czteryrazy Opublikowano 16 Stycznia 2018 Opublikowano 16 Stycznia 2018 Hej, czy ktoś już robił 1.9 AFN w budzie b6 ? np z 2.5 tdi. Swapa ogarnę sam chodzi mi tylko czy będzie jakiś problem z elektryką ? mam silnik AFN ze sterownikiem od AVG z ESP i z pompą 11 i szkoda żeby się zmarnował
misiek95 Opublikowano 17 Stycznia 2018 Opublikowano 17 Stycznia 2018 Dobrze by było gdybyś miał sterownik obsługujący Can, z Passata. Do rozwiązania tez problem z sterowaniem wiatrakami no i pompka paliwa w zbiorniku Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
czteryrazy Opublikowano 17 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2018 Mam sterownik na Can od AVG z ESP z 2001 roku z audi a6 C5, robiłem już kilka swapów w a6 c5 tylko na PD ale na VP jeszcze nie. Z tą pompką w baku to jeśli można tak samo to obejść jak w C5 to poradzę sobie, kwestia zostanie z tymi wentylatorami. Pas przedni pewnie pójdzie od 1.9 ale instalacje zostawię z oryginalnego pasa. interesuje mnie głównie kwestia licznik, esp i klimatronik czy nie będę musiał nic tam kombinować jeśli np audi b6 będzie z 2004 roku
misiek95 Opublikowano 17 Stycznia 2018 Opublikowano 17 Stycznia 2018 Pas przedni jest taki sam. Inna jest chłodnica, rura dolotu na dole. Wiatrak w ostateczności możesz podłączyć przez opornice i jakiś czujnik temperatury dodatkowy. Nie jestem pewien czy klimatronic dogada się z tym sterownikiem i pompa ABS..Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
kamil-vag Opublikowano 17 Stycznia 2018 Opublikowano 17 Stycznia 2018 Porównaj sobie oba schematy, zobacz czy mniej więcej się zgadza. A zegary jak coś możesz wrzucić z passata, one są proste w obróbce programowej zwykłym KKL, jak się sterownik nie dogada z klimatronikiem to będzie lipa, wejdzie w awaryjny i będzie dmuchał pełną mocą. Do tego pewnie immo off by trzeba zrobić. Kolejna kwestia czy w B6 prędkość była z ABS czy skrzyni, 04r powinno być z ABS, więc jeden problem z głowy... Pompa w baku przy silniku VP może być zbędna, ale jak jest to można wykorzystać do wspomagania układu, zmienić tylko sterowanie przekaźnika np z sygnału z alternatora po odpaleniu...
czteryrazy Opublikowano 17 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2018 Faktycznie w B6 nie ma wiskozy tak jak w a6 i tam wentylator chodzi oddzielnie
czteryrazy Opublikowano 17 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2018 6 godzin temu, kamil-vag napisał: Porównaj sobie oba schematy, zobacz czy mniej więcej się zgadza. A zegary jak coś możesz wrzucić z passata, one są proste w obróbce programowej zwykłym KKL, jak się sterownik nie dogada z klimatronikiem to będzie lipa, wejdzie w awaryjny i będzie dmuchał pełną mocą. Do tego pewnie immo off by trzeba zrobić. Kolejna kwestia czy w B6 prędkość była z ABS czy skrzyni, 04r powinno być z ABS, więc jeden problem z głowy... Pompa w baku przy silniku VP może być zbędna, ale jak jest to można wykorzystać do wspomagania układu, zmienić tylko sterowanie przekaźnika np z sygnału z alternatora po odpaleniu... jeśli chodzi o immo i pompkę w baku to se poradzę, w a6 prędkość z ABS była już czytana z drogiej połowy 2002 roku, może w a4 jest podobnie, ale dać się musi jak widać na tym ogłoszeniu https://www.olx.pl/oferta/a4-b6-1-9-tdi-110km-2002-rok-nowy-rozrzad-i-wiele-innych-czesci-CID5-IDrqBnW.html#434f3b328e
misiek95 Opublikowano 19 Stycznia 2018 Opublikowano 19 Stycznia 2018 To jeszcze nie znaczy ze wszystko tam działa jak powinno BTW afn avg w C5 sobie nie radzi zupełnie... ma za mało momentu na dole i jazda jest męcząca, nawet po chipieWysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
czteryrazy Opublikowano 19 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2018 47 minut temu, misiek95 napisał: To jeszcze nie znaczy ze wszystko tam działa jak powinno BTW afn avg w C5 sobie nie radzi zupełnie... ma za mało momentu na dole i jazda jest męcząca, nawet po chipie Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Silnik który posiadam ma już założoną pompę 11 , turbo od awx i sprzęgło, jak zmienię wtryski i zrobię program to spokojnie 160-170km wyciągnę a wtedy nie sądzę żeby jakoś się przymulał , teraz mam c5 z quattro z 1.9 ale PD 131km na początku myślałem że będzie słabo jechało w serii ale radzi sobie całkiem fajnie, może temu że IC został z 2.5 centralny, waga auta przed swapem 1780KG ( automat) waga po swapie 1620KG (manual)
czteryrazy Opublikowano 19 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2018 A jak wygląda wiązka od a4 b6 ? kostki w podszybiu są takie same jak w a6 ?
misiek95 Opublikowano 20 Stycznia 2018 Opublikowano 20 Stycznia 2018 Inne, ale to też zależy od rocznika c5. Ogólnie lutowanie Cię nie minie Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
czteryrazy Opublikowano 22 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2018 W c5 zawsze poliftowe robiłem i tam miałem kostki z płaskimi pinami i takie też wiązki kupowałem, lutować nie musiałem, w przedliftach są z okrągłymi bolcami i tam już trzeba lutować, w b6 wiązka nie będzie taka sama jak w c5 po 2001 roku ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się