Dydki Opublikowano 31 Grudnia 2017 Opublikowano 31 Grudnia 2017 Witam szanowne grono. Posiadam silnik avj. Padła mi głowica mianowicie słaba kompresja. Za kilka dni ma mechanik ja zrzucić i zobaczyć czy opłaca się wgl ten silnik remontować czy raczej jego stan już jest opłakanym. I teraz moje pytanie gdyby doszło do tego że będę zmieniał silnik to jak to wygląda w przypadku zmiany na bfb bądź na bex. Jakie są różnice pomiędzy tymi silnikami i co w obu przypadkach oprócz słupków będę potrzebował. Domyślam się że przy opcji bfb będzie prościej ale jednak co w tym i w tym przypadku jest potrzebne prócz oczywiście słupka. Dziękuję że wszelkie info i szczęśliwego Nowego roku wszystkim życzę. ? 1
Dydki Opublikowano 31 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2017 10 minut temu, elmo814 napisał: słupek jest taki sam z bfb Czyli w przypadku bfb potrzebuję tylko komputer Tak?
Bromchit Opublikowano 31 Grudnia 2017 Opublikowano 31 Grudnia 2017 AVJ, BFB, AMB, BEX, wszystkie slupki są identyczne wkładasz i jeździsz. Sam jestem przed wymianą BEX na AVJ .
toman Opublikowano 31 Grudnia 2017 Opublikowano 31 Grudnia 2017 Ten sam temat przerabiałem w czerwcu tego roku. Tyle tylko, że ja wrzuciłem kompletny swap bexa z dsmic, turbo, kompem, osprzętem itd, a swój sprzedałem na graty, bo praktycznie na jedno mi wyszło cenowo :-)Wystarczy jeśli kupisz słupek, może być nawet AWT i przełożysz swój osprzęt.Różnice na jakie ja trafiłem, to inaczej poprowadzona odma (różni się też jednym króćcem kolektor ssący), żeby nie rozszczelnić układu, zostawiałem swoją sprężarkę klimy i okazało się, że bex ma innej wielkości koło, ale zostawiasz pasek avj i jest ok. Czujnik temperatury w dolocie ma inną wtyczkę, ale po prostu zostawiasz stary.. Te różnice podałem informacyjnie, ogólnie słupki plug&play :-)Wysłane z mojego MI 4W przy użyciu Tapatalka
Dydki Opublikowano 1 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2018 Panowie ale się wyraziłem. Bo jeżeli chciałbym zrobić swaga z avj na bfb lub bex i otrzymać te moc 163 bądź 190km. Co potrzebuję oprócz słupka i jak wygląda taka przekladka?
toman Opublikowano 1 Stycznia 2018 Opublikowano 1 Stycznia 2018 Bfb mechanicznie i w osprzęcie, to to samo tylko inny soft. Bex inne turbo, wtryski, soft, dwa intercoolery. Dlatego jeśli myślisz o późniejszym modzeniu i szukaniu turbo z bexa, to możesz kupić kompletny swap za około 3500 zł (więcej bym nie płacił), a swój silnik sprzedać na części i trochę się zwróci - pompa wspomagania, sprężarka klimy, alternator, turbo, ic i inne pierdoły. Jak będziesz chciał kupić coolery z bexa oddzielnie, to zapłacisz 600 zł, za turbo pewnie około 600-700 zł, wtryski 150-200 zł. My już piszemy o zmianie silnika, a jeszcze nie wiadomo co z Twoim tak naprawdę i ile będzie kosztować ewentualna naprawa.. [emoji3]Niezależnie od tego co wybierzesz, nie kupuj silnika w ciemno! Dużo jest wyjeżdżonych, z klepiącą głowicą. Musisz go posłuchać, zmierzyć kompresję. Dużo jest angoli na części.Wysłane z mojego MI 4W przy użyciu Tapatalka
Dydki Opublikowano 1 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2018 Właśnie najlepszy temat to chyba silnik z anglika. A w bex jak ze skrzynia podejdzie do mojej czy musi być inna? Z góry powiem że kurde akurat nie wiem jaka mam skrzynie w sensie jakie oznaczanie. Tak to 5 biegowy manual. No i mocowanie całego silnika łapy itp też są takie same prawda? Jutro bądź po jutrze zajmuje się moim silnikiem mechanik dlatego wszystko będzie wiadomo.
toman Opublikowano 1 Stycznia 2018 Opublikowano 1 Stycznia 2018 U siebie mam 5b z avj i to teraz najgorsza rzecz w moim aucie, bo jest koszmarnie krótka... Na trasie MASAKRA. Przy 150 KM z quattro miało to sens, ale teraz przy 220 KM brakuje 6 biegu, albo dłuższej 5 :-)Silniki są jak pisałem plug & play, nic nie trzeba przerabiać.Licz się tylko z tym, że może się okazać, że poduszki masz rozwalone i będziesz szkoda składać na starych.. że sprzęgło się kończy itp. Zawsze jakieś dodatkowe koszty dochodzą :-)Wysłane z mojego MI 4W przy użyciu Tapatalka
Dydki Opublikowano 1 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2018 No właśnie się zastanawiam czy w razie czego brać tego bex. Kilka aukcji znalazłem silniki do 3000zl jeszcze w samochodach. Narazie poczekam diagnozy wiadomo lepiej wiedzieć co się ma naprawione niż kupić kota w worku jednak.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się