Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Zegary jegger


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Wiem że temat był wałkowany ale, problem dotyczy z zegarów 8d0920900M jest to 1/2 fis, mruga mi podświetlenie a konkretnie 4 ledy i wskaźnik paliwa oszukuje o 1/4 skali- przy 1/4 zapala się rezerwa. Po wymianie ledów (tylko białych) ledy dalej mrugają więc zegary uwalone. Czy jest ktoś z okolicy który może mi ogarnąć na podmianę VDO 1/2 fis lub pełny fis (dodam że nie mam pinu z tych zegarów). Które zegary kupić? W Żorach w znanej firmie powiedzieli mi 350zł za naprawę jeggerów i że nie ma opcji na podmianę na inne w co nie wierzę. Swoją drogą nowe ledy świecą 5 razy mocniej i nie jest to przyjemne na dodatek przestał działać ściemniacz.  Proszę o pomoc kogoś z okolicy Żor, Pszczyna, Tychy, Rybnik... Dziękuję.

Opublikowano

Vdo podchodzą bez problemu. Powiedzieli tak, żebyś dał im zarobić na naprawie jaegera. 

Pin z jaegera będzie potrzebny w przypadku gdy masz immo 3

Opublikowano

Czy po vinie można dojść do tego jakie było immo?

Opublikowano

nie - tu masz jak sprawdzić czy masz immo2 czy immo3 

 

Opublikowano (edytowane)

To nie dobrze bo zegary tak już padły że nie można się z nimi połączyć i z engine też nie idzie. Mogę się tylko do ABS połączyć. Po odłączeniu zegarów i ponownym podłączeniu mam problem że nie mogę się łączyć.

Czy zegary o oznaczeniu 8D0920980J podejdą po zmianie tarcz ze  starego na EU i zmiany w kodowaniu na KM/h?

Edytowane przez Quero
Opublikowano

Kodowanie nie wystarczy. Trzeba edytować wsad i zmienić mapę skali predkosciomierza. Tarcze z jaegera nie do końca pasują do vdo

Opublikowano

Ok dzięki za info. To chyba oddam do naprawy przynajmniej jakaś gwarancja będzie. 

Opublikowano

Nie rób tego błędu...   tylko i wyłącznie vdo

Opublikowano

Tylko nie ma nikogo co by mi to ogarnął vag tacho też nie mam...

Opublikowano (edytowane)

Na cu Ci vag Tacho.

Zczytaj eeprom z ecu i będzie wiadomo jakie immo masz 

Montaż full fisa vdo wyjdzie przy dobrych wiatrach tyle co naprawa jaeger z tym, że masz wtedy spokój na zawsze a jaeger nie wiadomo kiedy znów pierdolnie

Ogarnij zegary a resztę w razie co pomogę 

Edytowane przez Fazii
Opublikowano (edytowane)

Ok. Od czasu gdy padły zegary nie mogę połączyć się z engine. Wiec pytanko czy jeśli odłączę całkowicie zegary linia K będzie działać? Czy jest to podpięte szeregowo i muszę linię K zastępczo poprowadzić do ECU żeby ominąć zegary? 

Dzięki za pomoc. 

Walczyłem dzisiaj z połączeniem ze sterownikiem i okazało się że jednak linia K idzie do licznika a z licznika wychodzi już po IMMO jako linia W. Wystarczy wpiąć zworke pomiędzy piny 5 i 28 w zielonej wtyczce i komunikacja z ECU wraca. Jutro postaram się zczytać eeprom ECU.

Edytowane przez Quero

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...