gonzalez09 Opublikowano 19 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2018 15 godzin temu, piotrsob1 napisał: Nagraj film tak by było słychać te dźwięki i by było widać w jakiej sytuacji one występują .... Kolego coś takiego się dzieje jak depne przy 55 na 5, na samym początku to dobrze slychac 20181219_120404.mp4
gonzalez09 Opublikowano 19 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2018 15 godzin temu, piotrsob1 napisał: 20181219_120527.mp4
piotrsob1 Opublikowano 19 Grudnia 2018 Opublikowano 19 Grudnia 2018 (edytowane) No dostaje jakiejś telepawki, ale wciskanie gazu do dechy przy 55km/h i na piątym biegu nie jest dobrym pomysłem... Jak mam zamiar wcisnąć gaz w podłogę to wybieram taki bieg , by po wciśnięciu go obroty silnika nie były mniejsze niż 2000 Edytowane 19 Grudnia 2018 przez piotrsob1
gonzalez09 Opublikowano 19 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2018 Godzinę temu, piotrsob1 napisał: No dostaje jakiejś telepawki, ale wciskanie gazu do dechy przy 55km/h i na piątym biegu nie jest dobrym pomysłem... Jak mam zamiar wcisnąć gaz w podłogę to wybieram taki bieg , by po wciśnięciu go obroty silnika nie były mniejsze niż 2000 To na 5 zrobiłem żeby było widać na nagraniu, bo czasami się tak robi na 3 oraz4 ,raczej zawsze daje mu trochę w palnik, czyli mówisz że to nie wina wadliwe dwumasy
piotrsob1 Opublikowano 19 Grudnia 2018 Opublikowano 19 Grudnia 2018 Nie słychać typowego dla dwumasy klekotania... Auto było coś modzone ?
gonzalez09 Opublikowano 19 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2018 Godzinę temu, piotrsob1 napisał: Nie słychać typowego dla dwumasy klekotania... Auto było coś modzone ? Nie nic przynajmniej Od kiedy je mam , czyli 3 lata, nie no trochę mnie to gaszenia zaciekawiło bo oprócz tego co wysłałem wcześniej telepnie przy gaszeniu
Ralen Opublikowano 23 Grudnia 2018 Opublikowano 23 Grudnia 2018 (edytowane) W dniu 19.12.2018 o 17:02, piotrsob1 napisał: No dostaje jakiejś telepawki, ale wciskanie gazu do dechy przy 55km/h i na piątym biegu nie jest dobrym pomysłem... Jak mam zamiar wcisnąć gaz w podłogę to wybieram taki bieg , by po wciśnięciu go obroty silnika nie były mniejsze niż 2000 Przy ilu by nie wcisnął, takiego napier*** nie powinien mieć, nawet na rozwalonym dwumasie aż tak się nie dzieje To napewno nie przeguby, nie wygląda mi to też bardzo na układ napędowy, na pewno nie sprzęgło. Wygląda to jakby silnikiem rzucało. Skrzynia / poduszki silnika, wszystko dobrze dokręcone? silnik nie opiera się na odboju pasa przedniego? Spróbuj jeszcze na postoju zaciągnąć ręczny do oporu, wrzuć jedynkę i próbuj ruszać na zaciągniętym ręcznym - zobacz czy też trzepie. Jeżeli tak, to otwórz maskę a druga osoba niech próbuje i obserwuj co tam się dzieje. Może poduchy silnika umarły. Skierował bym się jeszcze raz na kompa i zwrócił uwagę na pompki, dokładniej na 23 gr. Może są tam jakieś przerwania i szarpie, może konektory na pompkach są luźne ? błędów żadnych nie masz w silniku ? Coś nie ufam temu specowi który powiedział Ci że "jedna pompka trochę nie domaga". Edytowane 23 Grudnia 2018 przez Ralen
kubabkb Opublikowano 25 Grudnia 2018 Opublikowano 25 Grudnia 2018 (edytowane) gonzalez09 ja mialem podobnie i winowajca okazala sie 4 pompka, musisz to sprawdzic nie statystycznie Vcds tylko dynamicznie pokaze Ci moje- http://vaglogger.apphb.com/log/5be0a7d59f90a8c25c52948f?AuthKey=24167fe5fd924f0d8b3893f6c876df53 jak dodawalem gazu na 4 i 5 biegu korekcje na 4 szly w gore i rzucalo silnikiem jak u Ciebie dodam ze statystyczne logi pompek wychodzily dobrze Edytowane 25 Grudnia 2018 przez kubabkb
gonzalez09 Opublikowano 27 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2018 W dniu 23.12.2018 o 23:40, Ralen napisał: Przy ilu by nie wcisnął, takiego napier*** nie powinien mieć, nawet na rozwalonym dwumasie aż tak się nie dzieje To napewno nie przeguby, nie wygląda mi to też bardzo na układ napędowy, na pewno nie sprzęgło. Wygląda to jakby silnikiem rzucało. Skrzynia / poduszki silnika, wszystko dobrze dokręcone? silnik nie opiera się na odboju pasa przedniego? Spróbuj jeszcze na postoju zaciągnąć ręczny do oporu, wrzuć jedynkę i próbuj ruszać na zaciągniętym ręcznym - zobacz czy też trzepie. Jeżeli tak, to otwórz maskę a druga osoba niech próbuje i obserwuj co tam się dzieje. Może poduchy silnika umarły. Skierował bym się jeszcze raz na kompa i zwrócił uwagę na pompki, dokładniej na 23 gr. Może są tam jakieś przerwania i szarpie, może konektory na pompkach są luźne ? błędów żadnych nie masz w silniku ? Coś nie ufam temu specowi który powiedział Ci że "jedna pompka trochę nie domaga". Kolego patrzyłem tam na dole to niby wszystko dokrecone, poduszki ori w marcu wymieniane, muszę podjechać do jakiegoś innego typa zeby mi podłączył kapa , może znacie kogoś z forum okolice Rzeszowa, pod pokrywę nawet nie zagladłem bo się za bardzo na tym nie znam, jeśli by ktoś był ogarnięty z rz i byłby chętny popatrzeć na te konektory i co i jak zobaczyć pod pokrywę to był bym wdzieczny
gonzalez09 Opublikowano 3 Lutego 2019 Autor Opublikowano 3 Lutego 2019 Witam ponownie Panowie sprawa wygląda następująco, zmienił mi gość uszczelnienia na PD ,zrobiliśmy logi i wyszło coś takiego http://vaglogi.pl/log-004_023_2zZiQo.html http://vaglogi.pl/log-013_023_MZ9z1sS.html http://vaglogi.pl/log-013_023_26A2g.html mógłby ktoś to obczaic? Wczoraj wracałem z Bydgoszczy i praktycznie przez całą autostradę to przy 140 tak było na przemian z 5 sek spokój powoli się zaczynało telepanie i po 8 , 9 sęk przestawalo, miał ktoś podobny problem
gonzalez09 Opublikowano 3 Lutego 2019 Autor Opublikowano 3 Lutego 2019 A z tego coś Ci przychodzi do głowy , z tymi drgawkami?
