piti82 Opublikowano 13 Grudnia 2017 Opublikowano 13 Grudnia 2017 Witam!Dziś zauważyłem że podczas nagrzewania wskazówka temperatury płynu na zegarach dobije do 90°C to na vagu jest 80°C, następnie na vagu temperatura dalej rośnie ale na zegarach już stoi.Dodam że do 70°C temperatury się pokazywają.Spotkał się już ktoś z czymś takim? Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
bobikos Opublikowano 14 Grudnia 2017 Opublikowano 14 Grudnia 2017 Wszystko jest ok. Tak są zaprogramowane zegary.Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
was002 Opublikowano 14 Grudnia 2017 Opublikowano 14 Grudnia 2017 (edytowane) ja po chwili główkowania i patrząc na logi doszedłem do takiego wniosku, że skoro temperatura w takim samochodzie cały czas się zmienia, skacze pomiędzy 70 a 110 bo taka jest charakterystyka układu chłodzenia - to 90 stopni na wskaźniku to dla spokoju ducha zrobili tak, że wskazówka po osiągnięciu temperatury optymalnej ląduje w środku skali i ma "zaprogramowaną" bardzo dużą bezwładność, żeby niepotrzebnie nie irytować kierowcy który by z kolei zaczął dzwonić do serwisu i prosić o wymianę samochodu na nowy ;-) edit: nissany, niektóre ople i małe toyoty czy hondy w ogóle nie mają wskaźnika temperatury, tylko wskaźnik "zimny - nie pałuj". W RSie chociaż wskaźnik jest, nigdy nie pokazuje więcej niż 90, a dopóki nie osiągnie 70 auto nie kręci się powyżej 5000rpm... Edytowane 14 Grudnia 2017 przez was002
piti82 Opublikowano 14 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2017 Dzięki za odpowiedź[emoji6]Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się