Ravitix Posted December 26, 2017 Posted December 26, 2017 Witam toż w mojej b6 wystąpił taki problem film z internetu bo i tak mam takie same objawy od czego to moze byc dodam maglownica nie cieknie pyzatym była regenerowana 7 k przebiegu temu
Big Lebowski Posted December 26, 2017 Posted December 26, 2017 Witam toż w mojej b6 wystąpił taki problem film z internetu bo i tak mam takie same objawy od czego to moze byc dodam maglownica nie cieknie pyzatym była regenerowana 7 k przebiegu temu Cześć, a sprawdzałeś stan płynu w układzie? Podobny dźwięk miałem w swojej Audi 80, gdy miałem rozwalona pompę wspomagania-płyn wydostawał się na zewnątrz (wyciekał) i jego brak powodował właśnie takie piszczenie.
Ravitix Posted December 27, 2017 Author Posted December 27, 2017 Dodam też że siedziałem trochę przy mojej niuni aby dowiedzieć się od czego to to w czasie jazdy po nie równej drodze trzeszczy to jakby to padł amortyzator lub wahacz jakiś więc co powiecie o tym??
jospethe Posted December 27, 2017 Posted December 27, 2017 (edited) Któryś wahacz prawdopodobnie się kończy. Edited December 27, 2017 by jospethe
piotrsob1 Posted December 27, 2017 Posted December 27, 2017 Dla mnie to typowy objaw zatartego sprzęgiełka jednokierunkowego alternatora. Powoduje ono drgania w układzie paska PK i jego piszczenie/skrzeczenie , szczególnie właśnie na postoju i biegu jałowym silnika podczas obciążania silnika przez wspomaganie kierownicy
kamil-vag Posted December 27, 2017 Posted December 27, 2017 W zwrotnicy są tuleje wahacza, które lubią się obrabiać, wydając przy tym tarcie, trzeszczenie itd. Można by sprawdzić:
Ravitix Posted December 28, 2017 Author Posted December 28, 2017 Byłem na stacji i sprawdzali mi zawieszenie chłop powiedział ze mam gume na wahaczu dolnym prostym rozwalona i żebym wymienił cały wahacz u powinno przestać jutro jade na zmianę bo nie mam podnośnika i powiem wam czy coś dało
Ravitix Posted January 6, 2018 Author Posted January 6, 2018 A wiec mam już zrobione wahacz wymieniony i już nie trzeszczy
MemberA4 Posted January 7, 2018 Posted January 7, 2018 też tak miałem i również to był wahacz tylko że górny, więc jak zacznie coś skrzypieć to warto najpierw wahacze sprawdzić u mnie np jak podniosłem koła do góry skrzypienie ustepowało i tak doszedłem co to było
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now