Salas_ Opublikowano 23 Grudnia 2017 Opublikowano 23 Grudnia 2017 Witam. Zapalała mi się spirala - kontrolka świec podczas jazdy i samochód nie miał mocy. Przechodził w tryb awaryjny i odłączało turbo... Pomagało ponowne zgaszenie i odpalenie silnika. Dzisiaj podłączyłem komputer i oto takie błędy... Hmm? Skrobnięte z Szajsunga S7
ecobuda Opublikowano 23 Grudnia 2017 Opublikowano 23 Grudnia 2017 Pierwszy błąd to prawdopodobnie przeładowanie albo niedoładowanie turbiny. Zmienna geometria do czyszczenia, albo zaworek n75 do wymiany. Drugi błąd to błąd od immobilajzera, nie ma nic wspólnego ze spadkiem mocy i spiralką. Wykasuj i sprawdź czy powróci. I wesołych świąt[emoji2] Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
Salas_ Opublikowano 25 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2017 Pierwszy błąd to prawdopodobnie przeładowanie albo niedoładowanie turbiny. Zmienna geometria do czyszczenia, albo zaworek n75 do wymiany. Drugi błąd to błąd od immobilajzera, nie ma nic wspólnego ze spadkiem mocy i spiralką. Wykasuj i sprawdź czy powróci. I wesołych świąt[emoji2] Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka Dziękuję za odpowiedź! Również życzę Wesołych Świąt Bożego Narodzenia i Szczęśliwego Nowego Roku! Skrobnięte z Szajsunga S7
Salas_ Opublikowano 27 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2017 Może ma ktoś jakiś fajny poradnik jak się dostać do tego i ładnie wyczyścić? Oznaczenie silnika BPW. Trochę w kijowym miejscu to jest [emoji29]Skrobnięte z Szajsunga S7
piotrsob1 Opublikowano 27 Grudnia 2017 Opublikowano 27 Grudnia 2017 Jeżeli pod autem nie widać wycieków po dłuższym postoju to nic bym nie ruszał. Jak zostawia plamy na podłożu to umyć silnik , znaleźć nieszczelność i uszczelnić
Salas_ Opublikowano 27 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2017 Jeżeli pod autem nie widać wycieków po dłuższym postoju to nic bym nie ruszał. Jak zostawia plamy na podłożu to umyć silnik , znaleźć nieszczelność i uszczelnić Trzy razy miałem spadek mocy podczas jazdy, ikonka świec... Więc jak mam tego nie ruszać? To moje bezpieczeństwo - będę wyprzedzał i nagły spadek mocy... Myśleć nawet nie chcę.Co wycieki mają do mojego błędu tak w ogóle? Skrobnięte z Szajsunga S7
Lisu99 Opublikowano 27 Grudnia 2017 Opublikowano 27 Grudnia 2017 U mnie przed chwilą pojawił się ten problem, z tym zę zaraz po odpaleniu silniką, wchodzi na delikatnie wyższe obroty, z 950 na 1050 i pedał gazu mozna wciskać do woli-brak reakcji. Nic jeszcze nie sprawdzałem.
piotrsob1 Opublikowano 28 Grudnia 2017 Opublikowano 28 Grudnia 2017 (edytowane) 7 godzin temu, Salas_ napisał: Trzy razy miałem spadek mocy podczas jazdy, ikonka świec... Więc jak mam tego nie ruszać? To moje bezpieczeństwo - będę wyprzedzał i nagły spadek mocy... Myśleć nawet nie chcę. Co wycieki mają do mojego błędu tak w ogóle? Nawet mi do głowy nie przyszło patrząc na to zdjęcie , że chodzi Ci o czyszczenie zmiennej geometrii Odpowiadałem na szybko bez wczytywania się we wcześniejsze Twoje posty A do trybu awaryjnego wycieki mają się nijak , to nie ich wina . Jak wyciągniesz filtr powietrza z całą obudową i masz dostęp do podnośnika lub kanału to wyciągnięcie turbiny jest do zrobienia Nie przypominam sobie jakiegoś fotostory czyszczenia turba z BPW , tutaj masz link do Golfa : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=373199 Jak wrzuciłem zapytanie na YT to wyskoczyło tyle filmików : https://www.youtube.com/results?search_query=czyszczenie+turbo+1.9+tdi W jakich warunkach łapie tryb awaryjny , przy mocnym deptaniu czy spokojnej jeździe ? Edytowane 28 Grudnia 2017 przez piotrsob1
Salas_ Opublikowano 28 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2017 [emoji3][emoji3][emoji3] Nawet mi do głowy nie przyszło patrząc na to zdjęcie , że chodzi Ci o czyszczenie zmiennej geometrii [emoji14] Odpowiadałem na szybko bez wczytywania się we wcześniejsze Twoje posty A do trybu awaryjnego wycieki mają się nijak , to nie ich wina . Jak wyciągniesz filtr powietrza z całą obudową i masz dostęp do podnośnika lub kanału to wyciągnięcie turbiny jest do zrobienia Nie przypominam sobie jakiegoś fotostory czyszczenia turba z BPW , tutaj masz link do Golfa :http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=373199 Jak wrzuciłem zapytanie na YT to wyskoczyło tyle filmików :https://www.youtube.com/results?search_query=czyszczenie+turbo+1.9+tdi