kubabkb Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 gonzalez jak masz kabel to 5 minut roboty ze zrobieniem logow i bedzie wiadomo
gonzalez09 Opublikowano 3 Lutego 2019 Autor Opublikowano 3 Lutego 2019 No wlasnie nie mam kabla Ale gość mi coś takiego napisał,(sprawdzałem to podczas jazdy ale to nie jest problem powietrza a paliwa, problem jest ewidentnie ze strony paliwa czy li grupa 4 (początek wtrysku, czas wtrysku, synchronizacja),nie ma mozliwości ze brak lub nadmiar powietrza generował Ci wibracie ,jak turbo trzyma ciśnienie zwąłszcza przy stałej prędkości, przepływomierz mierzy powietrze proporcjonalnie do doładowania i wzrostu obrotó no to nei ma opcji zeby w tych grupach cośzobaczyć) taka sytuacja
gonzalez09 Opublikowano 10 Lutego 2019 Autor Opublikowano 10 Lutego 2019 Dodam że jak przy 140 wybije luz to czuć te drgania może troszkę słabiej, nic nikomu do głowy nie przychodzi ?
piotrsob1 Opublikowano 10 Lutego 2019 Opublikowano 10 Lutego 2019 (edytowane) 18 minut temu, gonzalez09 napisał: Dodam że jak przy 140 wybije luz to czuć te drgania może troszkę słabiej, nic nikomu do głowy nie przychodzi ? Jeżeli tak jest to problem masz nie w silniku tylko w układzie jezdnym lub przeniesienia napędu ... Żeby to na 100 % zweryfikować to przy 140 wyrzuć na luz i wyłącz silnik ... Tylko zrób to na prostym odcinku drogi w momencie gdy ruch jest jak najmniejszy. Pamiętaj tylko by podczas tej próby nie wyciągać kluczyka ze stacyjki ( bo może Ci zablokować fajerę ) i że nie będzie działać wspomaganie kierownicy Edytowane 10 Lutego 2019 przez piotrsob1
gonzalez09 Opublikowano 11 Lutego 2019 Autor Opublikowano 11 Lutego 2019 17 godzin temu, piotrsob1 napisał: Jeżeli tak jest to problem masz nie w silniku tylko w układzie jezdnym lub przeniesienia napędu ... Żeby to na 100 % zweryfikować to przy 140 wyrzuć na luz i wyłącz silnik ... Tylko zrób to na prostym odcinku drogi w momencie gdy ruch jest jak najmniejszy. Pamiętaj tylko by podczas tej próby nie wyciągać kluczyka ze stacyjki ( bo może Ci zablokować fajerę ) i że nie będzie działać wspomaganie kierownicy Kolego zgasilem przy 140 i nie było drgań więc pewnie wina leży pewnie wtych pompkach Ale już sam nie wiem
piotrsob1 Opublikowano 12 Lutego 2019 Opublikowano 12 Lutego 2019 (edytowane) W dniu 10.02.2019 o 16:15, gonzalez09 napisał: Dodam że jak przy 140 wybije luz to czuć te drgania może troszkę słabiej, nic nikomu do głowy nie przychodzi ? 16 godzin temu, gonzalez09 napisał: Kolego zgasilem przy 140 i nie było drgań więc pewnie wina leży pewnie wtych pompkach Ale już sam nie wiem Jeżeli stwierdzenia z tych dwóch powyższych wypowiedzi są prawdziwe to wyciągając logiczne wnioski powodem drgań powinien być silnik pracujący na biegu jałowym Czyli powinny one występować również na postoju , jak silnik pracuje na wolnych obrotach ... Zakładam że przeguby wewnętrzne są sprawne i nie mają luzów, bo nic nie piszesz by drgania występowały głownie podczas intensywnego przyspieszania ( przekazywanie dużego momentu obrotowego na koła ).... P.S. Jakość twojego opisu drgań i trafność spostrzeżeń jak się auto zachowuje ma niestety decydujące znaczenie by spróbować na odległość coś wywróżyć. Jak Ty sam nie jesteś pewien swoich odczuć to wybacz, ale nikt wróżyć z fusów chyba nie potrafi, no może z wyjątkiem wróżbity Macieja z TVN-u Zrób logi o które prosił Kamil, bez tego to raczej nic sensownego z samej pisaniny się nie urodzi... Edytowane 12 Lutego 2019 przez piotrsob1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się