Falcone Opublikowano 18 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2018 Przypominam że to Termostat made in nie wiem. Szerokość na zdjęciu. Grubość 2-2,5mm. Myślę że to typowy oringi. Dobrze mieć w domu zestaw oringow wtedy nie ma problemu z doborem. Koszty takiego zestawu śmieszne. Ale to suwmiarka pokazałeś średnicę zewnętrzna oringu czy rowku w który on wchodzi? Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
Grzyb01 Opublikowano 18 Stycznia 2018 Opublikowano 18 Stycznia 2018 (edytowane) 6 minut temu, Falcone napisał: Ale to suwmiarka pokazałeś średnicę zewnętrzna oringu czy rowku w który on wchodzi? Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka Mierzylem rowek w który wchodzi oringi. Oringi musi miec wewnątrz 16 lub 15mm na 2-2,5mm grubość dokładna nieznana bo oring jest splaszczony. Edytowane 18 Stycznia 2018 przez Grzyb01 1
emszu Opublikowano 22 Marca 2021 Opublikowano 22 Marca 2021 I jak Wam się zachowuje teraz proces grzania silnika na zmienionym termostacie? Termostat MAHLE nie ma takiej grzałki, więc jak jest w praktyce? Dodatkowo zauważyłem, że średnica dolnego króćca jest pół milimetra mniejsza od oryginału. Przez co luźno wchodzi w rurę z plastikowym kolanem, w którym jest o'ring. Jestem przed wymianą.
cysiek18 Opublikowano 23 Marca 2021 Opublikowano 23 Marca 2021 12 godzin temu, emszu napisał: Termostat MAHLE nie ma takiej grzałki, więc jak jest w praktyce? Jak nie ma jak ma ? Coś chyba nie ten co trzeba kupiłeś. Zakładałem u siebie mahle i wszystko jeden do jeden, identyczny jak ori.
emszu Opublikowano 23 Marca 2021 Opublikowano 23 Marca 2021 Kupiłem TM 3100 niby taki jak powinien być. Oryginalny ma grzałkę 15 ohm 100°C. Ten jak rozkręciłem, to wygląda całkowicie inaczej.
adam1974 Opublikowano 8 Listopada 2021 Opublikowano 8 Listopada 2021 Silnik troche wolno sie grzeje wiec postanowilem sprawdzic termostat. A ze mam drugi ori to czesciowo go rozebralem, wymienilem oring i : Po podlaczeniu 12V do gniazdka termostatu on sie po ok 30 sek zaczyna otwierac, a jesli termostat wkladam do wrzatku to sie nic nie dzieje. Czy tylko grzalka nim steruje czy powinna i ciepla woda mechanicznie go otworzyc? Zanim go podmienie w silniku to chcialbym to sprawdzic dokladnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się