Quero Opublikowano 9 Stycznia 2018 Opublikowano 9 Stycznia 2018 Witam. Wiem że temat był wałkowany ale, problem dotyczy z zegarów 8d0920900M jest to 1/2 fis, mruga mi podświetlenie a konkretnie 4 ledy i wskaźnik paliwa oszukuje o 1/4 skali- przy 1/4 zapala się rezerwa. Po wymianie ledów (tylko białych) ledy dalej mrugają więc zegary uwalone. Czy jest ktoś z okolicy który może mi ogarnąć na podmianę VDO 1/2 fis lub pełny fis (dodam że nie mam pinu z tych zegarów). Które zegary kupić? W Żorach w znanej firmie powiedzieli mi 350zł za naprawę jeggerów i że nie ma opcji na podmianę na inne w co nie wierzę. Swoją drogą nowe ledy świecą 5 razy mocniej i nie jest to przyjemne na dodatek przestał działać ściemniacz. Proszę o pomoc kogoś z okolicy Żor, Pszczyna, Tychy, Rybnik... Dziękuję.
Fazii Opublikowano 10 Stycznia 2018 Opublikowano 10 Stycznia 2018 Vdo podchodzą bez problemu. Powiedzieli tak, żebyś dał im zarobić na naprawie jaegera. Pin z jaegera będzie potrzebny w przypadku gdy masz immo 3
Quero Opublikowano 11 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2018 Czy po vinie można dojść do tego jakie było immo?
Banan Opublikowano 11 Stycznia 2018 Opublikowano 11 Stycznia 2018 nie - tu masz jak sprawdzić czy masz immo2 czy immo3
Quero Opublikowano 11 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2018 (edytowane) To nie dobrze bo zegary tak już padły że nie można się z nimi połączyć i z engine też nie idzie. Mogę się tylko do ABS połączyć. Po odłączeniu zegarów i ponownym podłączeniu mam problem że nie mogę się łączyć. Czy zegary o oznaczeniu 8D0920980J podejdą po zmianie tarcz ze starego na EU i zmiany w kodowaniu na KM/h? Edytowane 11 Stycznia 2018 przez Quero
Fazii Opublikowano 11 Stycznia 2018 Opublikowano 11 Stycznia 2018 Kodowanie nie wystarczy. Trzeba edytować wsad i zmienić mapę skali predkosciomierza. Tarcze z jaegera nie do końca pasują do vdo
Quero Opublikowano 11 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2018 Ok dzięki za info. To chyba oddam do naprawy przynajmniej jakaś gwarancja będzie.
Fazii Opublikowano 11 Stycznia 2018 Opublikowano 11 Stycznia 2018 Nie rób tego błędu... tylko i wyłącznie vdo
Quero Opublikowano 11 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2018 Tylko nie ma nikogo co by mi to ogarnął vag tacho też nie mam...
Fazii Opublikowano 11 Stycznia 2018 Opublikowano 11 Stycznia 2018 (edytowane) Na cu Ci vag Tacho. Zczytaj eeprom z ecu i będzie wiadomo jakie immo masz Montaż full fisa vdo wyjdzie przy dobrych wiatrach tyle co naprawa jaeger z tym, że masz wtedy spokój na zawsze a jaeger nie wiadomo kiedy znów pierdolnie Ogarnij zegary a resztę w razie co pomogę Edytowane 11 Stycznia 2018 przez Fazii
Quero Opublikowano 15 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2018 (edytowane) Ok. Od czasu gdy padły zegary nie mogę połączyć się z engine. Wiec pytanko czy jeśli odłączę całkowicie zegary linia K będzie działać? Czy jest to podpięte szeregowo i muszę linię K zastępczo poprowadzić do ECU żeby ominąć zegary? Dzięki za pomoc. Walczyłem dzisiaj z połączeniem ze sterownikiem i okazało się że jednak linia K idzie do licznika a z licznika wychodzi już po IMMO jako linia W. Wystarczy wpiąć zworke pomiędzy piny 5 i 28 w zielonej wtyczce i komunikacja z ECU wraca. Jutro postaram się zczytać eeprom ECU. Edytowane 15 Stycznia 2018 przez Quero
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się