W jakich warunkach łapie tryb awaryjny , przy mocnym deptaniu czy spokojnej jeździe ? Hehe, zdarza się Trzy razy mi złapał tryb awaryjny, mryganie spiralki i wszystkie w trasie... Zatrzymałem się, wyłączyłem silnik, po chwili odpaliłem ponownie i problemu nie było. Wtedy raczej jechałem równym tempem. Samochod mam od 2 miesięcy - ostatnio rozrusznik zrobiłem, bo miał zawachanie podczas odpalania - mimo iż w starym szczotki były praktycznie jak nowe, przy okazji węże skrócilem po 1-1,5 cm przy filtrze paliwa, bo się pocily lekko + nowe zaciski + nowy trójnik przy filtrze Boscha kupiłem, odpalal normalnie od strzała, następnie miałem 2 dni problem z odpaleniem, myślałem, że się zapowietrzyl, zrobiłem +- 500 km bez problemów z odpaleniem i na dniach problem wrócił... Pierwsze odpalenie jest masakrycznie na 2 - 3 raty muszę je rozkładać :/ wczoraj próbowałem odpowietrzyc układ i zaraz idę zobaczyć jak dzisiaj z odpaleniem będzie... Przy zapłonie pompka normalnie podaje paliwo... Skrobnięte z Szajsunga S7
piotrsob1 Opublikowano 28 Grudnia 2017 Opublikowano 28 Grudnia 2017 Na wszelki wypadek może zacznij od filterka na N75, jak nie pomoże to dopiero wytargaj turbinę : 1
Salas_ Opublikowano 28 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2017 Na wszelki wypadek może zacznij od filterka na N75, jak nie pomoże to dopiero wytargaj turbinę : Dokładniej N75 jest w którym miejscu? Skrobnięte z Szajsunga S7
piotrsob1 Opublikowano 28 Grudnia 2017 Opublikowano 28 Grudnia 2017 Znajdziesz go w tym samym miejscu co w tym Pasku : 1
Salas_ Opublikowano 28 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2017 Znajdziesz go w tym samym miejscu co w tym Pasku : Dziękuję! [emoji482]Skrobnięte z Szajsunga S7
Salas_ Opublikowano 11 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2018 Jutro chcę zacząć działać: czyszczenie filtra N75 + czyszczenie geometrii + no właśnie... Gdy dodaje gazu od 2 tysięcy obrotów do niecałych 3 coś mi śwista, ale po chwili przestaje - czyli to może być problem, że mam przeładowanie lub niedoładowanie turbiny. Jak myślicie na czym może być nieszczelność?Zrobię to wszystko od góry czy będę potrzebował kanał? Skrobnięte z Szajsunga S7
ecobuda Opublikowano 11 Stycznia 2018 Opublikowano 11 Stycznia 2018 Dziwne świsty mogą też być przy zapieczonej geometrii. Wyczyść turbine i zobaczysz co się będzie działo. Jak rozbierzesz turbo zrób fotki przed czyszczeniem i wrzuć na forum. Kanał by się przydał.Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka 1
Salas_ Opublikowano 11 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2018 Dziwne świsty mogą też być przy zapieczonej geometrii. Wyczyść turbine i zobaczysz co się będzie działo. Jak rozbierzesz turbo zrób fotki przed czyszczeniem i wrzuć na forum. Kanał by się przydał.Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu TapatalkaAha. To wyczyszczę i zobaczę, czy nadal świst będzie. Kanał mogę mieć, ale wolę wszystko zrobić przy domu, żeby mieć dostęp do 'wszystkiego'. Dam radę od góry to zrobić, czy to będzie męczarnia?Turbo jest nowe ma z 20 tysięcy km zrobionych - wcześniej jeździła samochodem jedna kobieta 10 lat i może przez te 20 tysi jeździła jak 'muł' i naszło syfu. Skrobnięte z Szajsunga S7
ecobuda Opublikowano 11 Stycznia 2018 Opublikowano 11 Stycznia 2018 Aha. To wyczyszczę i zobaczę, czy nadal świst będzie. Kanał mogę mieć, ale wolę wszystko zrobić przy domu, żeby mieć dostęp do 'wszystkiego'. Dam radę od góry to zrobić, czy to będzie męczarnia?Turbo jest nowe ma z 20 tysięcy km zrobionych - wcześniej jeździła samochodem jedna kobieta 10 lat i może przez te 20 tysi jeździła jak 'muł' i naszło syfu. Skrobnięte z Szajsunga S7Bardzo możliwe. Jest jedna śruba od wydechu za turbiną do której ciężko się dostać. Ewentualnie lewar, coś pod koło i pod auto się wczołgasz.Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
Salas_ Opublikowano 29 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2018 Świst - przyczyna zapewne widoczna na zdjęciu.Błąd? Pod koniec użytkowania tego samochodu wymieniona została turbina na nową i chwilę później urodziło się jej dziecko i musiała go trochę przymulić - geometria do czyszczenia była.Swoją drogą założyli nowe turbo na starych podkładkach... Ahh Ci Francuzi, tragedia.Pozdrawiam Skrobnięte z Szajsunga S7
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się