nieznajomynie69 Opublikowano 28 Grudnia 2017 Opublikowano 28 Grudnia 2017 (edytowane) Witam , miałem problem z turbiną a dokładniej z przeładowaniem auto wchodziło w tryb Awaryjny , zdemontowałem turbinę w celu czyszczenia ale okazało się że nie ma co tam czyścic bo jest czyściutka. Po złożeniu o dziwo już nie wchodzi w tryb awaryjny ale jak dla mnie auto jakoś dziwnie ciągnie jakby słabiej proszę o analize logów : LOGI BLOK 011 LOGI BLOK 003 Z góry dziękuje za zainteresowanie i proszę o wybaczenie jakichś błędów jestem tu nowy Edytowane 28 Grudnia 2017 przez nieznajomynie69
kamil-vag Opublikowano 28 Grudnia 2017 Opublikowano 28 Grudnia 2017 Dałeś nowe uszczelki pod turbo, kolektor ? Dalej lekko przeładowuje, ale ucieka też gdzieś MAF, zrób razem 003+008+011 bo nie wiem czy Ci nawet dawki nie będzie ciął...
nieznajomynie69 Opublikowano 28 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2017 Uszczelki niestety zostały stare bo nie zaopatrzyłem się w nie przed świętami , jutro zamówię nowe wstawię w weekend i podeślę logi , dzięki za odpowiedź.
dieselchip_ Opublikowano 28 Grudnia 2017 Opublikowano 28 Grudnia 2017 według mnie coś już nie halo jest z wirnikiem bo ma tendencje do przeładowania wraz ze wzrostem predkości obrotowej silnika , czyli n75 nie daje rady wysterowac doladowania przy duży przepływie spalin
nieznajomynie69 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2017 Ogólnie wydaje mi się że te turbo było regenerowane bądź mało zużyte bo nie było żadnych problemów z otwarciem muszli a w środku dosłownie wystarczyło ja przeczyscic suchym pędzelkiem i wyglądała jak nowa, po weekendzie dam logi po wymianie uszczelek.
nieznajomynie69 Opublikowano 31 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2017 Witam , Uszczelki wymienione wszystko złożone tutaj logi: Logi 003, 008, 011
kamil-vag Opublikowano 31 Grudnia 2017 Opublikowano 31 Grudnia 2017 Dalej przeładowuje do tego MAF Ci tnie dawkę...
nieznajomynie69 Opublikowano 31 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2017 (edytowane) Co może być w takim razie nie tak ? ps.dodam jeszcze że lubi mocno zadymić jak depne naprawdę mocno Edytowane 31 Grudnia 2017 przez nieznajomynie69 dodanie informacji
karaluch8 Opublikowano 3 Stycznia 2018 Opublikowano 3 Stycznia 2018 Geometria nie może zbić cisnienia na wyższych obrotach. Coś z gruchą było ruszane? Turbina na pewno dobrze złożona? Od przepływki do muszli turbiny nie ma nieszczelności czy coś?
nieznajomynie69 Opublikowano 3 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2018 (edytowane) Wezyki sprawdzone wakumetrem trzyma ciśnienie, głuchy nie ruszałem , turbina napewno dobrze złożona a tutaj logi najnowsze Po wymianie wszystkich przewodów podcisnienia : http://vaglogi.pl/log-003_008_011_A5tzS.html Edit:podmienialem zaworki n75 z n18 to samo przeladowuje jakieś sugestie panowie Edytowane 3 Stycznia 2018 przez nieznajomynie69
stanek90 Opublikowano 4 Stycznia 2018 Opublikowano 4 Stycznia 2018 Patrząc na logi i porównując z moim avg w kanale 008 mam mniejsza dawke wedle momentu(srodkową) a ja chyba ustala program,mozliwe ze miales coś grzebane w sofcie
nieznajomynie69 Opublikowano 6 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2018 Masz na myśli że ktoś zmieniał mapę ? Nie wiem już co robić z tym autem ...
stanek90 Opublikowano 6 Stycznia 2018 Opublikowano 6 Stycznia 2018 (edytowane) W seryjnym sofcie i sprawna przeplywka komputer powinien wybierac dawke momentu czyli srodkową,ktora w seryjnej mapie jest na poziome 43-39 mg przynajmniej u mnie tak jest http://vaglogger.apphb.com/log/5a51493e60f7f85a48d23300?AuthKey=34e970e055b1431d8536e83b67d98f3a Edytowane 6 Stycznia 2018 przez stanek90
nieznajomynie69 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2018 A czy możliwe jest że przeładowanie to efekt "podkręcenia" tej śrubki regulacji na turbinie ?
nieznajomynie69 Opublikowano 15 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2018 Panowie po wymiane przewodów podciśnienia jest jeszcze gorzej może ktoś zerknąć ? http://vaglogi.pl/log-011_EkSjG.html
stanek90 Opublikowano 16 Stycznia 2018 Opublikowano 16 Stycznia 2018 po takim logu nie miales trybu awaryjnego??
nieznajomynie69 Opublikowano 16 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2018 był tryb awaryjny i błąd w VAGu ale to wiadomo który przeładowanie , nie mam pojęcia co tam się dzieje na dniach podmieniam zaworek od innego auta jeśli nic nie da to idzie cała turbina na podmiane bo już nie mam pomysłów . -turbina czyszczona (dobrze złożona) -przewody wymienione (sprawdzane wakumetrem trzyma podcisnienie) -n75 zamieniany z n18 (na dniach n75 z innego samochodu dla pewnośći) -gruszka trzyma ciśnienie -sztanga chodzi lekko ruch ok 1,5 cm Jakieś sugestie pomysły panowie ?
kamil-vag Opublikowano 17 Stycznia 2018 Opublikowano 17 Stycznia 2018 Zaznacz na próbę położenie na sztandze i wydłuż o pół-jeden obrotu... Ciekawe czy ogranicznika nikt nie ruszał...
nieznajomynie69 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2018 Panowie problem rozwiązany ponownie rozkręciłem turbo i potraktowałem miekką "mosiężną" szczotką drucianą na wkrętarce moje ostatnie czyszczenie nie było dostateczne także polecam ten sposób jakby ktoś miał problem z przeładowaniem jak widać nie wystarczy tu pędzelek i benzyna a mocniejsze środki lekko przeładowuje przy wysokich obrotach ale podejrzewam że ma to związek z nowym programem który ktoś kiedyś tam wsadził zapewne podkręcając minimalnie turbo nie wyrzuca mi już trybu awaryjnego i o to chodziło , dzięki wszystkim za zainteresowanie i poświęcony czas , POZDRO !
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się