winduktor Opublikowano 4 Stycznia 2018 Opublikowano 4 Stycznia 2018 Witam serdecznie. Mam taki dylemat. Otoz posiadam a4b6 od jakiegos czasu z zawieszeniem 1BE. Od samego poczatku tyl siedzial nisko ale czekalem na odpowiedni moment z poprawienem tego. No i nadszedl ten moment poniewaz pekla jedna sprezyna. I tu pojawia sie moje pytanie, czy jesli kupie nowe sprezyny o tej samej kategori wagowej to jest szansa ze wszystko pojdze wyzej niz w chwili zakupu czy nie ma szans ze poprzednie sprezyny siadly i od razu nalezy celowac w kategorie wagowa wyzsza niz dotychczas. Aktualne klasy wagowe to: przod 6 i tyl 9. Posiadam lpg. Pozdrawiam.
jaguaro Opublikowano 4 Stycznia 2018 Opublikowano 4 Stycznia 2018 Wyższa kategoria wagowa na tył. Fabrycznie auto zapewne było bez lpg więc w zasadzie sam odpowiesz sobie na pytanie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
winduktor Opublikowano 4 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2018 Rzecz w tym ze kupowalem auto bez lpg i zakladalem zaraz po zakupie i nie pamietam jak siedzialo w dniu zakupu ale pewnie masz racje. Jaka kategorie wagowa bys sugerowal, 10 czy 11 ?
jaguaro Opublikowano 4 Stycznia 2018 Opublikowano 4 Stycznia 2018 10 jeśli nowe. Jeśli używki to loteria może starczy 11 może bedzie potrzebne 12. Ciężko wcelować z używkami. Masz Quattro czy FWD? Prostuje pytanie jeśli masz 9kat.wagową to FWD [emoji106] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
winduktor Opublikowano 4 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2018 Fwd. Nowe sachsa planowalem zalozyc. Czyli jedna kategoria wyzej dala by taka roznice?
jaguaro Opublikowano 4 Stycznia 2018 Opublikowano 4 Stycznia 2018 Nie wiem jaką masz różnice. Weź pod uwagę ze oprócz kat. wagowej istnieje tez twardość sprężyny. Od S-Line inne od Quattro inne czy choćby dobierane w zależności od stylu drogi. BV, BE, BR .Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
winduktor Opublikowano 4 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2018 Niestety nie jestem w stanie teraz tego zmierzyc ani zrobic zdjecia. Rozumiem doskonale, jest wiele mozliwosci. Najlepiej bylo by miec kilka sprezyn i dopasowywc ale nie jest to mozliwe dla mnie niestety. Chyba wezme nowa sprezyne 10. Dzieki za pomoc.
depechetom Opublikowano 13 Stycznia 2018 Opublikowano 13 Stycznia 2018 Mam ten sam problem... myslalem ze zalozenie gwintu i potem regulacja pomoze. Niestety g... to dalo (oczywiscie mam lpg i to duzy zbiornik ponad 60L) . Co radzicie ? Wywalic ten gwint i zalozyc seryjne amorki ale z innymi sprężynami ? Tylko jakimi ?
jaguaro Opublikowano 13 Stycznia 2018 Opublikowano 13 Stycznia 2018 Czytaj wyżej jeśli nowe sprężyny wystarczy kat. wagowa wyżej. Jak używka to loteria. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
michałswd Opublikowano 13 Stycznia 2018 Opublikowano 13 Stycznia 2018 Panowie spokojnie zaopatrzcie sie w takie o to supernowoczesne rozwiązanie i problem zniknie dystans pod sprężyny dostępny dla gwinciarzy lub spreżyniarzy .
depechetom Opublikowano 14 Stycznia 2018 Opublikowano 14 Stycznia 2018 (edytowane) No ciekawe...czy ktos z Was to stosował? Jak to sie sprawdza w praktyce? a coś takiego? http://allegro.pl/podkladka-dystans-guma-podwyzszajaca-pod-sprezyne-i7127385012.html Edytowane 14 Stycznia 2018 przez depechetom
michałswd Opublikowano 14 Stycznia 2018 Opublikowano 14 Stycznia 2018 zasada działania ta sama , znam kilka osob łącznie ze mna które jezdzą na podkładce i zero problemów , najlepiej sie jednak sprawdza przy gwincie z tyłu bo masz dużą regulacje
depechetom Opublikowano 14 Stycznia 2018 Opublikowano 14 Stycznia 2018 Dzieki Michał... czyli to z aukcji moge smialo kupic i sprobowac ? Cholera kupilem wymarzone kółeczka a dalej to nie wyglada tak jak sobie wyobrazalem... teraz jeszcze zapodalem dystanse na tyle i wygladało spoko .. do momentu pierwszej jazdy ... (tarło)... musze cos szybko wymyslic bo przeciez szkoda opon ... eeech tak to jest jak czlowiek najpierw dziala a potem mysli ...
