz że masz chipsa a mimo to pytasz na forum czy to jest soft ? potem stwierdzasz że to oczywiste... za głupi jestem na Twoją logikę.

    6 godzin temu, Charls napisał:

    wiem, wiem, ale jak mam robić nowy program to może warto zaliczyć tę akcję serwisową a potem od razu na nowy program pojechać, przynajmniej nie będzie mnie już na liście do przeprowadzenia tej akcji 

    poproś tunera o update do najnowszego softu, z resztą tam gdzie byłeś i tak często masz inne wersje.

    5 godzin temu, Charls napisał:

    pomyślę, zapytam tunera. ten program jakiś dziwny jest, gotowce z reguły dowalają koksu a tutaj tego nie widać. 

    prawie 400nm przy 2000rpm ale nie koksu nie ma.. po za tym popatrzmy np tutaj http://gregor10.pl/tag/cjca/

    W tej generacji nie ma czegoś takiego jak gotowce, darmowe softy to takie gdzie ktoś coś próbuje udaje ze robi i daje komuś na test. Softy znane jako gotowce do starszych jednostek to często % narzut i tyle, żadnego koksu, względnie bezpieczne. Soft z BMW ma jakiś problem.

    3 godziny temu, Charls napisał:

    p. Paweł jest dobry w tym co robi

    i tego się trzymaj.... albo posłuchaj dobrych rad (o które rzekomo prosiłeś).

     

     

     

     

    Edytowane przez marcin4x4

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Nie szkoda ci czasu i klawiatury chłopaku?  Bo mi już się z tobą nie chce gadać. Ale forumowe trole tak mają 

     

    na szczęcie jest funkcja ignorowania użytkownika, na razie

    Edytowane przez Charls

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    2 godziny temu, Charls napisał:

    Nie szkoda ci czasu i klawiatury chłopaku?  Bo mi już się z tobą nie chce gadać. Ale forumowe trole tak mają 

     

    na szczęcie jest funkcja ignorowania użytkownika, na razie

    😂😅 Ty serio myślisz że tak idiotyczne teksty robią na kimś wrażenie ? 

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    23 godziny temu, Charls napisał:

    Nie bardzo rozumiem twoje spostrzeżenie, DPF jest i jest sprawny 

    Sorry, nie zauważyłem że to nie Ty jesteś autorem posta.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dobrze Ci Marcin napisał, skoro był robiony log to od razu widać co była zmieniane w sofcie i jak to wygląda jakościowo.  

    Nie mam dobrych doświadczeń z niemieckimi softami, nawet tych znanych marek. 

    O co ta cała afera? Bo napisał wprost?  Lepiej tak niż 3 strony gdybania co może być.

    Jak nie ma interfejsu i kabla to warto kupić bo z vagiem często się on przydaje :)

      

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    2 2

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.