olopan Opublikowano 19 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2018 Dałem go jedynie od góry, pomiedzy korkiem a zbiorniczkiem zeby "powietrza nie łapało". Najwyżej potem wyszkrobie Teraz go odpaliłem doszło do ~89 ten górny wąż co idzie do chłodnicy był ciepły, ten co idzie do termostatu zimny. A jakie były by objawy uszkodzonej pompy??
SzeFFo Opublikowano 19 Stycznia 2018 Opublikowano 19 Stycznia 2018 7 minut temu, olopan napisał: Dałem go jedynie od góry, pomiedzy korkiem a zbiorniczkiem zeby "powietrza nie łapało". Najwyżej potem wyszkrobie Teraz go odpaliłem doszło do ~89 ten górny wąż co idzie do chłodnicy był ciepły, ten co idzie do termostatu zimny. A jakie były by objawy uszkodzonej pompy?? Ty pompy wody nie masz na rozrządzie, zgadza się? Nie wiem po co dawałeś ten silikon... Mógłby się gotować, mogła by ciec itd. Mi osobiście nie chce się wierzyć, że to wina zbiorniczka. Stawiałbym właśnie na pompę.
olopan Opublikowano 19 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2018 (edytowane) Ja też bym obstawiał pompe ale sprawdzam każde rozwiazanie. Jestem laikiem w tych sprawach i nie mam kompletnie pojęcia o co Ci chodzi :/ Tam jest normalny pasek... Dużo roboty z wymianą bo jutro mam wolne więc bym się za to zabrał. Jeszcze jedno, nawiew działa OK czyli zimne i ciepłe powietrze. Edytowane 19 Stycznia 2018 przez olopan
SzeFFo Opublikowano 19 Stycznia 2018 Opublikowano 19 Stycznia 2018 Pierwsze to trzeba zdiagnozować czy to na pewno wina pompy na 100%. Żeby się nie pchać w koszta.
Langista Opublikowano 19 Stycznia 2018 Opublikowano 19 Stycznia 2018 Po tym 'uszczelnieniu' się poprawiło?
Langista Opublikowano 19 Stycznia 2018 Opublikowano 19 Stycznia 2018 Bo tak na prawdę Sylikon nie jest w stanie Ci tego uszczelnić, jakie są węże przy rozgrzanym silniku, jak temperatura skacze powyżej 95 stopni? Czy dolny tez jest ciepły?
olopan Opublikowano 19 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2018 Czyli jak to zweryfikować tą pompe? Ten dolny jest chłodny. nie czuć żeby były nabite ciśnieniem.
Langista Opublikowano 19 Stycznia 2018 Opublikowano 19 Stycznia 2018 Najpierw wymień termostat na ten co miałeś wcześniej, skoro przy ponad 95 stopniach płynu dolny jest zimny, to coś jest nie halo. Który dokładnie czujnik wymieniałeś?
olopan Opublikowano 19 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2018 Ten: http://allegro.pl/czujnik-temperatury-wody-audi-a4-b5-a6-c4-c5-i5560079376.html A przy jakiej temp powinien otworzyć się termostat? Bo jak ten stary wrzuciłem do wody to dopiero podczas silnego gotowania się otworzył.
przem8 Opublikowano 19 Stycznia 2018 Opublikowano 19 Stycznia 2018 46 minut temu, olopan napisał: Ten: http://allegro.pl/czujnik-temperatury-wody-audi-a4-b5-a6-c4-c5-i5560079376.html A przy jakiej temp powinien otworzyć się termostat? Bo jak ten stary wrzuciłem do wody to dopiero podczas silnego gotowania się otworzył. Termostat powinien się otworzyć zanim woda zacznie się gotować. Jeśli jest inaczej to taki termostat nadaje się na śmietnik.
Langista Opublikowano 19 Stycznia 2018 Opublikowano 19 Stycznia 2018 Czujnik też taki sobie, ja kupiłem ten : http://allegro.pl/czujnik-temperatury-wody-audi-a2-a3-a4-059919501a-i6589897778.html i wskazuje poprawnie, a ten to jakaś firma krzak, i nie zdziwie sie jak od nowości źle pokazuje. Co do termostatu.. powinien otworzyć się przy 87C, ale są też takie, które otwierają się przy 89C, gdzie woda mając 85 zaczyna już się gotować. Najlepiej jakbyś zagotował wodę w garnku z pokrywką, która pokazuje temperaturę.
wyzyk83 Opublikowano 19 Stycznia 2018 Opublikowano 19 Stycznia 2018 mam taki czujnik nowy na sprzedaż jakby co
olopan Opublikowano 19 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2018 Ten Twój czujnik też kupiłem ale go nie wymieniłem bo mam inne wejscie i nie pasuje, chyba że tam jest jeszcze jeden z takim wejściem. Jutro sprawdze termostat stary i nowy. Zobaczymy co pokaże termometr.
olopan Opublikowano 19 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2018 (edytowane) A ten mój czujnik kupiłem w intercarsie najdroższe co było. Panowie jeszcze mi się coś przypomniało, ale dzisiaj już mi się nie chce tego sprawdzać. Jest to normalne że od razu po odpaleniu pracuje wentylator? mimo że na dworze 0 stopni? Edytowane 19 Stycznia 2018 przez olopan
Langista Opublikowano 19 Stycznia 2018 Opublikowano 19 Stycznia 2018 Tak, to normalne. Masz wisko na pasku, nie elektroniczne, i będzie chodzić pod stałe.
olopan Opublikowano 20 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2018 Panowie a z tyłu za silnikiem są dwa czujniki jeden jest czteropinowy, drugi dwupinowy. Wymieniłem tylko ten czteropinowy, od czego jest ten dwupinowy? I czy też go wymienić ?
Langista Opublikowano 21 Stycznia 2018 Opublikowano 21 Stycznia 2018 Dwu-pinowy jest od czujnika temperatury paliwa, i nie trzeba go wymieniać bo one z reguły się nie psują.
skubiszek Opublikowano 21 Stycznia 2018 Opublikowano 21 Stycznia 2018 W tym silniku jak kolega napisał są 2 rodzaje termostatu.musisz kupić ten który ma niższą temperaturę otwierania pełnego obiegu. Ogarnieci sprzedawcy będą wiedzieć o co chodzi Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
siwak Opublikowano 21 Stycznia 2018 Opublikowano 21 Stycznia 2018 Objawy jak na uszczelkę pod głowicą Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się