michałswd Opublikowano 14 Stycznia 2018 Opublikowano 14 Stycznia 2018 spokojnie mozesz spróbować zmierz tylko średnice sprężyn żeby nie okazalo sie że podkladka wejdzie do środka
depechetom Opublikowano 14 Stycznia 2018 Opublikowano 14 Stycznia 2018 (edytowane) Ok a te podkladki to zamontowac nalezy nad czy pod spreżyną? Pytam tak blondynkowo bo nie jestem pewien czy tylny gwint mechanik zalozyl mi prawidlowo... zobaczcie sami ... czy nakretka do regulacji nie powinna byc czasami na dole ? Zawias to Eibach Pro Kit A tak wyglada to z zalozonymi kołami: (tył koniecznie ze 2-3 centy musze podniesc... regulacją gwintu juz nie idzie. ) Edytowane 14 Stycznia 2018 przez depechetom
jaguaro Opublikowano 14 Stycznia 2018 Opublikowano 14 Stycznia 2018 To jest dopiero mistrz zawiechy[emoji16]Kto Ci to zamontował. Nie dość ze górnie to jeszcze na odwrót. Znajdź fachowca a nie „głupiego Jasia”. Nie buja Ci na tym jak na kolejce ?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
depechetom Opublikowano 14 Stycznia 2018 Opublikowano 14 Stycznia 2018 (edytowane) Nie odczulem roznicy przy jezdzie.. tak to jest jak sie czlowiek nie zna... ja mu sugerowalem ze moze to powinno byc odwrotnie... to mi powiedzial ze musi tak byc - bo inaczej nie bedzie mozliwossci regulacji... i dlatego tak za***iście ciężko to wogole kręcić... wszystko juz jasne.. w marcu bede w PL to od razu jade do kogos konkretnego ze wspomnianymi wyzej podkladkami... te amortyzatory tez jakies takie „gołe” ... nie powinny byc osloniete jakos ? :/ jeszcze sie okaze ze jak ktos ogarniety zamontuje to prawildowo to wszystko wroci do normy i auto nie bedzie tak siedziec nisko ... qr** fachowcy... Edytowane 14 Stycznia 2018 przez depechetom
jaguaro Opublikowano 14 Stycznia 2018 Opublikowano 14 Stycznia 2018 Są Fachowcy i fuckowcy [emoji1] Przełozysz i będzie gitara. Zastanawia mnie długi skok amora, tulejka nie powinna być aż tyle odsłonięta. Zdjęcie chyba robione jak auto było w górze bo coś mi tu nie gra. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
depechetom Opublikowano 14 Stycznia 2018 Opublikowano 14 Stycznia 2018 Tak ...fotki cyknąłem jak auto stało na podnośniku. Dzieki za wyjaśnienie... kupie na wszelki wypadek te podkładki gdyby sie okazało ze jednak dupsko siedzi nawet jeszcze po PRAWIDŁOWYM montażu spreżyny i kręciołka z gwintem...
corradoowner Opublikowano 14 Stycznia 2018 Opublikowano 14 Stycznia 2018 @jaguaro przestań siać zamęt koledze, zawieszenie z tyłu jest jak najbardziej zamontowane poprawnie. Tuleja regulacyjna w b6 b7 jest montowana nad sprężyną a nie pod z tego względu, że gdyby była montowana pod sprężyną nie miałbyś możliwości kręcenia nakrętką bo nie mieści się klucz, tak jest skonstruowany wahacz. Widać, że nigdy nie montowałeś gwintu do b6 b7. Miałem kilka gwintów w b7 i w każdym regulacja była nad sprężyną. @depechetom pomyśl logicznie, czy zmieni Ci się wysokość montując na odwrót tuleje regulacyjną? Nie! jakbyś tego nie założył ani tuleja ani sprężyna Ci w magiczny sposób nie wydłuży. Jedyne rozwiązanie to kupienie dłuższej tulei regulacyjnej bądź sprężyn od zawieszenia 1BV
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się