Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 TDI PROŚBA O ANALIZE LOGÓW


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam , miałem problem z turbiną a dokładniej z przeładowaniem auto wchodziło w tryb Awaryjny ,  zdemontowałem turbinę w celu czyszczenia ale okazało się że nie ma co tam czyścic bo jest czyściutka. Po złożeniu o dziwo już nie wchodzi w tryb awaryjny ale  jak dla mnie auto jakoś dziwnie ciągnie jakby słabiej proszę o analize logów :

LOGI BLOK 011

LOGI BLOK 003

Z góry dziękuje za zainteresowanie i proszę o wybaczenie jakichś błędów jestem tu nowy :P

Edytowane przez nieznajomynie69
Opublikowano

Dałeś nowe uszczelki pod turbo, kolektor ? Dalej lekko przeładowuje, ale ucieka też gdzieś MAF, zrób razem 003+008+011 bo nie wiem czy Ci nawet dawki nie będzie ciął...

Opublikowano

Uszczelki niestety zostały stare bo nie zaopatrzyłem się w nie przed świętami , jutro zamówię nowe wstawię w weekend i podeślę logi , dzięki za odpowiedź. 

Opublikowano

według mnie coś już nie halo jest z wirnikiem bo ma tendencje do przeładowania wraz ze wzrostem predkości obrotowej silnika , czyli n75 nie daje rady wysterowac doladowania przy duży przepływie spalin

Opublikowano

Ogólnie wydaje mi się że te turbo było regenerowane bądź mało zużyte bo nie było żadnych problemów z otwarciem muszli a w środku dosłownie wystarczyło ja przeczyscic suchym pędzelkiem i wyglądała jak nowa, po weekendzie dam logi po wymianie uszczelek.

Opublikowano

Dalej przeładowuje do tego MAF Ci tnie dawkę...

Opublikowano (edytowane)

Co może być w takim razie nie tak ? 

ps.dodam jeszcze że lubi mocno zadymić jak depne naprawdę mocno 

Edytowane przez nieznajomynie69
dodanie informacji
Opublikowano

Geometria nie może zbić cisnienia na wyższych obrotach. Coś z gruchą było ruszane? Turbina na pewno dobrze złożona? Od przepływki do muszli turbiny nie ma nieszczelności czy coś?

Opublikowano (edytowane)

Wezyki sprawdzone wakumetrem trzyma ciśnienie,  głuchy nie ruszałem , turbina napewno dobrze złożona a tutaj logi najnowsze Po wymianie wszystkich przewodów podcisnienia :

http://vaglogi.pl/log-003_008_011_A5tzS.html

Edit:podmienialem zaworki n75 z n18 to samo przeladowuje jakieś sugestie panowie :(

Edytowane przez nieznajomynie69
Opublikowano

Patrząc na logi i porównując z moim avg w kanale 008 mam mniejsza dawke wedle momentu(srodkową) a ja chyba ustala program,mozliwe ze miales coś grzebane w sofcie

Opublikowano

Masz na myśli że ktoś zmieniał mapę ? Nie wiem już co robić z tym autem ... 

Opublikowano (edytowane)

W seryjnym sofcie i sprawna przeplywka komputer powinien wybierac dawke momentu czyli srodkową,ktora w seryjnej mapie jest na poziome 43-39 mg przynajmniej u mnie tak jest

http://vaglogger.apphb.com/log/5a51493e60f7f85a48d23300?AuthKey=34e970e055b1431d8536e83b67d98f3a

Edytowane przez stanek90
Opublikowano

A czy możliwe jest że przeładowanie to efekt "podkręcenia" tej śrubki regulacji na turbinie ?  

Opublikowano

po takim logu nie miales trybu awaryjnego??

Opublikowano

był tryb awaryjny i błąd w VAGu ale to wiadomo który przeładowanie ,  nie mam pojęcia co tam się dzieje na dniach podmieniam zaworek od innego auta jeśli nic nie da to idzie cała turbina na podmiane bo już nie mam pomysłów .

-turbina czyszczona (dobrze złożona)

-przewody wymienione (sprawdzane wakumetrem trzyma podcisnienie)

-n75 zamieniany z n18 (na dniach n75 z innego samochodu dla pewnośći)

-gruszka trzyma ciśnienie 

-sztanga chodzi lekko ruch ok 1,5 cm

Jakieś sugestie pomysły panowie ?

Opublikowano

Zaznacz na próbę położenie na sztandze i wydłuż o pół-jeden obrotu... Ciekawe czy ogranicznika nikt nie ruszał...

Opublikowano

Panowie problem rozwiązany ponownie rozkręciłem turbo i potraktowałem miekką "mosiężną" szczotką drucianą na wkrętarce moje ostatnie czyszczenie nie było dostateczne także polecam ten sposób jakby ktoś miał problem z przeładowaniem jak widać nie wystarczy tu pędzelek i benzyna a mocniejsze środki lekko przeładowuje przy wysokich obrotach ale podejrzewam że ma to związek z nowym programem który ktoś kiedyś tam wsadził zapewne podkręcając minimalnie turbo nie wyrzuca mi już trybu awaryjnego i o to chodziło , dzięki wszystkim za zainteresowanie i poświęcony czas , POZDRO ! :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...