bartekkk Opublikowano 10 Stycznia 2018 Opublikowano 10 Stycznia 2018 Witam, Wymieniał ktoś z was może rozrusznik w 1,9 TDI AVF z 10 zębowego na 11 zębów? Widziałem że wymianiają ludzie w 1,9 TDI z 02Z911023F na 02Z911024J i nie mają problemu z odpalaniem ciepłego silnika. Tylko nie wiem czy akurat akurat takie coś podejdzie do AVF. Jak ktoś coś wie na ten temat to proszę o opinie i podanie numerów cześci (jaki "lepszy" rozrusznik podejdzie do AVF) Pozdrawiam. 1
MemberA4 Opublikowano 10 Stycznia 2018 Opublikowano 10 Stycznia 2018 3 godziny temu, bartekkk napisał: Tylko nie wiem czy akurat akurat takie coś podejdzie do AVF no właśnie to nie są rozruszniki do AVF to są rozruszniki od poprzecznych silników
MemberA4 Opublikowano 10 Stycznia 2018 Opublikowano 10 Stycznia 2018 (edytowane) 068911024H to jest rozrusznik Boscha stosowany w AVF do vin 8E-4-170000 od tego numeru był rozrusznik Valeo 068911024L te rozruszniki mają po tyle samo zębów czyli 9 Edytowane 10 Stycznia 2018 przez MemberA4
bartekkk Opublikowano 10 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2018 No czytałem, że dwa rodzaje były. Tylko pytanie czy można jakiś inny włożyć z innego silnika troche mocniejszy z 11 czy 10 zębami?
MemberA4 Opublikowano 11 Stycznia 2018 Opublikowano 11 Stycznia 2018 rozrusznik od AVF ma 1,7kW ale rozrusznik do 2.0 tdi maja 2,0kW więc jest mocniejszy lecz ma również 9 zębów wątpie w to żeby ktos na forum praktykował zmiane rozrusznika na inny 1
bartekkk Opublikowano 11 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2018 Aha i taki rozrusznik by pasował do avf? jaki numer ma wiesz może?
MemberA4 Opublikowano 11 Stycznia 2018 Opublikowano 11 Stycznia 2018 03G911023 ja mam u siebie dół z tego rozrusznika czyli tą czarną część a głowicę czyli tą alu część z cewką od rozrusznika AVF bo głowica od 2.0 Tdi opierała się o blok silnika i spowodowałoby to u mnie zwarcie więc mozliwe że też by nie podeszła do AVF
bartekkk Opublikowano 11 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2018 aha. to u siebie też coś przerabiałeś? ja u siebie borykam sie z opdaleniem cieplego niby pali ale nie ma takiego strzału jak na zimnym. wszystko było juz wymienione co mogło począwszy od aku po sprawdzenie rozrusznika wyjecie pompek nowe dawki u tunera wgrane no wszystko. Dlatego myslałem o innym rozruszniku. jeszcze przeczyszczewszystkie połączenia eletryczne przy aku i rozruszniku a jak nie to jeszcze raz rozrusznik wyjme i trzeba bedzie cos pokombinowac.
MemberA4 Opublikowano 11 Stycznia 2018 Opublikowano 11 Stycznia 2018 tak musiałem kombinować żeby upchnąć jakoś rozrusznik za spręzarkę klimy bo u mnie jest po prawej a mam założone sprzęgło 240m Szczerze to też mam wrażenie ze rozrusznik od AWX jakoś lepiej kręcił niz ten co mam, nawet moja żona zauważyła że ten rozrusznik jakby wolniej kręcił ale z odpalaniem nie mam problemów
bartekkk Opublikowano 11 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2018 No właśnie o to chodzi że gorzej kręci. Jak zimny to dosłownie z pół obrotu wału i chodzi odrazu na obroty wskakuje. A jak zagrzany po butowaniu zgasze i po 5 minutach chce odpalić to słychać że nie może odrazu na obroty wskoczyć i kreci juz z 2-3 sekundy. Ale tylko gdy silnik rozgrzany. I już sam nie wiem czy rozrusznik może mu nie dawaćtego zadanego momentu czy co.. Da się z tym żyćale wolałbym to jednak jakoś rozwiązać bo troche jest to denerwujące :/
MemberA4 Opublikowano 12 Stycznia 2018 Opublikowano 12 Stycznia 2018 może spróbuj synchronizacja się pobawić np ustawić na +1 ?
bartekkk Opublikowano 12 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2018 No ale jak na 0,0 jest na nagrzanym to chyba ok. Przestawić można spróbować tylko wtedy silnik po d*pie wtedy dostaje nie
MemberA4 Opublikowano 12 Stycznia 2018 Opublikowano 12 Stycznia 2018 31 minut temu, bartekkk napisał: tylko wtedy silnik po d*pie wtedy dostaje nie nie no bez przesady spróbuj nie zaszkodzi u mnie nie zawsze jest 0,0
bartekkk Opublikowano 12 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2018 to mówisz że na +1? czy -1? spróbuje i zobaczymy jak bedzie
MemberA4 Opublikowano 12 Stycznia 2018 Opublikowano 12 Stycznia 2018 ja bym zaczął od -1,5 i porównywał, niby silnik jest żwawszy w tym ustawieniu (taka jest niby opinia na forach) ale ja kiedyś się bawiłem synchro i mam ustawione -0,6 - 0,0 bo zbytniej różnicy nie widziałem
don1993 Opublikowano 17 Stycznia 2018 Opublikowano 17 Stycznia 2018 Bawiłem się również nie dawno synchroznizacja walka i poza inna praca silnika na minusie twardziej pracowal a na plusie bardziej miekko ale ani lepiej nie odpalal ani jakos lepiej nie jechał. Mi tez Avf na zimnym pali na dotyk na cieplym jakby duzej palil tzn jakby mulowago zakrecil, zrobilem podmianke z drugiego auta nowy aku i pali jak zimny . A bylem w serwisie akumulatorów i twierdzą ze sprawny akumukator jest.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się