Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Check Engine/Błąd zbyt ubogiej mieszanki


Nargon

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. 
Auto to A4 B6 1.8T Q 150KM AVJ
Mam następujący problem

W grudniu oddałem auto na regeneracje turbiny, brała olej, brakowało mocy. Samochód wrócił z regeneracji i zaczął jeździć dużo lepiej, ale i tak miałem wrażenie że nie do końca tak jak powinien. Po odbiorze auta pojeździłem dwa dni i zapalił się Check. Po podpięciu  Vaga wywaliło taki oto błąd: 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded. Zadzwoniłem więc do firmy od regeneracji turbiny, ale rzecz jasna umywają ręce... Poczytałem tu i tam o tym błędzie i wyszło, że możliwe że przepływka wariuje. Zrobiłem więc logi które wyglądają następująco : http://vaglogi.pl/log-002_033_115_A04zhF6.html
Wiem,że przepływka powinna wskazywać ok. 120g/s, a ponieważ tu sporo odbiega o tej wartości postanowiłem zakupić preparat do czyszczenia przepływomierzy i delikatnie ją przeczyściłem, poczekałem aż resztki preparatu odparują i założyłem po czym znów zrobiłem logi: http://vaglogi.pl/log-002_033_115_KWQhT77.html
Jednak za dużo się nie poprawiło. Czy ktoś jest w stanie pomóc mi jakoś w tym temacie i w analizie logów?

Z góry dziękuję i pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź szczelność dolotu. Jak wszystko szczelne to zmień przepływkę. Regeneracja turbo nie ma z tym nic wspólnego chyba, że przy montażu/demontażu uszkodzili jakieś podciśnienia.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływa pokazała by więcej jakbyś pociągnął do odciny czyli 6800. Nie czyść jej bo tylko uszkodzisz a wydaje mi się ze jest w miarę w porządku. masz za ubogo wiec jest za mało paliwa. filtr pompa paliwa. Sprawdź dla pewności szczelność dolotu. Kiedy wymieniany filtr paliwa, jakie korekty długoterminowe z kanału 32 tak po ok 100km jazdy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr paliwa zmieniałem niecałe 10 tyś km temu. Pompa paliwa jak coś też była wymieniana jakoś rok temu, bo stara padła. Kanał 32 sprawdzę dziś wieczorem bo będę jechał akurat jakieś 70-80 km. Szczelność niby sprawdzali przy regeneracji i było ok. Ale dla pewności sprawdzę tyle, że z tym to dopiero w sobotę dam radę powalczyć.
Możliwe że to jednak przepływka jak napisał Łukasz, bo jak ją wczoraj wyjąłem to w dolocie było trochę oleju, który podejrzewam dostał się tam przez ten zaworek regulacji ciśnienia od odmy (ten taki grzybek podobny do DV-ki). Zastanawiam się też czy nie wypadałoby go wymienić.

Edytowane przez Nargon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korekty długoterminowe z kanału 32:
Bank 1, sensor 1, idle: -1,5%
Bank 1, sensor 1, partial load: 15,6%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Udało mi się dopiero dziś założyć nówkę przepływkę. Zrobiłem logi i wyszło tak: http://vaglogi.pl/log-002_033_115_7lsM8T.html

Co o tym sądzicie? Wydaje mi się że i przepływka i korekty są w porządku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...