Bartoszzz Opublikowano 6 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2019 Ja mialem tylko testowane zeliwnego chinczyka od turboworksa. Kolektor trzeba przy flanszy podszlifowac, bo zapiera o glowice, dodatkowo przykrecenie go to lekka mordega. Ogolnie po jakims czasie po pekal, flansza wygiela sie w banan. Ja osobiscie tego nie polecam. Lepsze juz z tego co czytalem sa kolektory barany z "nierdzewki" chinczyki ze scianka 2mm.
krzysiekml Opublikowano 6 Czerwca 2019 Opublikowano 6 Czerwca 2019 Dokładnie Bartek te zeliwniaki pod K03 to mega porażka, sam mam tego chinola z kwasowki z 1.5roku i jeszcze się trzyma
bartez90 Opublikowano 8 Czerwca 2019 Opublikowano 8 Czerwca 2019 Seryjna pompa paliwa obrabia te 280 km? Nie ma problemow?
Bartoszzz Opublikowano 9 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2019 Pompa nie ruszana. Obrabia jak trzeba.
Patryk94 Opublikowano 10 Czerwca 2019 Opublikowano 10 Czerwca 2019 Koni fajnie 280 ale niutka jak dla mnie mało, co do 205 opon to u mnie na 3cim biegu dym z pod kół, 225 lato dopiero jak cieple sa to 2gi bieg klei ale tylko w de .... w polsce slizgam sie na 3cim troche jeszcze. Nie myslales ograniczyc doladowanie na 1szym i 2gim biegu ?
Bartoszzz Opublikowano 10 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2019 (edytowane) Niutona jest dosc, nie ma co nadwyrezac sprzegla i silnika. Dla mnie nie ma sensu ograniczac doladowania, 2 bieg na dobrej oponie juz calkiem dobrze przenosi na suchym, a zima czy w deszczu wystarczyc odpowiednio deptac w pedal gazu. To jest auto daily, a nie na zawody (choc tu wystarczy zapodac dobrego semi slicka i jest cacy ) . Edytowane 10 Czerwca 2019 przez Bartoszzz
paolo555 Opublikowano 8 Lipca 2019 Opublikowano 8 Lipca 2019 W dniu 30.12.2017 o 20:42, Bartoszzz napisał: Kilka słów na wstępie. Po perypetiach z poprzednim stroicielem z dość znanej firmy mk2vrt vel. cieplak (NIE POLECAM), gdzie nie potrafiono wgrać poprawnego wsadu od AWT, nie poprawne skalibrowanie przepływki, problemy z obrotami, czekanie miesiącami na cokolwiek itd. Odezwałem się do kolegi z forum "Łukasz13". Omówiliśmy temat, ugadaliśmy się co do kasy i zabraliśmy za pracę. Łukasz zabrał się za modyfikację softu, a ja później tylko wgrywałem, testowałem i logowałem. Po kilku korektach wyszedł niżej zamieszczony wykres z hamowni. Kontakt, pomoc, cena itd. wszystko na plus u Łukasz13 Polecam. Lista modów: - turbo K03 hybryda - FMIC z orurowaniem - TIP - obudowa przepływki S3 - kolektor wydechowy chińczyk żeliwny - DP + wydech przelot 2,5cala - wtryski 440 - sprzęgło AWX Szukam kontaktu z łukaszem13. Kupiłem Audi a4 b6 1.8t avj i chciałem ja zmodyfikować. mam do niego kilka pytań mieszkam koło radoska...
przem8 Opublikowano 8 Lipca 2019 Opublikowano 8 Lipca 2019 Napisz mu pw. W czym problem? Prościej chyba nie można.
Bartoszzz Opublikowano 8 Lipca 2019 Autor Opublikowano 8 Lipca 2019 2 godziny temu, paolo555 napisał: Szukam kontaktu z łukaszem13. Kupiłem Audi a4 b6 1.8t avj i chciałem ja zmodyfikować. mam do niego kilka pytań mieszkam koło radoska... https://a4-klub.pl/profile/74674-łukasz13/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się